Mistäköhän kannattas etsiä juhlavaatteita tämmösen L/XL-kokoisen, joka ei tahdo päällensä säkkiä eikä mummokolttua vielä tässä iässä. Carlson/Sokos tulee mieleen mutta entä pienet liikkeet? Onko niissä vain siroille naisille vaatteita niinkuin täällä meillä....?
Kuopion "boutiquet" yms
5
563
Vastaukset
- Kauppakadulla
Carlsonin rakennusten 'välissä' on tosi hyvä paikka. Sieltä löytyy asiallinen palvelu ja hyvät tuotteen tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Se on oma suosikkini, olen kokoa 44-46.
Tietysti Carlsonkin on ihan ok, jos sattuu henkilökunta olemaan sillä tuulella että viitsii palvella.- Carsonilla
Eivät viitsi aina edes rahastaa. Todella tympeä palvelu. Carsonin omistaa Halonen Helsingistä. Sielläkään ei palvelu ole muiden liikkeiden tasolla, mutta sentään parempaa kuin Carsonilla.
- liike
luulisi olevan Aikuinen nainen, Puijonkadun ja Maljalahdenkadun kulmassa.
- l/xl
Muoti-Piasta löysin n. vuosi sitten upean iltapuvun, peitti makkarat ja toi vyötärönkin esille :)
vaikken nyt ehken iltapukua tarvitsekaan niin siellä Piassa vois kävästä. Mulle ns.isojen tyttöjen vaatteet on liian isoja mitotukseltaan joten kuitenkin ihan taval.mallistoista pakko yrittää löytää jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199