Ensin tulee antikrsitus

Ymmärrämme ettei meillä ole mitään toivoa tässä
elämässä eikä tulevassa, jos Jumala ei edes
Israelista pitäisi huolta.
Niinpä saatanalle on tärkeää opettaa, että Israelin
Jumala on hyljännyt Israelinsa.

Älkää peljästykö Maruan-nen enkeliprovokaatioista,
ikäänkuin Kristuksen päivä jo olisi käsillä!
Mutta: Jeesus sanoo kaikille: "Valvokaa!"

2.Tess.2:1-5
1
Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
2
ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
3
Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
5
Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

Kun peto ilmaantuu niin, ettei enää arvailla,
kukas se mahtaa olla; Ellen vaiko Halonen - niin
ei ole enää aikaa laittaa lamppua kuntoon saati
sitten lähteä öljyä siihen ostamaan; onhan yösydän jo pimeimmillään. Murhe ja huoli täyttää
mielen niin, ettei valmistuminen enää onnistu.

Matt 25:3-13
3
Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4
Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5
Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6
Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7
Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

8
Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
9
Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10
Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11
Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12
Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

13
Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

Pian antikristuksen ilmaantumisen jälkeen
seurakunnan aika on ohi - alkaa pedonaika - ja seurakunta, myös jo poisnukkuneet, nousee yläilmoihin
kirkastettuina. Ei-valmiit voivat pelastua
marttyyriyden kautta, kun valitsevat tunnustaa
Kristusta, eivätkä siis ota pedonmerkkiä, jonka
edellytykenä on Kristuksen kieltäminen.

Rakkaasti jokaista siunaten

26

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on jo tullut
      • Vaan on yks iylitse muiden

        Ton "seurakunann" mukaan mm. Venäjän ja USAn
        pressat on antikrsituksia. Mutta Jumala puhuu
        erityisesti siitä antikristuskesta, johon saatana
        inkarnoituu ja joka todella saa koko maailman
        valtansa alle. Niin lännen kuin idän ja pohjoisen
        ja etelän. Se on ri juttu se.

        Kyllä säkin sitten aikanaan sen asian tulet tuntemaan nahoissasi.


    • 3½ vuotta erityisen raskasta

      Dan. 9:27
      Ja hän tekee liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon ajaksi, ja puoleksi vuosiviikoksi hän lakkauttaa teurasuhrin ja ruokauhrin;
      ja hävittäjä tulee kauhistuksen siivillä.
      Tämä loppuu vasta, kun säädetty tuomio vuodatetaan hävittäjän ylitse."

      Seurakunta temmataan viimeistään tuossa puolessa
      välissä v iimeistä vuosiviikkoa eli seitsemää
      vuotta. Ennen pedonmerkkiä joka tapauksessa.
      Ei ole meidän asiamme tietää tarkoin ajankohtaa.

      Matt. 24:36 "Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä.
      [Ap. t. 1:7; 1. Tess. 5:1,2]

      Ap. t. 1:7
      Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut. [Mark. 13:32 ]

      • Raamattua vähänkin

        tunteva sinun selitystäsi usko, näin on.


      • Opettaa tolla lailla
        Raamattua vähänkin kirjoitti:

        tunteva sinun selitystäsi usko, näin on.

        Eipä taida kyseessä olla mikään AVKn oppi vaan
        kyll ätuo on parhaimpien asiantuntijain käsitystä.


      • koska ovat SAATANASTA
        Opettaa tolla lailla kirjoitti:

        Eipä taida kyseessä olla mikään AVKn oppi vaan
        kyll ätuo on parhaimpien asiantuntijain käsitystä.

        nuo kommentoijien valheet.


      • Veli Herrassa
        koska ovat SAATANASTA kirjoitti:

        nuo kommentoijien valheet.

        Roomalaiskirje 11.

        25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

        28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

        29 Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

        Sinun
        Paavali


      • tekstin merkityksen ihan
        Veli Herrassa kirjoitti:

        Roomalaiskirje 11.

        25 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,

        26 ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."

        28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.

        29 Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu.

        Sinun
        Paavali

        toiseksi kuin mitä sillä oikeasti on. Paavali on jo luvussa 9 selittänyt mikä on se koko Israel. Se on ne, jotka uskovat Jeesukseen eikä kukaan muu.


      • Tuomita?
        tekstin merkityksen ihan kirjoitti:

        toiseksi kuin mitä sillä oikeasti on. Paavali on jo luvussa 9 selittänyt mikä on se koko Israel. Se on ne, jotka uskovat Jeesukseen eikä kukaan muu.

        Mutta "Israelia on osaksi kohdannut paatumus".
        Sen varmaankin uskot helposti. Mutta lopulta
        koko Israel pelastuu, jäänn ös lopunajan lopussa.

        Sen vuoksi herra paadutti Israelin ja antoi meille ns. pakanain aikakauden, että pelastus olisi kaikelle ihmissuvulle tarjolla.

        Jos Israel ei olisi paatunut, ei olisi pelastusta
        voitu tarjota Israelin ulkopuolelle -- koirille
        lasten leipää.


        Israelin pelastuminen -- Roomalaisk. 11.

        25 Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus:
        paatumus, joka on kohdannut osaa Israelin kansasta, kestää siihen asti kun muista kansoista koottava määrä on tullut täyteen.
        [Joh. 10:16; 2. Kor. 3:14]

        26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva,
        niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]

        27 Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan: minä otan pois heidän syntinsä.
        [Jes. 27:9; Jer. 31:33,34]

        28 Evankeliumin torjuessaan he ovat Jumalan vihollisia, teidän tähtenne, mutta valinnan perusteella he ovat Jumalalle rakkaita, isien tähden.
        [5. Moos. 10:15]

        29 Jumala ei peruuta lahjojaan eikä antamaansa kutsua.
        [4. Moos. 23:19; 2. Tim. 2:13]

        Shalom, Israel!


      • Benedi-IDENEB

        Tuossa Danielin kirjan tekstissä kerrotaan selkeästi, Jeesuksen >Kristuksen sovitustyöstä, kun hän otti meidän vastustajamme pois ja naulitsi ristiin, eli seremonia lain, teurasuhrin ja ruokauhrin!

        Tuo ennustus meni ohi jo n. 2000 v sitten!

        Tuossa Jeesus on itse uhri, joten teuras ja ruokauhria ei enää tarvita!

        " Joka syö minun lihani, -ja juo minun vereni...

        Tämä ennustus kertoo , että Israelin kansan armonaika oli kulumassa loppuun--

        70 vuosiviikkoa( 70x7 = 490 vuotta)Armonaikaa on " leikattu" sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi....ja 62 vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu...eli Kristus on se voideltu, ja hänet tuhotaan!

        Ja samassa jakeessa 26, kerrotaan Jerusalemin hävityksestä 70 jkr, kun Roomalaisen Tiituksen joukot hävittivät Jerusalemin!


      • Herra huokailee sua vastaan
        Benedi-IDENEB kirjoitti:

        Tuossa Danielin kirjan tekstissä kerrotaan selkeästi, Jeesuksen >Kristuksen sovitustyöstä, kun hän otti meidän vastustajamme pois ja naulitsi ristiin, eli seremonia lain, teurasuhrin ja ruokauhrin!

        Tuo ennustus meni ohi jo n. 2000 v sitten!

        Tuossa Jeesus on itse uhri, joten teuras ja ruokauhria ei enää tarvita!

        " Joka syö minun lihani, -ja juo minun vereni...

        Tämä ennustus kertoo , että Israelin kansan armonaika oli kulumassa loppuun--

        70 vuosiviikkoa( 70x7 = 490 vuotta)Armonaikaa on " leikattu" sinun kansallesi ja pyhälle kaupungillesi....ja 62 vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu...eli Kristus on se voideltu, ja hänet tuhotaan!

        Ja samassa jakeessa 26, kerrotaan Jerusalemin hävityksestä 70 jkr, kun Roomalaisen Tiituksen joukot hävittivät Jerusalemin!

        Rakkauden Jumala on myös järjestyksen ja oikeuden
        Jumala.


    • paavikunta se on

      olet ajastasi jäljessä satoja vuosia.

      JEESUS opettaa, että juutalaiset on hylätty. Vai sanot sinä Vapahtajaa saatanaksi. Millainen ihminen oikein olet????

      Matt. 21:43 "Tämän takia minä sanon teille, että Jumalan valtakunta otetaan teiltä [juutalaiset] pois ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä."

      • Pilkkaamisesta!

        Ps. 89:33
        (89:34) mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

        Adventtiteologit ja adventtikansa pilkkaavat
        Israelin Pyhää ja armon Henkeä! SE on uhkapeliä!!

        Jer. 33:24
        "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'?
        Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.

        Herra armahda minua sokeaa!


      • väität Jeesuksen
        Pilkkaamisesta! kirjoitti:

        Ps. 89:33
        (89:34) mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.

        Adventtiteologit ja adventtikansa pilkkaavat
        Israelin Pyhää ja armon Henkeä! SE on uhkapeliä!!

        Jer. 33:24
        "Etkö ole huomannut, mitä tämä kansa puhuu sanoen: 'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'?
        Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.

        Herra armahda minua sokeaa!

        pilkkaavan Jumalaa. Hohhoijaa.


    • Jope.48.

      Milloin ilmestyy tuo laiton? 2Tes.2:6-9. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt viellä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo , jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä. Siis mikä poistuu tempausseurakunnan mukana? PH.

      • Älä kartuta vitsauksia pääl...

        "Siis mikä poistuu tempausseurakunnan mukana? PH."

        Ei siinä sanota, että PH poistuu, vaan että pyhät
        otetaan ylös pilviin ja taivaaseen. Ensin herää
        poisnukkuneet pyhät ja me liitymme heihin. (1.Tess.)

        Eivät valvomattomat tänne jäävät pyhät voisi
        Herrassa pysyä ja marttyyrikuoleman kautta
        päästä pois antikristuksen ajasta, ellei Pyhä
        Henki sitä armoa olisi heissä vaikuttamassa.


    • Hepr. 12:15
      ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta,
      "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä",
      ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

      Hepr 3:12-13

      12 Varokaa siis, veljet, ettei kukaan teistä ole sydämessään paha ja epäuskoinen ja näin luovu elävästä Jumalasta.
      13 Rohkaiskaa toinen toistanne joka päivä, niin kauan kuin tuo sana "tänä päivänä" on voimassa, ettei kukaan teistä lankeaisi synnin viettelyksiin ja paatuisi. [Jes. 55:6]

      Jota Herra rakastaa, sitä Hän myös kurittaa ...

      5.Moos 29:22 (29:21)
      "Seuraavat sukupolvet, teidän lapsenne, jotka tulevat teidän jälkeenne, ja kaukaisista maista saapuvat muukalaiset näkevät, miten Herra on kurittanut maatanne sairauksilla ja muilla vitsauksilla

      • ei ollut adventismia

      • ei koskaan ennen ole ollut ...

    • Vastustaja, Antikristus - 2. Tess. 2:1-12

      1 Otamme nyt puheeksi Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemisen
      ja sen, että meidät kootaan hänen luokseen.
      Me pyydämme, veljet,
      2 ettette heti menetä malttianne ja säikähdä,
      jos joku vedoten Hengen ilmoitukseen
      tai muka meidän puheeseemme
      tai kirjeeseemme
      väittää, että Herran päivä on jo käsillä.
      [1. Tess. 4:15-17]

      MITÄ SE ON ?

      Paavali oli saarnannut ja 1. kirjeessään maininnut
      ylöstemapuksesta Herraa vastaan pilviin.
      Nyt huhuttiin, että on kiire testamentin kanssa
      ja varmaan enkelinäkyjäkin leviteltiin , että Herra tulee aivan pian ja työt seis.
      SIKSI Paavali joutuu muistuttamaan, että ensin
      ilmaantuu antikristus ja sitten vasta tempaus.


      3 Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan.
      Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus
      ihmishahmossa, kadotuksen ihminen.
      [2:3,4: Mark. 13:14; 1. Joh. 2:18]

      MITÄ SE ON ?

      "Ilmaantuu" - enää ei tarvitse arvailla hänestä!


      4 Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle,
      asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

      MITÄ SE ON ?

      Peto ei julistaudu kristukseksi, vaan yläpuolelle
      kaiken ja Jumalaksi itsensä korottaa!
      (Paavikin sentään on vain "Jumalan Pojan sijainen
      maan päällä). Joten peto ei oel vielä ilmaantunut.
      Tietysti varsinainen seurakunta otetaan pois
      ennenkuin tulee se pedonajan loppupuolisko (3½ v.)
      jolloin mestataan jokainen, joka ei kiellä
      Kristuksen valtaherruutta.


      5 Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne.
      6 Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.

      MITÄ SE ON ?

      Paavali oli puhunut ja 1:ssä kirjeessään puhui,
      että SEURAKUNTA on se, mikä vielä pidättää.
      Nyt hän joutuu tarkentamaan, että seurakunta
      vielä on sillä hetkellä, kun peto ilmaantuu.
      Syynä tarkennukseen siis oli, että alettiin
      valmistautua väärin.
      Sillä näin on: "Niin kauan kuin päivä on, tulee
      meidän työtä tehdä". Eikä alkaa omaa napaa tuijottaa.


      7 Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä,
      on vain ensin poistuttava tieltä;
      8 silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella.
      [Job 4:9; Jes. 11:4; Ilm. 19:15]

      MITÄ SE ON ?

      Vaikea sanankohta. Ensin seurakunnan arvovalta
      poistunee ja sitten tulee antikristus.
      Jotkut vääntää tätä niinkin typerästi, että muka
      samalla hetkellä tapahtuisi ylösotto ja antikristuksen tappio. Niin että Maa jäisi autioksi ja tyhjäksi samalal hetkellä, kun srk
      temmataan ylös.
      Järjetöntä, sillä eihän
      sitten olisikaan pedonaikaa. Joka alkaa kun srk
      ei enää rukouksillaan ja toiminnallaan "pidätä".


      9 Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä. [Mark. 13:22; Ilm. 13:13]
      10 Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät. [2. Kor. 4:3; 2. Tim. 4:4]
      11 Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
      12 ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.

      MITÄ SE ON ?

      Kun srk temmataan pois, alkaa peto jäljitellä
      saatanan voimassa ihmeellisiä tekoja, tuskin
      sentään niin jalo on, että parantaa.
      Mutta ainakin tulen saa lankeamaan taivaasta.
      Se on ollut Jumalan yksinoikeus (Vrt Baal ja Elia).
      Jäljelle jääneet ihmiset tuomitsevat itse itsensä,
      kun uskovat valheen. Heistä tulee uskollisia
      antikristukselle. Ne harvat tapetaan ,ne jotka
      eivät tunnusta antikristuksen jumaluutta.


      2. Tess. 2:6
      Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää,
      niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.

    • teksti, jossa

      lukee; "Jumalaa ei todennäköisesti ole olemassa, joten elä ilman huolen häivää!"

      Nainen joka on mainostoimintonsa kautta laittanut kampanjan liikkeelle sanoi vihastuneensa (pelästyneensä) kristittyjen kampoanjaan, jossa he kertoivat että tulee elää hyvää elämää, ettei joudu helvettiin.

      Näin tänään Britanniassa, jossa avoin antikristuksellinen kanmpanja on avattu!

      USA ja Britannia on viimeinen kaksisarvinen peto?

      • IDENEB

        Siinähän on kyse nimenomaan kristittyjen viestistä,
        joka laittaa ajattelemaan .. onko sittenkin Jumala!!

        Kyllä Herra Jeesus on viisas, kun saa jumalankieltäjät herättelemään ajattelemaan
        iäisyyskysymystä, julkisesti ja näkyvästi.


      • Joten antikristus tulee ensin

        Aloitus on melko selkeä. Srk pidättää olemassaolollaan antikristuksen ilmaantumista,
        mutta loulta srk:n arvovalta murenee ja antikristus voi ilmaantua. Srk temmataan ylös.
        Pian Kristus tulee 2tuhannen tuhansine pyhineen
        tuomitsemaan maailmaa.
        Öljymäelle astuu ja "suunsa henkäyksellä" tekee
        lopun antikristuksen, joka oleilee pyhäköm ja
        meren välisessä maastossa.
        Alkaa rauhanaika, tuhat vuotta.

        Synti on minimissään, koska kiusaaja on sidottuna
        syvyyteen. Mutta lopussa (Joh.Ilm. 20.) se
        päästetään irti ja ihmiset koetellaan.


        Ensin tulee antikrsitus
        Kirjoittanut: AnttiVKantola
        12.1.2009 klo 20.12

        Ymmärrämme ettei meillä ole mitään toivoa tässä
        elämässä eikä tulevassa, jos Jumala ei edes
        Israelista pitäisi huolta.
        Niinpä saatanalle on tärkeää opettaa, että Israelin
        Jumala on hyljännyt Israelinsa.

        Älkää peljästykö Maruan-nen enkeliprovokaatioista,
        ikäänkuin Kristuksen päivä jo olisi käsillä!
        Mutta: Jeesus sanoo kaikille: "Valvokaa!"

        2.Tess.2:1-5
        1
        Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2
        ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3
        Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4
        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5
        Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

        Kun peto ilmaantuu niin, ettei enää arvailla,
        kukas se mahtaa olla; Ellen vaiko Halonen - niin
        ei ole enää aikaa laittaa lamppua kuntoon saati
        sitten lähteä öljyä siihen ostamaan; onhan yösydän jo pimeimmillään. Murhe ja huoli täyttää
        mielen niin, ettei valmistuminen enää onnistu.

        Matt 25:3-13
        3
        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
        4
        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        5
        Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        6
        Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        7
        Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

        8
        Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
        9
        Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        10
        Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        11
        Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        12
        Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

        13
        Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

        Pian antikristuksen ilmaantumisen jälkeen
        seurakunnan aika on ohi - alkaa pedonaika - ja seurakunta, myös jo poisnukkuneet, nousee yläilmoihin
        kirkastettuina. Ei-valmiit voivat pelastua
        marttyyriyden kautta, kun valitsevat tunnustaa
        Kristusta, eivätkä siis ota pedonmerkkiä, jonka
        edellytykenä on Kristuksen kieltäminen.

        Rakkaasti jokaista siunaten    


      • antia:
        Joten antikristus tulee ensin kirjoitti:

        Aloitus on melko selkeä. Srk pidättää olemassaolollaan antikristuksen ilmaantumista,
        mutta loulta srk:n arvovalta murenee ja antikristus voi ilmaantua. Srk temmataan ylös.
        Pian Kristus tulee 2tuhannen tuhansine pyhineen
        tuomitsemaan maailmaa.
        Öljymäelle astuu ja "suunsa henkäyksellä" tekee
        lopun antikristuksen, joka oleilee pyhäköm ja
        meren välisessä maastossa.
        Alkaa rauhanaika, tuhat vuotta.

        Synti on minimissään, koska kiusaaja on sidottuna
        syvyyteen. Mutta lopussa (Joh.Ilm. 20.) se
        päästetään irti ja ihmiset koetellaan.


        Ensin tulee antikrsitus
        Kirjoittanut: AnttiVKantola
        12.1.2009 klo 20.12

        Ymmärrämme ettei meillä ole mitään toivoa tässä
        elämässä eikä tulevassa, jos Jumala ei edes
        Israelista pitäisi huolta.
        Niinpä saatanalle on tärkeää opettaa, että Israelin
        Jumala on hyljännyt Israelinsa.

        Älkää peljästykö Maruan-nen enkeliprovokaatioista,
        ikäänkuin Kristuksen päivä jo olisi käsillä!
        Mutta: Jeesus sanoo kaikille: "Valvokaa!"

        2.Tess.2:1-5
        1
        Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2
        ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3
        Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4
        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5
        Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

        Kun peto ilmaantuu niin, ettei enää arvailla,
        kukas se mahtaa olla; Ellen vaiko Halonen - niin
        ei ole enää aikaa laittaa lamppua kuntoon saati
        sitten lähteä öljyä siihen ostamaan; onhan yösydän jo pimeimmillään. Murhe ja huoli täyttää
        mielen niin, ettei valmistuminen enää onnistu.

        Matt 25:3-13
        3
        Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
        4
        Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
        5
        Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
        6
        Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
        7
        Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.

        8
        Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
        9
        Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
        10
        Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
        11
        Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
        12
        Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.

        13
        Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.

        Pian antikristuksen ilmaantumisen jälkeen
        seurakunnan aika on ohi - alkaa pedonaika - ja seurakunta, myös jo poisnukkuneet, nousee yläilmoihin
        kirkastettuina. Ei-valmiit voivat pelastua
        marttyyriyden kautta, kun valitsevat tunnustaa
        Kristusta, eivätkä siis ota pedonmerkkiä, jonka
        edellytykenä on Kristuksen kieltäminen.

        Rakkaasti jokaista siunaten    

        on tässä lyhyessä kirjoituksessa:
        http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/antikristus.htm

        Sen luettuasi et voi enää olla epätietoinen asiasta, että onko antikristus jo tullut vai pitääkö meidän toista odottaman. Kirjoitus on Raamatun oppia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe