Ukrainalta uusinta

10

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriittinen.

      "Venäjän mukaan Ukraina oli tehnyt sopimuspaperiin käsin lisäyksen, jota Venäjä ei voi hyväksyä."

      "Venäjän mukaan..."

      Minä osaan lukea suomea. Opettelisit sinäkin.

      "Ukraina suostuu allekirjoittamaan uudestaan..."

      Mitä Ukraina vesittää allekirjoittamalla uudestaan?

      • Barroso on tekstin

        ja lisäyksen nähnyt, luuletko että se ilman syytä Kiovaan soittelisi ja käskisi kirjoittaa uudestaan.


      • Jos Ukraina ei olisi tehnyt mitään omia lisäyksiään, niin ei olisi tarvetta uusia allekirjoituksiakaan papereille, joissa on vain alkuperäinen teksti ilman lisäyksiä.


      • Kriittinen.
        Barroso on tekstin kirjoitti:

        ja lisäyksen nähnyt, luuletko että se ilman syytä Kiovaan soittelisi ja käskisi kirjoittaa uudestaan.

        Sopimuksen allekirjoittaja joutuu lisäämään ainakin nimensä...


      • Kriittinen.
        Kairakettu kirjoitti:

        Jos Ukraina ei olisi tehnyt mitään omia lisäyksiään, niin ei olisi tarvetta uusia allekirjoituksiakaan papereille, joissa on vain alkuperäinen teksti ilman lisäyksiä.

        Oliko se jotain allekirjoituksen yhteydessä vai itse allekirjoitus? Venäjä oli kuitenkin se hylkäävä osapuoli. Missä linkki siihen "lisäykseen"?


      • Kriittinen. kirjoitti:

        Oliko se jotain allekirjoituksen yhteydessä vai itse allekirjoitus? Venäjä oli kuitenkin se hylkäävä osapuoli. Missä linkki siihen "lisäykseen"?

        Etkö itse osaa hakea tietoa?

        Lisäykset:

        " 1. Ukraina on ollut ja tulee olemaan luotettava maakaasun välittäjä eikä se ole katkaissut maakaasutoimituksia Eurooppaan
        2. Ukraina ei ole 1.1.2009 alkaen ottanut luvatta käyttöönsä Eurooppaan tarkoitettua maakaasua
        3. Ukraina ei ole mitään velkaa Venäjälle vuoden 2008 maakaasutoimituksista
        4. Kansainvälisten maakaasuntarkkailijoiden kutsuminen Ukrainaan tapahtui Ukrainan aloitteesta
        5. Ukraina on ollut ja tulee olemaan rakentava neuvottelija Venäjän kanssa vuoden 2009 maakaasusopimuksen neuvotteluissa"

        http://www.moskova.info/index.php?option=com_content&task=view&id=682&Itemid=31


      • olevia juttuja
        Kriittinen. kirjoitti:

        Oliko se jotain allekirjoituksen yhteydessä vai itse allekirjoitus? Venäjä oli kuitenkin se hylkäävä osapuoli. Missä linkki siihen "lisäykseen"?

        on siitä infoa annettu annettu pitkin iltaa.
        Ja kai nyt joitain uutissivuja löydät ilman
        linkkejäkin, vai oletko täysin avuton.


      • ..............................
        Kairakettu kirjoitti:

        Etkö itse osaa hakea tietoa?

        Lisäykset:

        " 1. Ukraina on ollut ja tulee olemaan luotettava maakaasun välittäjä eikä se ole katkaissut maakaasutoimituksia Eurooppaan
        2. Ukraina ei ole 1.1.2009 alkaen ottanut luvatta käyttöönsä Eurooppaan tarkoitettua maakaasua
        3. Ukraina ei ole mitään velkaa Venäjälle vuoden 2008 maakaasutoimituksista
        4. Kansainvälisten maakaasuntarkkailijoiden kutsuminen Ukrainaan tapahtui Ukrainan aloitteesta
        5. Ukraina on ollut ja tulee olemaan rakentava neuvottelija Venäjän kanssa vuoden 2009 maakaasusopimuksen neuvotteluissa"

        http://www.moskova.info/index.php?option=com_content&task=view&id=682&Itemid=31

        Ukraina oli vaatinut, että Venäjä antaa päivittäin 21 milj. kuutiota kaasua ilmaiseksi siitä syystä, että Ukraina välittää kaasua Eurooppaan.

        huom! Sen lisäksi, vaikka Venäjä jo maksaa Ukrainalle kaasun toimittamisesta. Sopimus tehty 7 vuotta sitten.

        Tämäkin oli ollut lisäyspaperissa.


    • määrää..

      Venäjä määrää, muut vikisee!

      • ..............................

        Muutenhan niitä otettaisiin ilmaiseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe