uusia kuvioita ja myös samaa vanhaa

blondeistablondein72hki

näin uuden vuoden kunniaksi juuh eli kiitos kaikille jotka lukevat ja kommentoivat mutta ihmettelen miksi poistettu aikaisempi ketju?

Tänään käytin likkaa lastenklinikalla kun se loukkasi kätensä koulussa mutta onneksi ei murtumaa löytynyt.

Töissä kaikenlaisia porukoita on ja kaikenlaisia juttuja näkee ja kuulee ja kaikki sellaisia joita saa kertoa eli hauskoja tai vähemmän hauskoja mutta ei salaisia vaan elämää.

Ukko lähti just töihin.

Viikonloppuna oltiin kahvilla Järvenpäässä ja nuorin tyttö j'i sinne yöksi.

Tein lauantaina ja sunnuntaina pikapikatyöhomman ukon apuna.

31

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      eli pidän tarkempaa ja tiukempaa huolta itsestäni,kunnostani ja kaikesta.

      Teen työni paremmin,hairahdun herkkuihin vain juhlapäivinä,rupeen menee ulos istuu iltaa ainakin kerran kk kun nyt viimmesimmästä aikaa useampi kk.

      Meillä ois ollut huomenna tärkeä tapaaminen mutta se peruuntui helmikuulle..

      • blondeistablondein72hki

        perjantaina kun olin vapaalla eka siskoni yhdessä paikassa jossa juotiin kaksi lonkeroa,toisessa otettiin yhdet ja sitten kolmannessa vikat kun muutaman tunnin juttelimme rakkaan siskontyttöni kanssa,kuulimme suru uutisia mutta toivottavasti kaik selviää.

        en ukolle kerro naapurin joka ukon paras kaveri,ylireagoinnista lapsensa vahingolle.

        mummi oli sairaalassa malmilla muutaman päivän ja kävimme katsomassa.
        tänään se on meilahdessa mutta ei leikattu sydäntä vaikka oli tarkoitus..
        sen poika ja tyttö mursivat mummin viinakaapin ja joivat kaikki;<
        menemme loppuviikosta katsomaan sitä sairaalaan.ei meinaa parantua marevan-kuurin takia se haava jonka aukaisivat sairaalassa.


    • blondeistablondein72hki

      viikonloppuna,tarkemmin perjantaina,yötä 14v likan sekä 11v tytön kaverit.

    • !!!!!!!!????????

      Kun et enää tee mitään hauskaa kunhan vaan teet töitä ja kotonas luuhailet!
      BOOOORIIIING!!!

      Blondille sanon suorat sanat eli olen tai olisin iloinen saadessani lukea elämästäsi jos se ei ois noin tylsää nykyään!!!

      Mihin katosi se aikaisempi bailuhiiri????

      • blondeistablondein72hki

        jaa-a ku tietäis ja et oo ainut joka moista ihmettelee mutta tosiaankin,olen aikonut taas piristyä ja ruveta tekemään jotain kivaa ain välil jotta en masennu.


    • -et kai ittees ottanut-

      mitään kuulunut??

      Jokapäivä katselen tätä palstaa ja aina yhtä innokkaana odotan kuulumisiasi.

      Mikki

      • blondeistablondein72hki

        ihteeni,en vain jaksanut olla koneella pariin päivään ja knnykin ollut tän päivän kiinni.

        Taas kuulin hauskoja sekä todella uskomattomia juttuja työpaikan ihmisistä joille ollaan naureskeltu eräiden töissä olevien ihmisten kanssa ja muutmia juttuja kuunnellut suu auki...

        Ukko TAAS oikein räväyttää ja on entistä ilkeempi,kusipäisempi ja etenkin nuorimmalle tytölle sekä toisiks vanhimmalle likalle joita se näyttää vihaavan ja tuntuu että vihaa ajatustakin lasten syntymästä,surullista mutta totta.

        Paska se on ollut pitkään muutenkin vaikka kukaan ei sano mitään niin tää kyllä keksii mistä vain riidan aiheen.

        Eilenkin kun käytiin naapurissa tekemässä säännöt kuntosaliin,oli kaikki nuorimman likan vika,tiuski ja äyski koko ajan...

        Kummipoika vietiin lastenklinikalle alkuviikosta oli kuivumisvaara,lähellä ettei ottaneet sisälle.

        11v tyttö satutti kätensä alkuviikosta,käytin lastenklinikalla ei mutumaa,joutuu ainakin loppuviikon pitämään tukilastaa.
        Olin silloin vain 3t töissä ja siitäkin ukko vittuili kun halusin oman lapseni lääkäriin viedä.


    • blondeistablondein72hki

      suusta 89v,pojastaan joka lähes 60v "Kuolis sekin pois harmia aiheuttamasta!"
      Ymmärrän mummia.

      Se ollut nyt pienen ajan sisällä ainakin kahdesti sairaalassa,ollaan käyty katsomassa ja haettiin sairaalasta ja vietiin kotiinsa.

      Poikansa ja tyttärensä mursi mummin siis äitinsä viinakaapin ja penkoi äitinsä huoneen kun etsivät rahaa mutta onneksi mummi oli vienyt ne naapuriin piiloon.

      "Poika" asuu äitinsä kanssa ja "tyttö" viereisessä talossa.

      Molemmat juoppoja.

      Äitinsä ei ole ikinä juonut ja säilytti kaapissa viskejä joista tarjonnut lasillisen ystävilleen juhlapäivinä.

      Mummi usein joutunut lastensa takia sairaalaan kun stressi nostattanut kuumeen ja saanut hengen ahdistusta.

      • blondeistablondein72hki

        vanhimman siskoni ja yksi tuoppi juotiin.Sen luo meni toinen 11v kaksoistytöistä koko viikonlopuksi ja meille tuli toinen.

        11v likka yläkerrassa yötä.

        Ostin lahjan tytölle jota en voi sietää nuorimmalla tytöllä ja en varsinkaan sen äitiä mutta en viitsinyt kieltäytyä kun soitti ja kysyi likkaa sinne huomenna synttäreille.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vanhimman siskoni ja yksi tuoppi juotiin.Sen luo meni toinen 11v kaksoistytöistä koko viikonlopuksi ja meille tuli toinen.

        11v likka yläkerrassa yötä.

        Ostin lahjan tytölle jota en voi sietää nuorimmalla tytöllä ja en varsinkaan sen äitiä mutta en viitsinyt kieltäytyä kun soitti ja kysyi likkaa sinne huomenna synttäreille.

        oli huvittava sekä järkyttävä kokemus.

        meinas itku tulla kun remun kaamee biisi pääsi jatkoon.

        ihan ku metallica laulais taavitsaisen tyyliin..

        tein just 25min lenkin koiran kanssa.

        ukko oli kaveriperheellä kahvilla kun töistä pääsi.

        saas nähä antaako kummipoika leikata hiuksiaan kun nyt on äitinsä kanssa kampaajalla.
        poika täyttää 2v heinäkkuun lopussa.

        eilen nuorin likka oli serkkunsa kanssa nutan discossa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        oli huvittava sekä järkyttävä kokemus.

        meinas itku tulla kun remun kaamee biisi pääsi jatkoon.

        ihan ku metallica laulais taavitsaisen tyyliin..

        tein just 25min lenkin koiran kanssa.

        ukko oli kaveriperheellä kahvilla kun töistä pääsi.

        saas nähä antaako kummipoika leikata hiuksiaan kun nyt on äitinsä kanssa kampaajalla.
        poika täyttää 2v heinäkkuun lopussa.

        eilen nuorin likka oli serkkunsa kanssa nutan discossa.

        kävimme nuorimman ja 11v tytön sekä heidän 11v serkun sekä yläkerran 10v likan kanssa Haltialan tilalla.

        Meillä nyt vanhimman tytön kaksi kaveria laulamassa sing staria,kivan kuulloista;O)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kävimme nuorimman ja 11v tytön sekä heidän 11v serkun sekä yläkerran 10v likan kanssa Haltialan tilalla.

        Meillä nyt vanhimman tytön kaksi kaveria laulamassa sing staria,kivan kuulloista;O)

        tyytyväinen itseeni kun eilen ukko söi karkkkia ja sipsejä ja mua ei haluttanut vaan meinasin oksentaa.


      • Ihmekkään
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        tyytyväinen itseeni kun eilen ukko söi karkkkia ja sipsejä ja mua ei haluttanut vaan meinasin oksentaa.

        Jos sun mies on niin "vittumainen" kuin sanot:)))


      • blondeistablondein72hki
        Ihmekkään kirjoitti:

        Jos sun mies on niin "vittumainen" kuin sanot:)))

        aika sika se kyllä on!!!

        Eilen meinasi tulla kolmiodraama kapakassa kun tanssin yhen nuoren jätkän kanssa,sillä oli mummonsa ikäinen muijakaveri,eikä se tykännyt meidän tanssimisesta..

        Aamulla kun katsoin peiliin,luulin että se muija motannut mua kun peili meinas rikki mennä mutta se olikin vaan jotain ihottumaa tai painauma mitä naamassa näkyi.

        Kaveri illalla tekstaili että sillä riitaa ukkonsa kanssa ja haluaa pitkästä aikaa kapakkaan mun kanssa.Oli hauska ilta!

        Haltialan-tilalla käytiin eilen ja mukana oli yläkerran tyttö.

        Ihanaa saalaattia syötiin eilen ruuaksi.Tänään pottuja ja pihvejä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        aika sika se kyllä on!!!

        Eilen meinasi tulla kolmiodraama kapakassa kun tanssin yhen nuoren jätkän kanssa,sillä oli mummonsa ikäinen muijakaveri,eikä se tykännyt meidän tanssimisesta..

        Aamulla kun katsoin peiliin,luulin että se muija motannut mua kun peili meinas rikki mennä mutta se olikin vaan jotain ihottumaa tai painauma mitä naamassa näkyi.

        Kaveri illalla tekstaili että sillä riitaa ukkonsa kanssa ja haluaa pitkästä aikaa kapakkaan mun kanssa.Oli hauska ilta!

        Haltialan-tilalla käytiin eilen ja mukana oli yläkerran tyttö.

        Ihanaa saalaattia syötiin eilen ruuaksi.Tänään pottuja ja pihvejä.

        maananataina kun oli vapaata nukuin kuumeessa.

        ukko maananatiasta tähän päivään noro-viruksessa ja eileisen sekä tän päivän vatsatautia kahdella nuorimmalla.

        tiistaina 2t15min meni velkaneuvonnassa.

        tänään käytiin kaveriperheen luona kahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        maananataina kun oli vapaata nukuin kuumeessa.

        ukko maananatiasta tähän päivään noro-viruksessa ja eileisen sekä tän päivän vatsatautia kahdella nuorimmalla.

        tiistaina 2t15min meni velkaneuvonnassa.

        tänään käytiin kaveriperheen luona kahvilla.

        hankalassa,vaikeassa ja vaativassa talossa olen töissä...

        tänään käytiin kahvilla naapurissa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        hankalassa,vaikeassa ja vaativassa talossa olen töissä...

        tänään käytiin kahvilla naapurissa.

        aamulla töihin mennessä kaaduin kaksi kertaa,yksityiselle aika vasta 20 yli 11.

        rasittaa kun ei taaskaan jää rahaa laskujenmaksun jälkeen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        aamulla töihin mennessä kaaduin kaksi kertaa,yksityiselle aika vasta 20 yli 11.

        rasittaa kun ei taaskaan jää rahaa laskujenmaksun jälkeen.

        alaselässä ruhje,vaikea istua tai yleensäkään olla mitenkään,sairista tiistaihin.

        voi helvetti,mummin poika taas ryyppää,mummi ei saa ruokaa kun tyttönsä piti mennä sinne mutta ilmeisesti dokaa taas sekin,`"poika" ei ees vessaan tajua mennä vaan kuseksii ympäriinsä;


      • teidän mummi
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        alaselässä ruhje,vaikea istua tai yleensäkään olla mitenkään,sairista tiistaihin.

        voi helvetti,mummin poika taas ryyppää,mummi ei saa ruokaa kun tyttönsä piti mennä sinne mutta ilmeisesti dokaa taas sekin,`"poika" ei ees vessaan tajua mennä vaan kuseksii ympäriinsä;

        vois muuttaa pois sieltä, tai johonkin sellaseen paikkaan mihin ei nää lapsoset pääse. Palvelutalo tms. jossa huolehditaan että saa ruuan jne. J lapsukaiset olis tervetulleita tervehtimään selvitäpäin ja vaikka valvotusti, jos mummu niin haluaa


      • blondeistablondein72hki
        teidän mummi kirjoitti:

        vois muuttaa pois sieltä, tai johonkin sellaseen paikkaan mihin ei nää lapsoset pääse. Palvelutalo tms. jossa huolehditaan että saa ruuan jne. J lapsukaiset olis tervetulleita tervehtimään selvitäpäin ja vaikka valvotusti, jos mummu niin haluaa

        asunnon vaihtoa tai että heittäis poikansa pois mutta koska on täydellisen selväjärkinen ja pärjää yksin niin palvelutalo ei tule kysymykseenkään ja toisaalta haluaa että poikansa on auttamassa siis silloinkun se jotain tajuaa.

        mummi aina hoitanut perheensä hyvin ja vieläkin 89v iässä hoitaa lastensa raha asiat.

        poikansa juomisen takia ja tyttönsä koska muutama vuosi sitten halvaantui ryyppäämisen seurauksena ja tytön piti opetella kaikki yydestaan siis aivan kaikki ja edelleenkin moni asia vaikeaa jonka vuoksi asuu vireisessä talossa.

        tämä viikonloppu aikalailla vain kotiviikonloppu eli meille ei tule ketään yöksi,kerrankin omaa rauhaa.
        onhan noita penskoja häärinyt mutta sanottu aina hyvin pian että heippa.


      • Surujakin
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        asunnon vaihtoa tai että heittäis poikansa pois mutta koska on täydellisen selväjärkinen ja pärjää yksin niin palvelutalo ei tule kysymykseenkään ja toisaalta haluaa että poikansa on auttamassa siis silloinkun se jotain tajuaa.

        mummi aina hoitanut perheensä hyvin ja vieläkin 89v iässä hoitaa lastensa raha asiat.

        poikansa juomisen takia ja tyttönsä koska muutama vuosi sitten halvaantui ryyppäämisen seurauksena ja tytön piti opetella kaikki yydestaan siis aivan kaikki ja edelleenkin moni asia vaikeaa jonka vuoksi asuu vireisessä talossa.

        tämä viikonloppu aikalailla vain kotiviikonloppu eli meille ei tule ketään yöksi,kerrankin omaa rauhaa.
        onhan noita penskoja häärinyt mutta sanottu aina hyvin pian että heippa.

        Siellä, missä niitä ei näy,,,niin onko nää sun setä ja täti, vai sen vitukkaan miehen puolelta?
        Kantsisko rentoutua välillä,,terffit tai jotain.


      • blondeistablondein72hki
        Surujakin kirjoitti:

        Siellä, missä niitä ei näy,,,niin onko nää sun setä ja täti, vai sen vitukkaan miehen puolelta?
        Kantsisko rentoutua välillä,,terffit tai jotain.

        miehen puolelta eli mummi 89v kuolleen apen äiti ja "lapset" sen siiis mummin,ei mun puoleleta.

        Kaverille sanoin suorata sanat,sille joka oli ystävä joka pilasi ystävyytemme

        miksi silti kestänyt siltä taaaaaaas paskaa ja valheita aaaargghhhh ooon tyhhmä!!!!!!!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        miehen puolelta eli mummi 89v kuolleen apen äiti ja "lapset" sen siiis mummin,ei mun puoleleta.

        Kaverille sanoin suorata sanat,sille joka oli ystävä joka pilasi ystävyytemme

        miksi silti kestänyt siltä taaaaaaas paskaa ja valheita aaaargghhhh ooon tyhhmä!!!!!!!

        vanhin likka naapuriin yöksi ja 11v tyttö vantaalle.

        kaveri aina kun meillä ollut äkkilähtöjä kapakkaan,pyytänyt muua mutta valhehdellut että minä olen pyytänyt ja aina tähän asti jotenkin anteeksi koettanut antaa mutta nyt ei enääää,saaaas nähä kertooko totuuden miehelleen vai ovatko poislaskettuja ....

        se joko miestään pelkää tai niil menee saatanan huonosti..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vanhin likka naapuriin yöksi ja 11v tyttö vantaalle.

        kaveri aina kun meillä ollut äkkilähtöjä kapakkaan,pyytänyt muua mutta valhehdellut että minä olen pyytänyt ja aina tähän asti jotenkin anteeksi koettanut antaa mutta nyt ei enääää,saaaas nähä kertooko totuuden miehelleen vai ovatko poislaskettuja ....

        se joko miestään pelkää tai niil menee saatanan huonosti..

        kaverin kanssa ja päätin että olkoot,en viitsi riidellä vaikka se aina paskasti tekeekin.

        tänään 11v ja 14v tytöt olleet kipeinä.

        su yönä oli yötä kavereillaan vanhin tyttö ja 11v.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverin kanssa ja päätin että olkoot,en viitsi riidellä vaikka se aina paskasti tekeekin.

        tänään 11v ja 14v tytöt olleet kipeinä.

        su yönä oli yötä kavereillaan vanhin tyttö ja 11v.

        olen saanut 9kg pois,en masennu vaikka liian usein hairahdun mä vaan jatkan taas seuraavana päivänä ja jotta en masentuisi,käyn vaa-alla vain ja ainoastaan kun olen 100 prossan varmuudella saanut veke ainakin 200g ja se toimii.

        nukuin koko aamun ja olin muutaman tunnin täysin hiljaisuudessa kun tuntui että pää räjähtää,auttoi.

        käytiin mummia taas auttamassa ja sitten mäcissä syömässä ihanat fiesta-salaatit.

        huomenna töihin,ihan kivaa vaikka en pysty viel kunnolla istumaan.


    • blondeistablondein72hki

      13v poika taas oikein kunnostautuu,lintsailee ja tänään karkasi mutta kotiutui illalla.

      mikä vaivaa teinejä tai on jo pitkään vaivannut?

      vanhimman tytön kaveri karkasi kotoaan eikä tietoo tytöstä...

      kaksi tyttöö olleet alkuviikon kipeinä ja yksi edelleen,paranis pian nyt öitä ja kauniita unia,aamulla aikainen herätys.

      • Että....

        Niillon kunnon vanhemmat,,esimerkilliset.


      • blondeistablondein72hki
        Että.... kirjoitti:

        Niillon kunnon vanhemmat,,esimerkilliset.

        esim kaverini perhe tavallinen mutta likan kaverin perheestä en kummemmin tiedän,tosin 13v kummipoikani saattaa reagoida kun ei oma isänsä pahemmin pojastaan välitä..

        tänään oli ihana erilainen päivä töissä.

        kahvilla kävi naapuri.

        eilen käytiin kahvilla kaveriperheen luona ,autettiin mummia -kuten tänäänkin- ja eilen meni talotoimikunnan kokouksessa vaatimattomat 3t.


      • blondeistablondein72hki
        Että.... kirjoitti:

        Niillon kunnon vanhemmat,,esimerkilliset.

        siskoni 11v kaksoistytöt mutta heidän isänsä soitti että tyttöjen koulussaa on massiivinen täiepidemia meneillään joten tulevat kun tilanne rauhoittuu niin ja tietty mun työvuorojeni mukaisesti.


      • Jaksaa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        siskoni 11v kaksoistytöt mutta heidän isänsä soitti että tyttöjen koulussaa on massiivinen täiepidemia meneillään joten tulevat kun tilanne rauhoittuu niin ja tietty mun työvuorojeni mukaisesti.

        Kirjoitella...monenkaan elämässä ei noin paljoa tapahdu.
        Säikähdin jo että lopetit:((
        Kuulut ehdottomasti suosikki kirjoittajiin:)))


      • blondeistablondein72hki
        Jaksaa kirjoitti:

        Kirjoitella...monenkaan elämässä ei noin paljoa tapahdu.
        Säikähdin jo että lopetit:((
        Kuulut ehdottomasti suosikki kirjoittajiin:)))

        YSTÄVÄ ja kiitos ihanasta kommentista;O))))

        Mä todellakin RAKASTAN kirjoitttamista ja tietty aina jatkan enkä koskaan lannistu mistään;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe