Oikea selitys

GAMPLERIN huuhaa

väitteille. Olen pyöritellyt sekä pelaamon automaattirulettia että rahalla pelattavaa paikallisessa täyspotissa ja voin todeta n.100.000 pelatun kierroksen jälkeen etteivät ohjelmat ole samat demona tai livenä pelatessa. Ja kun olemme GAMPLERIN juttuja lukeneet tämä kaveri pelaa vain ja ainoastaan kuvitelmissaan ja / tai pelaamossa RAY:n kolikkokoneita ja näistä tekee sitten päätelmät että ovat satunnaisia. Sen harhan saakin pelatessaan demona. Ne pienet erot erottuvat 100.000 kierroksen jälkeen selkeästi ( kaikki pelit ylösmerkattuina ). Teen taulukon myöhemmin. Selkeää eroa on kuten aikaisemminkin todettu mm. viereiset osumat selkeästi yleisempiä rahalla pelatessa. Samoin kahden numeron väliin osumat. Ja erot ovat sen verran suuria etteivät mene satunnaisuuden piikkiin. Ja tässä samassa voidaan todetaa RPO;n samoin tekevän johtopäätökset demopelien perusteella, ei rahalla pelatessa, joten niiden luotettavuudet ovat 0% luokkaa. En lähtisi antamaan minkäänlaista arvoa demopelien perusteella pelien satunnaisuuksista;)

13

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös paffilla.

      eipä ole mitään samaa demopelien ja rahapelien kanssa. niistä demoista saa ns. ruusuisen kuvan pelistä, mutta kun alat pelaamaan oikealla massilla niin huomaat kyllä että satunnaisuus ei olekkaan enää niin satunnaista, LOL!

    • Minä millään demopelien perusteella ole niitä satunnaiseksi väittänyt vaan RPO:n laskelmien perusteella väitän, että on 100% varmasti satunnaisia koska...

      1. Jokaiseen ray:n peliin tulee palautusprosentiksi kaikkiin n. 90% On vain muutaman prosentin heittoja. Eli selvästi ray on laskenut, että palautusprosennti on joka pelille se n.90%. Miksi näin olisi siis laksettu jos pelit eivät ole satunnaisia.

      2. 90%:n palautuksella häviää pitkään juoksuun 100% varmuudella. En jaksa enää selostaa miten.

      3. Miksi ray siis rukkaisi pelejään ei satunnaisella arvonnalla kun satunnaienen arvonta tuo varman tuoton?

      4:Rpo saa tarkentaa, mutta olen aika varma, että ray ei tee päätöksiä demopelien perusteella vaan puhtaasti matemaattiisien perustein eli ottaa voiitokertoimet ylös. Laskee kuinka todenäköinen voitto on ja näillä saadaan lasettua pelin palautusprosentti ja jos se on luokkaa 90% miksi pitiäsi sitten kone rukata? jos satunnaisella arvonnalla saadaan pitkään juoksuun jäämään rahat ray:n koneisiin.

      • Rpo saa tarkentaa, mutta olen aika varma, että ray ei tee päätöksiä demopelien perusteella vaan


        tarkoitin tietenkin

        Rpo saa tarkentaa, mutta olen aika varma, että RPO ei tee päätöksiä demopelien perusteella vaan


      • sittenkin niin päin

        että ensin on prosentit ja niille sovitetaan kuviot. Mahdollisesti näin päin helpompaa;)


      • Yleiskaara
        Gambler1 kirjoitti:

        Rpo saa tarkentaa, mutta olen aika varma, että ray ei tee päätöksiä demopelien perusteella vaan


        tarkoitin tietenkin

        Rpo saa tarkentaa, mutta olen aika varma, että RPO ei tee päätöksiä demopelien perusteella vaan

        ei tee päätelmiään demopelien perusteella niin minkä sitten?Todennäköisesti hän ei tiedä rahalla pelaamisesta sen enempää kuin sinäkään vaan suoltaa sivustolleen ray:n saneleman propagandan.

        Voittojen kertoimet ovat täysin merkityksettömiä kun koneessa on ohjelma kassanhaltijana joka tietyn taivoitteen saavutettuaan alkaa sylkemään rahaa takaisin päin.


      • Yleiskaara kirjoitti:

        ei tee päätelmiään demopelien perusteella niin minkä sitten?Todennäköisesti hän ei tiedä rahalla pelaamisesta sen enempää kuin sinäkään vaan suoltaa sivustolleen ray:n saneleman propagandan.

        Voittojen kertoimet ovat täysin merkityksettömiä kun koneessa on ohjelma kassanhaltijana joka tietyn taivoitteen saavutettuaan alkaa sylkemään rahaa takaisin päin.

        ei tee päätelmiään demopelien perusteella niin minkä sitten?

        Johan sen sanoin se tekee päätelmät. VOITTOKERTOIMISTA. Kaksiparia 2xpanos suora 3x panos saa 1€ panoksella vain 3€. Nämä VOITTOKERTOIMET ovat niin PIENIÄ, että arvontaa voidaan ilaman mitään riskejä suorittaa satunnaisesti.

        "Voittojen kertoimet ovat täysin merkityksettömiä "

        Ei vaan nimen omaan näillä voittokertoimilla on se suurin merkitys arvonassa ja nimenomaan näistä kertoimista rpo on laskenut palautusprosentin ja saatunut 90% ja päätellyt, että tällä n90% prosentilla arvonta voidaan suorittaa täysin huoletta satunnaisesti.


      • yleiskäyrä
        Gambler1 kirjoitti:

        ei tee päätelmiään demopelien perusteella niin minkä sitten?

        Johan sen sanoin se tekee päätelmät. VOITTOKERTOIMISTA. Kaksiparia 2xpanos suora 3x panos saa 1€ panoksella vain 3€. Nämä VOITTOKERTOIMET ovat niin PIENIÄ, että arvontaa voidaan ilaman mitään riskejä suorittaa satunnaisesti.

        "Voittojen kertoimet ovat täysin merkityksettömiä "

        Ei vaan nimen omaan näillä voittokertoimilla on se suurin merkitys arvonassa ja nimenomaan näistä kertoimista rpo on laskenut palautusprosentin ja saatunut 90% ja päätellyt, että tällä n90% prosentilla arvonta voidaan suorittaa täysin huoletta satunnaisesti.

        vaan rayhän ei pelaa esim tuplapotissa rehdillä säännäillä:pelin aloituskuvio on aina sama,kun keskimmäinen kierros pysähtyy ensimmäisemmäiseksi marjaa isompaa voittoa ei voi tulla...ja ensimmäiset 2 kiekkoa pysähtyy noin sekunnin välein ei voittoa...


      • paikkansa! mutta
        yleiskäyrä kirjoitti:

        vaan rayhän ei pelaa esim tuplapotissa rehdillä säännäillä:pelin aloituskuvio on aina sama,kun keskimmäinen kierros pysähtyy ensimmäisemmäiseksi marjaa isompaa voittoa ei voi tulla...ja ensimmäiset 2 kiekkoa pysähtyy noin sekunnin välein ei voittoa...

        miten gämbler1 tuon selittää? hän sanoo sitä satunnaiseksi sattumaksi.
        kuvio todellakin on aina sama. voi RAY, minkä teit..


    • pelinhoitaja

      Ensinnäkin olisi hienoa jos aiheen avaaja antaisi itselleen jonkun nimimerkin, vaikuttaa aika epäuskottavalta jos ei uskalla kirjottaa omalla nimimerkillä vaikka anonyymejä ollaan.( en tarkoita rekisteröitymistä, vaan personois itsensä vaikka Pelle Hermanniksi anonyyminä.) Mut tää kaveri haukkuu muita nimimerkissään...TODELLA USKOTTAVAA!!

      100 000 kierrosta on vaikuttavaa. Ainakin puheissa ;)

      Tosin en usko että hän on kerännyt niin monelta kierrokselta tietoa, toki meillä kaikilla ihmisillä on ns. MUTU -faktaa.

      Yksi asia on ainakin varma. Palautusprosentti on se mikä sanotaan. Kone oikeasti maksaa 90% siitä rahasummasta mitä pelikierroksille on laitettu (asiaa pystyy tarkkailemaan ihmiset joilla on mahdollisuus päästä RAY:n pelikoneisiin ja laskinlukuihin).

      Toinen asia on varma. Myös laskennallinen palautusprosentti matemaattisesti laskettuna satunnaisella arvonnalla on samanlainen mitä palautusprossa on oikeasti ollut. Toki joskus ihmiset pelaavat hölmösti, joku känniläinen ei tajua lukita valmista täyskättä pokerissa. Tietysti nämä tekijät hieman saattavat pudottaa palautusprossaa.

      Kun nämä kaksi tekijää (oikea palautusprossa ja laskennallinen palautusprossa) suurpiirtein täsmäävät, niin en ymmärrä miksi, minkä takia, mikä on se syy että sotkettaisiin softaa tekemään manipuloituja arvontoja. Mikä olisi Sinun mielestä tämä syy?

      Palaankin aikaisempaan esittämääni visaiseen kysymykseen:
      Miten oikeasti satunnainen kone toimii, jos ei muka silleen miten nyt?

      Tuohon ei edelleenkään satunnaisuuden vastustajat osaa vastata.

      OIKEASTI asia on niin ettei ole väliä onko arvonta satunnainen, vai muodostuuko palautusprossa osittain voittopiikeistä.

      Jos vaikka RAY ihan huvikseen päivittäis kaikki pelikoneet vuodelle 2010, ja kaikki hedelmäpelit ja pokerit olisivat ei satunnaisia ja asiasta ilmoitetaisiin reilusti.

      Mitä sitten tapahtuisi? EI MITÄÄN!
      Aikasemminkin on rahiksella ollu pokka-pokereita jossa korttiarvonta EI ole ollut satunnainen.

      Väittäisin että ihan yhtälailla pelit olisivat suosiossa. Ehkä joku marginaaliryhmä lopettaisi pelaamisen kun ei ole "reilua" peliä. Ehkä joku marginaaliryhmä purkaisi turhautuneisuutensa kanavoimalla vihansa johonkin muuhun suuntaan kuin turhautuen valittais S24 palstalla...mutta suurin osa heikkoluontoisista valittaja ihmisistä jatkais kolikon työntämistä koneeseen ja ahkeraan.

      Peleille on nyt ja aina kysyntää, oli arvonta satunnainen tai ei. Ja se kysyntä on pirun kova.

      Tää 100 000 kierroksen kaveri voisi tehdä töitä uskottavuutensa eteen. Jos 100 000 kierrosta on ruutupaperilla, voisi hän laajentaa tutkielmansa fiksuun muotoon, kysyis vaikka joltain maisteris kaveriltaan apua kuinka tehdään korkeatasoista tieteellistä kirjoitusta ja konseptin mukaisessa muodossa kansilehtineen, sisällysluetteloineen ja lähteineen. Rakenne myös mielellään looginen - kiitos.

      Jos hän nyt tämän verran näkee asian eteen vaivaa, eikä vaan hölise anonyyminä s24 -palstalla, niin minä ainakin olen kiinnostunut lukemaan tuotoksen.

      Tosin en usko että hänellä on oikeasti faktaa 100 000 kierroksesta - mutta vastaapas haasteeseen alkuperäinen joka aloitit aiheella "oikea selitys".

      Vai menikö jo jauhot suuhun?

      Noh, ehkä hän meni sitten työntämään lisää rahaa koneeseen kun ei ole vielä pudonnut tarpeeksi...

      Ps: Itse EN markkinoi mitenkään RAY:n pelejä. Mun suositus on ettei niitä kandee pelaa. Itse tykkään kyl välillä pelailla, mutta lähes aina häviän.

      Entisenä pelinhoitajana ja paljon rahaa hävinneitä ihmisiä nähneenä sanon, että tosimies kestää häviönsä eikä ala sönköttää salaliittoteorioista. Tosin vielä kovempi pelimies lopettaa rahapelit totaalisesti.

      • uskottavuutta se

        nimimerkki antaa? eipä itelläskää ole kummonen.. et oo hääppönen.


      • vittu vittu
        uskottavuutta se kirjoitti:

        nimimerkki antaa? eipä itelläskää ole kummonen.. et oo hääppönen.

        eräs moukka ,j kouluttamaton sellainen pääsi tyrkkäämään asiattoman kommentin väliin...

        tämä moukka ei varmaan YmmÄrRä edes mitä uskottavuus on tai MiTen se eroaa usKoMattomuudesta ?

        Niin,vittu...ja vittu ku häviät rahaa...

        ja koulutusta on...vitusti...nii ja vittu

        hääppönen olen amispohajlla ite...nii vittu


      • .kampela2
        vittu vittu kirjoitti:

        eräs moukka ,j kouluttamaton sellainen pääsi tyrkkäämään asiattoman kommentin väliin...

        tämä moukka ei varmaan YmmÄrRä edes mitä uskottavuus on tai MiTen se eroaa usKoMattomuudesta ?

        Niin,vittu...ja vittu ku häviät rahaa...

        ja koulutusta on...vitusti...nii ja vittu

        hääppönen olen amispohajlla ite...nii vittu

        olen minäkin.peruskoulun jälkeen raksan kesätyö vaihtui vakituiseksi ja tällä tiellä 20 vuotta.Ei maisterin papereita mutta tuskin kaikki hekään saavat nettona ~2500/kk?
        pelaamisesta sen sijaan tiedän huomattavasti enemmän kuin turhanpäiväisistä titteleistä joilla ei käytännönkokemusta voiteta.


      • Mitäs tiedät?
        .kampela2 kirjoitti:

        olen minäkin.peruskoulun jälkeen raksan kesätyö vaihtui vakituiseksi ja tällä tiellä 20 vuotta.Ei maisterin papereita mutta tuskin kaikki hekään saavat nettona ~2500/kk?
        pelaamisesta sen sijaan tiedän huomattavasti enemmän kuin turhanpäiväisistä titteleistä joilla ei käytännönkokemusta voiteta.

        niin, mitäs erikista tiedät pelikoneista?

        valaise, tai häikaise jos voit...


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe