Saappaiden haistelu

Sniffari.

- Moniko harrastaa?

- Asia vaimon/tyttöystävän tiedossa vai salaisesti?

45

7223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselty ja nenän kaivamises...

minulla on fetissinä saappaiden kaivaminen ja nenän haistelu.

• ölrölhmkt

minä puolestani maistan saapasta ja teen sen nenälläni

• Asian Harrastaja

No olipa taas jollakin "hauskaa" näsäviisastella. Mutta suoraan kysymykseen suora vastaus. Kyllä tulee haisteltua ja sekä yksityisesti että vaimon läsnäollessa. Enemmän tosin yksityisesti.

• lempparielokuva on

Kala nimeltä Wanda. Siinä on kohtaus, jossa Kevin Klinen esittämä roolihahmo imppaa naisen saapasta ja vieläpä puhaltaa saappaaseen niin, että saapas pullistuu. Yksi hauskimpia elokuvia joita olen nähnyt.

• vinkki:)

Hyvä vinkki. Pitääpä katsoa.

• Entä

HOusut??? onko housut

• Tietty.

Salaa tietty. Koko hommasta katoaa viehätys ja kielletyn hedelmän maku, jos kertoo.

• Mayray1

Olen aina ollut kiinnostunut jalkineista ja eritoten kumisaappaista. Jos näen jossakin kumisaapasparin, niin haistelen aina nopeasti niitä. Yksi nuuhkaisu riittää. En tiedä mistä johtuu, mutta sitä kautta kaiketi muodostuu parempi kokonaiskuva saappaan käyttöhistoriasta ja ehkäs hieman sen omistajastakin.
      Haisteleminen on kuiten vain osa kokonaisvaikutelmaa.

• Makee kumi

Mä haistelen mielelläni aivan uusia ja kiiltäviä kumisaappaita! Voi sitä ihanaa uuden kumisaappaan tuoksua se ja kiilto uudessa kumisaappaassa saa mut aivan hullantuun! Paras hetki on kun tuo kaupasta laatikossa uudet kumisaappaat kotiin ja avaa salaa yksin laatikon ja uuden kumin tuoksu valtaa huoneen,aijai!

• selventäisitkö !!!

Avaatko sen itseltäsi salaa?

• päätellen´
        selventäisitkö !!! kirjoitti:

Avaatko sen itseltäsi salaa?

Taitaa kaikesta päätellen olla kyseessä sama surullisenkuuluisa hiusten halkojatyyppi, joka sabotoi täällä kaikkea kontioihin liittyvää. Selvinkin asia pitää selostaa juurta jaksain ja sittenkin hän sen käsittää omalla tavallaan. Turha edes yrittää selvittää avaatko laatikon itseltäsi vai puolisoltasi salaa. Ei taatusti mene jakeluun.

• Et vain ole
        päätellen´ kirjoitti:

Taitaa kaikesta päätellen olla kyseessä sama surullisenkuuluisa hiusten halkojatyyppi, joka sabotoi täällä kaikkea kontioihin liittyvää. Selvinkin asia pitää selostaa juurta jaksain ja sittenkin hän sen käsittää omalla tavallaan. Turha edes yrittää selvittää avaatko laatikon itseltäsi vai puolisoltasi salaa. Ei taatusti mene jakeluun.

Hyväksynyt / kestänyt kontioihin liittyviä tosiasioita, ei ole tarvinnut sabotoida mitään.

On se harmillista, kun rakkaat kontiosi eivät ole Haaveidesi / kuvitelmiesi mukaiset.
        Koeta kestää, todellisuus saattaa välillä kohdella unelmia kaltoin!

• Anonyymi00048

Ainoastaan Nokia Kaira kumisaappaat esim mutta sen ymmärtää myös koska Kaira kumisaappaat ovat butuulikumia ja tehty talvikäyttöön loistavaa mielin tykkään tuosta mutta uudet Nokia kontiot ei tuoksu lainkaan pitää käyttää kovasti vaikka vuoden päästä kokeilee haistaa ni varmasti on tuoksu muuttunut

• Mayray1

Annetaan vain keskustelun mennä eteenpäin, eikä anneta raiteilta suistuttajien taas kerran kaapata keskustelua. Olkaa vain vastaamatta niihin. Väitelemään ei kannata ryhtyä, sillä sillä tavalla ne juuri onnistuu aikeissaan. Tätä on koettu aivan liikaa suomi24:ssa, ja siksi ei oikein huvita ottaa mihinkään mitään asiallista kantaa. :-/

• Kumikas

Olet oikeassa saappaiden haistelustahan tässä on kyse! Mulla tätä kirjoittaessa kahdet uudet Kontiokumisaappaat lähelläni. Uusi kumi tuoksuu kivasti. Toiset saappaat ovat vieressä ja toiset jalassa! Kävin äsken jalassa olevilla Kontioillani ulkona ja toiseen kumppariin meni varresta vähän vettä, mut ei se haittaa!

• aika useinkin

Harrastan aika useinkin. Itseasiassa aina kun mahdollista. Vaimo tietää, että ihailen ja palvon yksiä hänen saappaitaan. Jonkun kerran olen saanut nauttia tuoksuista hänen läsnäollessaankin, mutta pääasiassa hänen poissaollessa. Siitä olenkin onnellinen, ettei vaimo enää vaivaudu saappaidensa palvomista, vaan jopa nauttii siitä itsekin.

• niin saamme mekin

etäpalvoa niitä täällä.

• Mustat

Naiseni saappaat.Mustat kontiot,käytössä sään mukaan ja kerran viikossa hän käy ratsastamassa tallilla ne jalassa,usein myös koiraa lenkittäessä käytössä.Mökkeillessä käyttössä pitkin päivää,myös sisätiloissa,no joskus unohtuvat kotonakin jalkaan joten tuoksuja sisällä ja päällä.

• aika useinkin
        niin saamme mekin kirjoitti:

etäpalvoa niitä täällä.

Ovat mokkanahkaa ja erittäin sexyt.
        Kontioita vaimolla ei edes ole, vaan hait.

• Haistelijaaaa
        Mustat kirjoitti:

Naiseni saappaat.Mustat kontiot,käytössä sään mukaan ja kerran viikossa hän käy ratsastamassa tallilla ne jalassa,usein myös koiraa lenkittäessä käytössä.Mökkeillessä käyttössä pitkin päivää,myös sisätiloissa,no joskus unohtuvat kotonakin jalkaan joten tuoksuja sisällä ja päällä.

Kyllä tykkään haistella olen kovasti mieltynyt eukon mutsin valkoisiin mökki kontioihin joita siellä parit kappaleet ! Niitä on paras haistella suoraan jalasta jos mahdollisuus tulee,ne on siellä yleisessäkin käytössä eli vieraiden jaloissa monasti se siinä on kivaa kun voi olla jollain kundilla muutaman tunnin jaloissaan ja jättää ne kuistille ja joku tyttö ottaa ne jalkoihinsa sitten perään ;-) siinä on aromit kohdallaan kun ne saa sitten käsiinsä että pääsee haistelemaan edes vähäsen ?

• Eräs vain jaksaa
        Haistelijaaaa kirjoitti:

Kyllä tykkään haistella olen kovasti mieltynyt eukon mutsin valkoisiin mökki kontioihin joita siellä parit kappaleet ! Niitä on paras haistella suoraan jalasta jos mahdollisuus tulee,ne on siellä yleisessäkin käytössä eli vieraiden jaloissa monasti se siinä on kivaa kun voi olla jollain kundilla muutaman tunnin jaloissaan ja jättää ne kuistille ja joku tyttö ottaa ne jalkoihinsa sitten perään ;-) siinä on aromit kohdallaan kun ne saa sitten käsiinsä että pääsee haistelemaan edes vähäsen ?

jauhaa valkoisista kontioistaan, saadakseen riidan aikaiseksi vaikka tietää ettei kyseistä maalia ole valmistettu valkoisena, ainoastaan vaaleana (tuohi), joka kylläkin on vaaleansinertävä, ei valkoinen...

• sam_heels

Haistelen kyllä vaimoni nahkaisia piikkikorkosaappaita. ne tuoksuvat erittäin ihanalle ja viehättävälle, nahkalle ja hänen jalan tuoksun sekoitukselle. muutenkin ovatkivan käytetyt jo, terävät kärjet kulahtaneet ja piikkikorot rähjäänyneet reissussa. Hän tietää että nuuhkin hänen saappaitaan mutta useammin teen sitä salaa.

• ahkeraa käyttöä

Just tuollaiset hieman jo pidempään elämää nähneet ja reissussa hieman rähjääntyneetkin saappaat parhaita sniffailuun. Uudet tai uudehkot eivät oikeastaan tuoksu vielä miltään. Hieman nahkalle, mutta ei lähellekään yhtä hyvälle, kuin vähintään vuoden ahkerassa käytössä olleet.
        Missä tilanteessa muuten olet päässyt luontevasti tuoksuttelemaan hänen saappaitaan, kun olette olleet yhdessä?

• N25v.
        ahkeraa käyttöä kirjoitti:

Just tuollaiset hieman jo pidempään elämää nähneet ja reissussa hieman rähjääntyneetkin saappaat parhaita sniffailuun. Uudet tai uudehkot eivät oikeastaan tuoksu vielä miltään. Hieman nahkalle, mutta ei lähellekään yhtä hyvälle, kuin vähintään vuoden ahkerassa käytössä olleet.
        Missä tilanteessa muuten olet päässyt luontevasti tuoksuttelemaan hänen saappaitaan, kun olette olleet yhdessä?

Miten ois vuosi toimistotöitä ja illat myös käytössä..

• miki
        N25v. kirjoitti:

Siis onko tosi että käytät saappaita toimistotöissä??? Hienoa!

• ja kuunnella kantojen kop
        N25v. kirjoitti:

Ainakin meillä toimiston tytöt vaihtavat aamulla kauniit saappaansa kaikenlaisiin epämääräisiin lipposiin ja terveyssandaaleihin.

• Saapasfriikki
        ja kuunnella kantojen kop kirjoitti:

Ainakin meillä toimiston tytöt vaihtavat aamulla kauniit saappaansa kaikenlaisiin epämääräisiin lipposiin ja terveyssandaaleihin.

Vannoutuneelle saapasfriikille tuollaiset sandaalit ja vastaavat on kauhistus.
        Paljon mieluummin katselisi naisia saappaissaan.

• tykkään rähjääntyneistä kor...

ja likaisista erityisesti

• täällä!
        tykkään rähjääntyneistä kor... kirjoitti:

ja likaisista erityisesti

Kuin myös.

• Nyörikengät
        ahkeraa käyttöä kirjoitti:

Paras tilanne on, jos joudutte esimerkiksi odottelemaan jotakin ja ulkoisia häiriötekijöitä ei juurikaan ole. Voi tarjoutua antamaan rentouttavan jalkahieronnan. Kun kenkää takaisin jalkaan laitettaessa joutuu avaamaan nauhoja, voi samalla luontevasti nuuhkaista ja nauttia.

• saapasrunk Kari

Kuumat saappaat suoraan kuuman neidon jaloista. Aah!!

• kumpi parempi?

Jos löytyy joku muukin asiaan enemmälti vihkiytynyt, niin kumpi materiaali mielestäsi parempi aromien kannalta mokka vai pintanahka? Itse sanoisin, että mokka. En kyllä tiedä miksi, mutta jotenkin siltä vain tuntuu. Onko muilla laajempaa kokemusta eri materiaaleista ja mitä mieltä?

• N25v.

Mun jalasa mokkasaappaat hikoo enemmän ja myös tuoksuvat,yleensä käytän pintanahkaisia.

• teoria;
        N25v. kirjoitti:

Mun jalasa mokkasaappaat hikoo enemmän ja myös tuoksuvat,yleensä käytän pintanahkaisia.

Kaiken järjen mukaanhan mokkanahkan pitäisi hengittää paremmin, kuin pintanahkan ja jalan siis hikoilla vähemmän. Mokkanahkan pintahan on "rikottu", kun taas pintanahkassa voi olla hyvinkin kiiltävä ja vinyylimäinen (huonosti hengittävä) pinta. Ehkä mokkanahka kuitenkin pitää sisällään paremmin juuri ne miellyttävimmät aromit.

• sam_heels
        N25v. kirjoitti:

Kuulostaa aika kivalta! Mokkasaappaat ovat ihanan pehmeät yleensä. Pintanahka tai mokka on ahkä parhaita materiaaleja, pääasia että aitoa nahkaa kumminkin. Keinomateriaalit eivät ole niin kauniita, sexyjä eivätkä tuoksu yhtä hyvälle. Jos aihe kiinnostaa naisia niin laittakaa meiliä osoitteeseen [email protected]

• kympillä

Kihottaisi kyllä kympillä haistella yhden kauniin typyn vanhoja paljon käytettyjä hikisiä saapikkaita. Saappaan varrensuu vain nenän ja suun ympärille ja nauttimaan ihanista tuoksuista. Kunpa pääsis...

• Kyllä..

Kyllä joskus ihan houkuttelevan näköisiä saappaita näkyy. Harmi vain, ettei viitsi mennä sanomaan:

"Anteeksi neiti, voinko haistella saappaitanne?"

• Anonyymi

Kumi ja nahkasaappaita tulee haisteltua! Nais ystäväkin sen tietää. Parasta on uuden kumpparin tuoksu! Ja vielä parempaa kun saa seksiä kumppareilla höystettynä.

• Anonyymi

Eiköhän 12 vuodessa haju ole melkoisesti muuttunut.

• Anonyymi00049
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän 12 vuodessa haju ole melkoisesti muuttunut.

No ihan varmasti

• Anonyymi00050

Uusien Kontio kumisaappaiden tuoksua ei voita mikään. Kun ne ovat olleet koko päivan jalassa niin tuoksua löytyy myös sisäpuolelta.

• Anonyymi

Mitä pidempään käytetyt, sitä parempi. 12 vuotta ei ole vielä ikä eikä mikään hyville sniffaussaappaille.

• Anonyymi

Kerran avioliiton alkuaikoina unohtui vaimon saapas olohuoneen pöydälle sniffailun ja runkkailun jälkeen. Oli siinä vähän selittelemistä vaimon tultua kotiin, miksi saapas on pöydällä. No vähitellen piti tunnustaa koko asia. Pienen miettimisen jälkeen suhtautuminen oli ihan positiivinen ja nyt harrastamme ihanaa saapasseksiä aina, kun haluamme juhlahetken arjen keskelle.

• Anonyymi

Ennen joutui salassa haistelemaan kengät ja saappaat! Mällit lensi usein exän converseihin ja punaisiin haikumppareihin! Nykyinen nainen tietää mun salaisuuden saan haistella vapaasti kaikki kengät ja antaa pimppiä kumpparit jalassa! Myös hieroo orkun saappailla ja joskus antaa nussia kumppareiden väliin lopuksi, kun on itse saanut...

• Anonyymi00047

Täällä on yksi teistä vanha mies ite olen myös samaa mieltä kanssasi vanhat kumisaappaat ovat aivan eri maata kuin uudet saappaat nahkasaappaaisiin tuo taas sopii erityisen vahva nahkan tuoksu

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5620
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1612
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      822
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    9. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39
      799
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56