vai äänestäjien KUSETUSTA?? En anna enää koskaan ääntäni PETTUREILLE..
Kusettajien
10
1060
Vastaukset
- fraasi
kullanmuru.
- itse on
tekemättä mitään, tulee kusetetuksi.
- onnellinen...
itse on kirjoitti:
tekemättä mitään, tulee kusetetuksi.
nukkuja. En äänestä enää koskaan. (Pettureita) EVEVV...
- näin mennään
onnellinen... kirjoitti:
nukkuja. En äänestä enää koskaan. (Pettureita) EVEVV...
Kannattaa nukkua kun elämäsi asioista päätetään. Sitten voi jälkeenpäin inistä kun joku asia ei ole mieleinen.
Joku muu valitsee kuitenkin puolestasi tavallaan kun et ole käyttämässä vaikutusvaltaasi.
- valittiinko mihinkään
lautakuntaan? Nimittäin tämä loikkari EVesa.
- ollut
antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen. - sitten vaikka
ollut kirjoitti:
antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen.loikkaministerin titteli ja ikuinen vapaamatkustajapaikka valtuustoon
- kerjäät,
ollut kirjoitti:
antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen.hävytöntä suorastaan. Äänestäjiä on petetty ja sillä selvä. Ei se siitä miksikään muutu. Lieksalaisten halveksuvat katseet selässään , toivottavasti miettii tekonsa oikeellisuutta.
- ja jättäytyy
kerjäät, kirjoitti:
hävytöntä suorastaan. Äänestäjiä on petetty ja sillä selvä. Ei se siitä miksikään muutu. Lieksalaisten halveksuvat katseet selässään , toivottavasti miettii tekonsa oikeellisuutta.
hemmettiin sieltä valtuustosta ja antaa paikan rehellisemmälle ihmiselle.
ja jättäytyy kirjoitti:
hemmettiin sieltä valtuustosta ja antaa paikan rehellisemmälle ihmiselle.
Ei valtuustosta noin vain pääse pois.
Valtuustoon valittu on siellä sen neljä vuotta ellei sitten muuta paikkakuntaa tai tule muuten esteelliseksi saadessaan esim johtavan viran kaupungista.Myöskään lautakunnassa ei voi olla sellaisessa jonka alaisuudessa työskentelee.
Kyseessä on vielä nuori henkilö niin ei voi vedota siihenkään että olisi monta kautta ollut mukana.Myöskään Eila ei ole tehnyt sellaista rikosta josta olisi 6kk ehdotonta linnaa silloin tulisi kyseeseen jopa erottaminen Tämä kuntalaista.MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412