hirvittävän pitkiä itsekin. Olisipa hauskaa nähdä kuva sellaisesta vehkeestä...
Minkäkokoinen on masai-heimon miehillä
15
6798
Vastaukset
- manedwolf
Negrideillä on ilmeisesti jonkin verran isompi kuin europideillä, mutta miehen ja siittimen pituus eivät millään tavoin liity toisiinsa.
- Markku Ohtava
Hmm.
Sanoisin että ihmisen mittasuhteet ovat samat kokonaispituudesta riippumatta, ja se taas johtaa siihen että pitkillä ihmisillä on isommat vehkeet(kin).
Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm. - ja kun
Markku Ohtava kirjoitti:
Hmm.
Sanoisin että ihmisen mittasuhteet ovat samat kokonaispituudesta riippumatta, ja se taas johtaa siihen että pitkillä ihmisillä on isommat vehkeet(kin).
Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm.näkee mustan joutsenen, kaikki ovat mustia?
Tutkimukset eivät havaitse mitään vahvaa korrelaatiota pituuden ja vehkeen mitoissa, ei voi mitään. Jos suomalainen hemmo tavallinen on pyöreästi 180 nykyisin, ja veitikka max 15, niin mitäs siihen sanomista. - vittunaama
ja kun kirjoitti:
näkee mustan joutsenen, kaikki ovat mustia?
Tutkimukset eivät havaitse mitään vahvaa korrelaatiota pituuden ja vehkeen mitoissa, ei voi mitään. Jos suomalainen hemmo tavallinen on pyöreästi 180 nykyisin, ja veitikka max 15, niin mitäs siihen sanomista.kyllä nuo 20 sentiset on kusetusta ja miten lie mitattu?
- eraa.
vittunaama kirjoitti:
kyllä nuo 20 sentiset on kusetusta ja miten lie mitattu?
:D Katkeraa tilitystä. MITEN HELVETISSÄ VOI OLLA KATEELLINEN TOISEN LUONTAISESTA OMINAISUUDESTA. Kadehditko myös jos jollain on pitkät sormet tai iso hauis tai vaikka pitkä kieli ?
- kai siitä
eraa. kirjoitti:
:D Katkeraa tilitystä. MITEN HELVETISSÄ VOI OLLA KATEELLINEN TOISEN LUONTAISESTA OMINAISUUDESTA. Kadehditko myös jos jollain on pitkät sormet tai iso hauis tai vaikka pitkä kieli ?
onko pituuden ja sen pituuden välillä riippuvuus. Ei ole. Valitamme, olisi aina niin hienoa nähdä luonne kallon kuopista :-)
- sanoo.
kai siitä kirjoitti:
onko pituuden ja sen pituuden välillä riippuvuus. Ei ole. Valitamme, olisi aina niin hienoa nähdä luonne kallon kuopista :-)
Joku sanoo että nenän, etusormen tai kengän koosta voi ennustaa "sen" pituuden varmaan joku uskoo myös siihen että miehen pituudesta sen näkee. Valitettavasti yhtään miestä ei kuitenkaan ole valmistettu samassa muotissa toisen kanssa, joten meillä on kaikilla erilainen yhdistelmä kropan ja peniksen pituutta. Se nyt vaan on niin, voi olla 170cm mies 25cm peniksellä tai sitten 190cm ja 12cm pelillä ei tähän ole mitään kaavaa mitä nainen voisi soveltaa sopivaa kalua etsiessä. Paras keino on edelleen kokeilla vaikka baarissa housujen läpi siinä halatessa.
- kaverilla siinä
sanoo. kirjoitti:
Joku sanoo että nenän, etusormen tai kengän koosta voi ennustaa "sen" pituuden varmaan joku uskoo myös siihen että miehen pituudesta sen näkee. Valitettavasti yhtään miestä ei kuitenkaan ole valmistettu samassa muotissa toisen kanssa, joten meillä on kaikilla erilainen yhdistelmä kropan ja peniksen pituutta. Se nyt vaan on niin, voi olla 170cm mies 25cm peniksellä tai sitten 190cm ja 12cm pelillä ei tähän ole mitään kaavaa mitä nainen voisi soveltaa sopivaa kalua etsiessä. Paras keino on edelleen kokeilla vaikka baarissa housujen läpi siinä halatessa.
vaiheessa jo seisoo. Aika hankalaa muuten, kun se lerppana ei kerro juuri mitään.
- Walter Guggenheimer
Markku Ohtava kirjoitti:
Hmm.
Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm."Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm. "
99,5% todennäköisyydellä valehtelit siittimesi koon. Tämä taas osoittaa sen että siitä koosta on tullut sinulle henkinen ongelma. (Miehen siittimen pituus on keskimäärin 5,9 tuumaa eli n. 15 cm)
Tutustu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size - 174cm
Markku Ohtava kirjoitti:
Hmm.
Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm.olen pitkä, elin on puolisoni mitaama 18-19 cm. Eli ei pidä paikkaansa "pitkä mies- iso kalu".
- Markku Ohtava
Walter Guggenheimer kirjoitti:
"Itse olen 195 ja siitinkin on yli 20 cm. "
99,5% todennäköisyydellä valehtelit siittimesi koon. Tämä taas osoittaa sen että siitä koosta on tullut sinulle henkinen ongelma. (Miehen siittimen pituus on keskimäärin 5,9 tuumaa eli n. 15 cm)
Tutustu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_sizeJaa, sinusta varmaan valehtelin pituutenikin?
Sen kyllä näkee varsin helposti päällepäin ihan vaatteet päälläkin.
Tuo viestisi kertoo että koosta, niin omasta kuin pikkupippelisikin, on tullut sinulle henkinen ongelma.
Mutta älä kanna murhetta, kyllä tuollaiselle pikkupippelillekin ottajia löytyy, vaikkakin vähemmän kuin kunnon meisselin... - kokemuksen
Markku Ohtava kirjoitti:
Jaa, sinusta varmaan valehtelin pituutenikin?
Sen kyllä näkee varsin helposti päällepäin ihan vaatteet päälläkin.
Tuo viestisi kertoo että koosta, niin omasta kuin pikkupippelisikin, on tullut sinulle henkinen ongelma.
Mutta älä kanna murhetta, kyllä tuollaiselle pikkupippelillekin ottajia löytyy, vaikkakin vähemmän kuin kunnon meisselin...Oman kokemuksen mukaan se on ihan helvetin sama minkä kokoinen se peli on jos sen omistajalla on suuret luulot itsestään...
- Hotkiva pomo
kokemuksen kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan se on ihan helvetin sama minkä kokoinen se peli on jos sen omistajalla on suuret luulot itsestään...
Käytä persreikääsi vain siihen mihin sitä tarvitaan.
- masai-miesten hienosta
luonteesta, että eurooppalaiset naiset kilvan matkustavat Keniaan masai-safarille ainoana tavoitteenaan pokata masai-mies.
- isä senttä
jos masailla on iso heppi, se ei tarkoita että pitkillä on iso heppi, se tarkoittaa, että masailla on iso heppi. Ehkä on ehkä ei, voisi veikata että on, ainakin eurooppalaiseen standardiin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759