Että kokoomuksesta löytyy ainakin kaksi kansanedustaja, jotka eivät ole median toimesta vietävä.
Ben Zyskowicz ja Kimmo Sasi, he sentään ajattelevat itse, ja esittävät rohkeasti ihan omia mielipiteittä.
Muut julkisuudessa kanta ottaneet, ovatkin median poliittisten toimittajien johdateltavissa
toimittajien kannalta ”oikeisiin” vastauksiin.
http://www.kouvolansanomat.fi/page.php?page_id=4&news_id=20098
On ilo havaita
6
203
Vastaukset
- yhdessä vain
No siltä se on näyttänytkin jo vähän aikaa. Yksi asia unohtunut persuilta. Äänimäärä nousi, koska persuja äänestivät moner demarit ja kepulaiset..osa todennäköisesti protestina. Tämä ryhmä ei todennäköisesti ole lähelläkään kokoomusta, joihin persut nyt haluavat identioitua.
pitäisi ryhdistäytyä, ennen kun tuo tapahtuu ,siellä on aivan lian monta
vaikuttaja, jotka ovat nousseet, entisen suomen-neuvostoliiton ystävyysseuran jäseninä.- tänne tärkeilemään
wonterghem kirjoitti:
pitäisi ryhdistäytyä, ennen kun tuo tapahtuu ,siellä on aivan lian monta
vaikuttaja, jotka ovat nousseet, entisen suomen-neuvostoliiton ystävyysseuran jäseninä.kun sun oman puolueen eli perussuomalaisten palstalla, sut on teilattu jo monesti.
tänne tärkeilemään kirjoitti:
kun sun oman puolueen eli perussuomalaisten palstalla, sut on teilattu jo monesti.
kehumaan, kun kokoomukselta löytyy pari fiksua tyyppiä.
Teilaajat ovat entiset perspyrkyrit, Sivonen ja
Kähärä eri nimimerkkien takana. En viitsi edes vastata niille kiertopalkinoille.
Nimitekää Kähärä teidän porukan johtoon ja meillä menee hyvin.
Joulun ja uudenvuoden pyhinä viihdytin perussuomalaisten palstan lukijoita väittelämällä edellämainittujen kanssa, jos kaipaatte piristystä niin antakaa vinkki, jotain hauskaa keksimme varmasti tällekin palstalle.- suosion saavutukseen
wonterghem kirjoitti:
kehumaan, kun kokoomukselta löytyy pari fiksua tyyppiä.
Teilaajat ovat entiset perspyrkyrit, Sivonen ja
Kähärä eri nimimerkkien takana. En viitsi edes vastata niille kiertopalkinoille.
Nimitekää Kähärä teidän porukan johtoon ja meillä menee hyvin.
Joulun ja uudenvuoden pyhinä viihdytin perussuomalaisten palstan lukijoita väittelämällä edellämainittujen kanssa, jos kaipaatte piristystä niin antakaa vinkki, jotain hauskaa keksimme varmasti tällekin palstalle.Soinin suhteen, kun kritiikin antajia heti nimittelet. Sinulla lienee kemia, henkilökemia ongelma,persu. Eikös tuo Sivonen ollut se joka sai Soinin ahdinkoon, ja hengästymään .
suosion saavutukseen kirjoitti:
Soinin suhteen, kun kritiikin antajia heti nimittelet. Sinulla lienee kemia, henkilökemia ongelma,persu. Eikös tuo Sivonen ollut se joka sai Soinin ahdinkoon, ja hengästymään .
Esiintyi niin hauskasti Oulussa että sai koko salin nauramaan, kukaan ei ymmärtänyt, että
hän oli tosissaan kun aloitti puheen, “arvoisat kokoomuslaiset” jos ei ole miestä, esiintymään
selvin päin yleisön edessä ,eihän siitä olisi ollut puoluesihteeriksikään, jos pitää ottaa rohkaisua ennen kun saa suunsa auki.
Ei ollut Soinin vika ,että hän pilasi omat mahdollisuutensa puoluesihteeriksi ,se oli ihan hän itse.
Mitä olen joskus vilkaisut Ipu:n palsta, ei se sielläkään kovin pitkällä pääsy, kommentit eivät
kuulostaa kovin ylistävältä.
Se perusS merkin rekisteröiminen Sivosen nimeen, mitäs siitä Sivonen voi minun puolesta pitää hyvänä, onhan mies sentään jotain saanut aikaiseksi, mitä se nyt tekee sille logolla? Ei mitään..
Kritiikki ei minua haittaa, vastaan jos vastaan, minulla on aika paksu nahka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783