Kusettajien

äänestystä

vai äänestäjien KUSETUSTA?? En anna enää koskaan ääntäni PETTUREILLE..

10

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fraasi

      kullanmuru.

      • itse on

        tekemättä mitään, tulee kusetetuksi.


      • onnellinen...
        itse on kirjoitti:

        tekemättä mitään, tulee kusetetuksi.

        nukkuja. En äänestä enää koskaan. (Pettureita) EVEVV...


      • näin mennään
        onnellinen... kirjoitti:

        nukkuja. En äänestä enää koskaan. (Pettureita) EVEVV...

        Kannattaa nukkua kun elämäsi asioista päätetään. Sitten voi jälkeenpäin inistä kun joku asia ei ole mieleinen.

        Joku muu valitsee kuitenkin puolestasi tavallaan kun et ole käyttämässä vaikutusvaltaasi.


    • valittiinko mihinkään

      lautakuntaan? Nimittäin tämä loikkari EVesa.

      • ollut

        antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
        Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
        Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen.


      • sitten vaikka
        ollut kirjoitti:

        antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
        Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
        Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen.

        loikkaministerin titteli ja ikuinen vapaamatkustajapaikka valtuustoon


      • kerjäät,
        ollut kirjoitti:

        antaa lautakuntapaikkaa, koska paikat jo jaettiin ennen kuin Eila teki muutoksensa.
        Eihän keneltäkään voi ottaakaan paikkaa pois. Eila on nyt vain valtuustossaa, antakaa hänelle työskentelyrauha ja lopettakaa lieksalaiset tuo mollaaminen.
        Näytätte tyhmyytenne, tunnen Eilan, on aivan tomera nainen.

        hävytöntä suorastaan. Äänestäjiä on petetty ja sillä selvä. Ei se siitä miksikään muutu. Lieksalaisten halveksuvat katseet selässään , toivottavasti miettii tekonsa oikeellisuutta.


      • ja jättäytyy
        kerjäät, kirjoitti:

        hävytöntä suorastaan. Äänestäjiä on petetty ja sillä selvä. Ei se siitä miksikään muutu. Lieksalaisten halveksuvat katseet selässään , toivottavasti miettii tekonsa oikeellisuutta.

        hemmettiin sieltä valtuustosta ja antaa paikan rehellisemmälle ihmiselle.


      • ja jättäytyy kirjoitti:

        hemmettiin sieltä valtuustosta ja antaa paikan rehellisemmälle ihmiselle.

        Ei valtuustosta noin vain pääse pois.
        Valtuustoon valittu on siellä sen neljä vuotta ellei sitten muuta paikkakuntaa tai tule muuten esteelliseksi saadessaan esim johtavan viran kaupungista.Myöskään lautakunnassa ei voi olla sellaisessa jonka alaisuudessa työskentelee.
        Kyseessä on vielä nuori henkilö niin ei voi vedota siihenkään että olisi monta kautta ollut mukana.Myöskään Eila ei ole tehnyt sellaista rikosta josta olisi 6kk ehdotonta linnaa silloin tulisi kyseeseen jopa erottaminen Tämä kuntalaista.MK


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe