Elikkä uutta kotia etsii jo aikuinen, yli metrin mittainen käärme. Käärme tuli meille "pakon omaisesti" koska se oli "pakko" pelastaa huonoista oloista..
Voisin myös itse pitää käärmeen, mutta mielummin haluaisin että se pääsee asiantuntevaan kotiin, itselläni ei ole kokemusta käärmeistä. Kissamme on myös liian kiinnostunut siitä, eikä asunnossame ole oikein mahdollisuutta järjestää paikkaa mihin se ei pääse.
Käärme on erittäin hyväkuntoinen. Syö hyvin, juuri loi nahkansa ja liikkuu paljon terraariossaan. Väriltään kai normaali, en itse ihan varma ole. Edellisen omistajan mukaan uros. Helposti käsiteltävissä, tosin itse en hirveästi ole uskaltautunut koskemaan.
Mukana myisin käärmeen terraarion (105x44x39cm)jossa mukana juuri ostetut uudet pohjamateriaalit, pari kasvia, kiipeilyoksa ja lämpömatto.
Kuljetuksesta pk seudulle voidaan sopia.
yht. 150e, minkä verran itsekin tästä maksoin.
Kuvia ja lisätietoja saa sähköpostitse [email protected]
Myydään aikuinen Viljakäärme + terraario
susanna.
6
1143
Vastaukset
- kiinnostunu
pelkkä viljis mutta terraarioa ei tarvis. missä päin
- sisanna.
Espoossa asustelemme.
- susanna.
käärme edelleen vailla kotia.. :)
- kirill Soubatch
siis terraariota ei tartte ja monella myyt jos ilman terraariota sopiiko 50-65euroa
- jjjkoo
vieläkö käärme on kotia vailla?
olisin kiinnostunut. - murmu
Olisin ehdottomasti kiinnostunut, joko on myyty? Jos ei, ota yhteyttä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987