Ginan ja Philin poika?

Nimetön

Mitenkäs tuossa uudessa hääjaksossa, kun Gina ja Phil vierailevat kuolleen poikansa haudalla, hautakivessä lukee Daniel Philip Ward. Eikös pojan nimeksi annettu Daniel Oscar, vai olenko väärässä?

7

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimeä

      Tietysti nyt tuntuu oikealta, että vauvalla on isänsä nimi toisena nimenä. Danielia esitti muuten Trician oma vauva, Jake Simpkin, joka syntyi 10.09.03.

    • videolta

      Niin siinä luki Daniel Philip Ward. Syntymäpäivä oli 14.3.1969 ja kuolinpäivä 16.3.1969.

    • kans

      sen nimeks tuli Daniel Oscar

    • nyt selvä

      ettei lapsen toiseksi nimeksi mitään Oscaria voitu antaa. Siitähän olisi seurannut elinikäiset juorut ja spekulaatiot lapsen isästä, varsinkin kun Blaketon ja Gina olivat niinkin läheisissä tekemisissä kuin olivat.
      Kyllähän jossain jaksossa Oscarille näin luvattiin,mutta tulivat sitten järkiinsä, ja hätäkasteessa annettiin sitten toiseksi nimeksi isänsä mukaan Philip.

      Ei tässäkään sarjassa kaikkea rautalangasta väännetä, vaan jätetään katsojankin pääteltäväksi jotakin, niinkuin tämä Walkerin kahden naisen loukkukin, mistä on vihjailtu lähes tämän tuotantokauden alusta lähtien.

      • ...

        Kyllä siinä jaksossa kun nimeä ensin mietittiin niin Gina ihan selvästi sanoo, että hänelle tuli mieleen nimi Daniel Oscar, ja Philin mielestä se oli hieno nimi. Siis että se nimi pojalle annettiin.


    • utelias465

      En ole joka jaksoa katsonut ja ihmettelin mikä poika tämä on? Voisiko joku valaista?

      • muksu kuoli.

        Philip Montgomery "Phil" Bellamy (Mark Jordon): Ikinuori, hyväsydäminen ja huumorintajuinen poliisi, jonka rakkauselämä ei ollut aina ottanut sujuakseen. Phil oli aina haikaillut Ginan perään, mutta juuri kun heillä alkoi lopulta sujua, haaveet ottivat kovasti takapakkia, kun heidän yhteinen lapsensa Daniel syntyi keskosena ja kuoli varsin pian aivoverenvuotoon. Tämän jälkeen Gina perui kihlat ja oli halunnut olla Philin kanssa vain ystävä.

        Lähde:
        Wikipedia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe