..Israelia näpeille ja tuomitsi Israelin iskun KUA:n sairaalaklinikkaan.
HYVÄ!
Mä taijan äänestää tota Stubbia seuraavax pressax...
UM napsautti jo toisen kerran...
32
530
Vastaukset
- Suomen omaisuuden tuhoamise...
Kai sillä on sentään vakuutus Ameriikassa. joka sitä aseistaakin, joka korvaa tuollaiset, jos se vaikka oiskin vahinko! Vahinkohan se ei ollut!
Löytyykö rohkeaa Stubia tai jotain toista joka ryhtyisi toimeen? Kiire pakkaa jo päälle.- mistä sen saisi
Vakuutus Israelin naapurissa asuville? Puolen vuoden maksun olisi oltava sama kuin suurin korvaus.
Vaalivuosina ei vakuutus olisi voimassa. Ennen vaaleja alkaa perinteenmukainen selkkaus jonkun naapurin kanssa.
Miltäs kuulostaa, kannaattaako vakuutus ottaa?
Urallaan pitkälle voi tulla pressakin. Osaa kumartaa aina oikeaan suuntaan ja kääntää takkia ääntä nopeammin.
- Diana-ad-rem
Mutta Lähi-idän tai kirkon historiasta suhteessa juutalaisuuteen tietää tuskin mitään.
Kuinka paljon nuo asiat edes päivänpolitiikassa vaikuttavat, on taas oma juttunsa.
Olen Skutnabin kanssa samaa mieltä siinä, että kirkko ja kaikki siitä irronneet lahkot voisivat poistua Israelin alueelta ja varsinkin opettamasta kristinuskoa palestiinalaille, koska kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä, siitä ei päästä mihinkään. Diana-ad-rem kirjoitti:
Mutta Lähi-idän tai kirkon historiasta suhteessa juutalaisuuteen tietää tuskin mitään.
Kuinka paljon nuo asiat edes päivänpolitiikassa vaikuttavat, on taas oma juttunsa.
Olen Skutnabin kanssa samaa mieltä siinä, että kirkko ja kaikki siitä irronneet lahkot voisivat poistua Israelin alueelta ja varsinkin opettamasta kristinuskoa palestiinalaille, koska kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä, siitä ei päästä mihinkään.Palestiinalaiskristityt ja messiaaniset juutalaiset on esimerkillisiä ystävyxiä, joista alueen muut vimpulat sais oikeen oppia ottaa...:O
- Diana-ad-rem
KTS kirjoitti:
Palestiinalaiskristityt ja messiaaniset juutalaiset on esimerkillisiä ystävyxiä, joista alueen muut vimpulat sais oikeen oppia ottaa...:O
Kun kristinusko opettaa Jeesus messiaan tuloa taivaan pilvissä, silloin otetaan vallat ja hallitukset ja päästään hallitsemaan Israelin kahtatoista sukukuntaa.
Sehän sopii, mutta perehdy siihen sisältöön vaikka Matteuksen kautta, törkeää tekstiä, en viitsi edes kirjoittaa.
Kaiken lisäksi se on valhetta, ja valhetta ei pitäisi kenellekään syöttää. Valheen puhujille tulee loppu aikanaan, tavalla tai toisella. Diana-ad-rem kirjoitti:
Kun kristinusko opettaa Jeesus messiaan tuloa taivaan pilvissä, silloin otetaan vallat ja hallitukset ja päästään hallitsemaan Israelin kahtatoista sukukuntaa.
Sehän sopii, mutta perehdy siihen sisältöön vaikka Matteuksen kautta, törkeää tekstiä, en viitsi edes kirjoittaa.
Kaiken lisäksi se on valhetta, ja valhetta ei pitäisi kenellekään syöttää. Valheen puhujille tulee loppu aikanaan, tavalla tai toisella....ihan kreikankielisen alkutextin kautta...:O
- harkitse kuitenkin
Diana-ad-rem kirjoitti:
Olen Skutnabin kanssa samaa mieltä siinä, että kirkko ja kaikki siitä irronneet lahkot voisivat poistua Israelin alueelta ja varsinkin opettamasta kristinuskoa palestiinalaille, koska kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä, siitä ei päästä mihinkään.Sivistysmaissa on uskonnonvapaus, myös oikeus levittää omaansa,palestiinaisten uskonto on heidän asiansa. Se ei kuulu juutalaisille.
Toivottavasti tuo sinun ja Skutnabin käsitys kristinuskon juutalaisvastaisuudesta on vain henkilökohtainen mielipide.
Israelin valtio on olemassa vain siksi että kristityt valtiot päättivät niin. Saman valtion suurin tukija USA on jopa liikaakin kristillinen. Tosin USA tukee Israelia muista kuin uskonnollisista syistä.
Mitä luulisit tapahtuvan jos Israelin pääministeri tai presidentti julistaisi USA:sa: kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä,siitä ei päästä mihinkään ? - poikotissa,myös.
Diana-ad-rem kirjoitti:
Olen Skutnabin kanssa samaa mieltä siinä, että kirkko ja kaikki siitä irronneet lahkot voisivat poistua Israelin alueelta ja varsinkin opettamasta kristinuskoa palestiinalaille, koska kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä, siitä ei päästä mihinkään.Menkääpäs ostamaan taas niitä jaffa appessiineja.Eikö israelin tukeminen jo ota vatsankin päälle kun pitää syödä ihan kiusallakin vaikka ovat kirpeitä ja ala-arvoisia maultaan.Jutsku wiikinki on ainakin,omien kirjoituksiensa mukaan,syönyt jo pari sataa kiloa jaffa appessiineja.Hyvä,hyvä niin se viisaus kasvaa.Mahtaako muista appessiineissa laikaan olla tuota viisausmehua mikä paistaa kirjoituksissanne.
- Diana-ad-rem
harkitse kuitenkin kirjoitti:
Sivistysmaissa on uskonnonvapaus, myös oikeus levittää omaansa,palestiinaisten uskonto on heidän asiansa. Se ei kuulu juutalaisille.
Toivottavasti tuo sinun ja Skutnabin käsitys kristinuskon juutalaisvastaisuudesta on vain henkilökohtainen mielipide.
Israelin valtio on olemassa vain siksi että kristityt valtiot päättivät niin. Saman valtion suurin tukija USA on jopa liikaakin kristillinen. Tosin USA tukee Israelia muista kuin uskonnollisista syistä.
Mitä luulisit tapahtuvan jos Israelin pääministeri tai presidentti julistaisi USA:sa: kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä,siitä ei päästä mihinkään ?Ei varmaankaan USA:n presidentti voi sellaista julistaa, tai miksei voisi, mutta se vaatisi kunnon perustelut.
Niin paljon kuin uskonnot vaikuttavatkin maailman tapahtumiin, niin pinnalla kaikki kuitenkin kieltävät sen.
Kun sanot, että sivistysmaisa on uskonnon vapaus. Näinhan se on, mutta hiukan pitäisi tutkia, tai olla kiinnostunut, nimenomaan sivistysmaiden, että mitä nämä uskonnot opettavat.
Saako opettaa yhtä kansaa herjaavaa uskontoa.
Tallaiset väittämät: - V,J.
Diana-ad-rem kirjoitti:
Ei varmaankaan USA:n presidentti voi sellaista julistaa, tai miksei voisi, mutta se vaatisi kunnon perustelut.
Niin paljon kuin uskonnot vaikuttavatkin maailman tapahtumiin, niin pinnalla kaikki kuitenkin kieltävät sen.
Kun sanot, että sivistysmaisa on uskonnon vapaus. Näinhan se on, mutta hiukan pitäisi tutkia, tai olla kiinnostunut, nimenomaan sivistysmaiden, että mitä nämä uskonnot opettavat.
Tallaiset väittämät:Luitko huiolella. Mitä luulet tapahtuvan jos Israelin päämlnisteri tai presidentti julistaisi USA:ssa: "kristinusko on juutalaisvastainen jne.
Se tarkoitti sitä että sanoja olisi Israelin päämisteri tai presidentti.
Ymmärrän että loukkaannut uskontoosi kohdistuvista alatason herjauksista. Samanlaista kielenkäyttöä saavat osakseen myöa muslimit ja kristityt. Älä provosoidu. Katso vaikka minkälaista saarnaa Sherwood media pitää. Yli 9000 kertaa samaa tarinaa. Kuninkaansoturit toinen samaa jauhava automaatti. Suurin osa lukijoista pitääkin heitä kylähulluina.
Jos haluat asiallista keskustelua,täältä sitä ei useinkaan löydy. Suomi 24:n omistaja saa tulonsa mainoksista. Paljon kirjoituksia, paljon mahdollisia ostajia. Taso on sivuseikka,raha ratkaisee.
Opettavatko kristityt Israelissa tuollaista, mikä lahko niin tekee?
Vain pieni vähemmistö on Lutherin kanssa samaa mieltä. Lutherilla oli katolisen kirkon tausta. Tiedän aivan varmasti että suurin osa suomalaisista ei ole kinnostunut minkäänlaisista uskonnoista. Gasan tilanne aiheutti äkillisen kiinnostuksen,puolesta ja vastaan.
Tänään oli Helsingissä marssi Israelin puolesta,huomenna näkyy lehdistä paljonko oli tullut mukaan. - Elisama
Diana-ad-rem kirjoitti:
Olen Skutnabin kanssa samaa mieltä siinä, että kirkko ja kaikki siitä irronneet lahkot voisivat poistua Israelin alueelta ja varsinkin opettamasta kristinuskoa palestiinalaille, koska kristinusko on juutalaisvastainen ja valheilla syyttelevä, siitä ei päästä mihinkään.Olet hieman väärässä että kristinusko on tuollainen.
Sen myönnän että kristinuskon varjolla toteutetaan antisemitistisiä ajatuksia.
Silloin väärennetään pahasti alkuperäistä Jeesuksen ja apostolien opetusta.
Minä en näe todellisessa kristillisyydessä mitään antisemitismiä koska siinnä ei sitä ole.
Moni näkee juutalaisuudessa vihan kristinuskoa kohtaan, mutta tunnen juutalaisuutta aika hyvin ja tiedän ettei todellisessa juutalaisuudessa ole vihaa kristinuskoa eikä muitakaan kohtaan. - Elisama
Diana-ad-rem kirjoitti:
Ei varmaankaan USA:n presidentti voi sellaista julistaa, tai miksei voisi, mutta se vaatisi kunnon perustelut.
Tallaiset väittämät:Oletko koskaan lukenut esim. nuo kohdat joissa on tuo "kyykäärmeitten sikiöt".
Ei siinnä kertaakaan Jeesus puhu Israelin kansasta vaan hän puhuu kirjanoppineille ja fariseuksille tai saddukeuksille.
Ei ole hyvä puhua hieman totuuden vierestä vaikka omasta mielestä asia olisi hyvä. - Elisama
Diana-ad-rem kirjoitti:
Tallaiset väittämät:Oletko koskaan itse lukenut esim. nuo kohdat joissa on tuo "kyykäärmeitten sikiöt".
Ei siinnä kertaakaan Jeesus puhu Israelin kansasta vaan hän puhuu kirjanoppineille ja fariseuksille tai saddukeuksille.
Ei ole hyvä puhua hieman totuuden vierestä vaikka omasta mielestä asia olisi hyvä. - Michelena
Elisama kirjoitti:
Olet hieman väärässä että kristinusko on tuollainen.
Sen myönnän että kristinuskon varjolla toteutetaan antisemitistisiä ajatuksia.
Silloin väärennetään pahasti alkuperäistä Jeesuksen ja apostolien opetusta.
Minä en näe todellisessa kristillisyydessä mitään antisemitismiä koska siinnä ei sitä ole.
Moni näkee juutalaisuudessa vihan kristinuskoa kohtaan, mutta tunnen juutalaisuutta aika hyvin ja tiedän ettei todellisessa juutalaisuudessa ole vihaa kristinuskoa eikä muitakaan kohtaan.Asia on juuri noin.
Kristinusko on sellaisena kuin se Raamatusta löytyy, nimenomaan rauhan ja lähimmäisenrakkauden uskonto, yli rajojen. - Diana-ad-rem
V,J. kirjoitti:
Luitko huiolella. Mitä luulet tapahtuvan jos Israelin päämlnisteri tai presidentti julistaisi USA:ssa: "kristinusko on juutalaisvastainen jne.
Se tarkoitti sitä että sanoja olisi Israelin päämisteri tai presidentti.
Ymmärrän että loukkaannut uskontoosi kohdistuvista alatason herjauksista. Samanlaista kielenkäyttöä saavat osakseen myöa muslimit ja kristityt. Älä provosoidu. Katso vaikka minkälaista saarnaa Sherwood media pitää. Yli 9000 kertaa samaa tarinaa. Kuninkaansoturit toinen samaa jauhava automaatti. Suurin osa lukijoista pitääkin heitä kylähulluina.
Jos haluat asiallista keskustelua,täältä sitä ei useinkaan löydy. Suomi 24:n omistaja saa tulonsa mainoksista. Paljon kirjoituksia, paljon mahdollisia ostajia. Taso on sivuseikka,raha ratkaisee.
Opettavatko kristityt Israelissa tuollaista, mikä lahko niin tekee?
Vain pieni vähemmistö on Lutherin kanssa samaa mieltä. Lutherilla oli katolisen kirkon tausta. Tiedän aivan varmasti että suurin osa suomalaisista ei ole kinnostunut minkäänlaisista uskonnoista. Gasan tilanne aiheutti äkillisen kiinnostuksen,puolesta ja vastaan.
Tänään oli Helsingissä marssi Israelin puolesta,huomenna näkyy lehdistä paljonko oli tullut mukaan.Jotenkin... minua jäi vaivaamaan tässä jutussa jokin asia ja palasin katselemaan luinko huolella kirjoituksesi. :) Olen pahoillani.
Eipä taitaisi hyvä seurata jos Israelin pääministeri tai presidentti julistaisi USA:ssa
näin...... ei tietenkään seuraisi, sehän on selvä. - Diana-ad-rem
Elisama kirjoitti:
Oletko koskaan lukenut esim. nuo kohdat joissa on tuo "kyykäärmeitten sikiöt".
Ei ole hyvä puhua hieman totuuden vierestä vaikka omasta mielestä asia olisi hyvä.Koska Matt. 12 kertoo juuri siitä, kuinka Jeesus moittii kansaa pahaksi ja merkkejä tavoittelevaksi. On muitakin kohtia, muuta tässä nyt yksi esimerkki.
34. - Diana-ad-rem
Elisama kirjoitti:
Oletko koskaan itse lukenut esim. nuo kohdat joissa on tuo "kyykäärmeitten sikiöt".
Ei ole hyvä puhua hieman totuuden vierestä vaikka omasta mielestä asia olisi hyvä.itse lukenut kaikki kohdat ja luen kaiken aikaa.
Jos joku ne minulle kertoisi, minä en edes luottaisi, ilman omaa lukemista ja ajattelista. - Diana-ad-rem
Diana-ad-rem kirjoitti:
itse lukenut kaikki kohdat ja luen kaiken aikaa.
Jos joku ne minulle kertoisi, minä en edes luottaisi, ilman omaa lukemista ja ajattelista.siis ajattelemista,
kuten huomaatte, minulla on liian vähän malttia. Mutta koettakaa kestää, moni on kestänyt....minua
:) Diana-ad-rem kirjoitti:
siis ajattelemista,
kuten huomaatte, minulla on liian vähän malttia. Mutta koettakaa kestää, moni on kestänyt....minua
:)Tianaa....;oD
- Hilpatipippan
Diana-ad-rem kirjoitti:
Koska Matt. 12 kertoo juuri siitä, kuinka Jeesus moittii kansaa pahaksi ja merkkejä tavoittelevaksi. On muitakin kohtia, muuta tässä nyt yksi esimerkki.
34.todellakaan lukemaasi. tuo kenelle Jeesus tuossa puhuu on jakeessa 24. Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla." siitä lahtien on yhtä puhetta. Elisama oli oikeassa ja sinä joko et tajua lukemaasi tai tahallasi vääristelet. Sitten tuo jae 39 taas selviää että kirjanoppineet ja fariseukset oli joille hän puhui Jae38. Silloin muutamat kirjanoppineista ja fariseuksista vastasivat hänelle sanoen: "Opettaja, me tahdomme nähdä sinulta merkin."
39. Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.--------- Lisäksi tässä ei viitata kansaan vaan sukupolveen. Onhan suomessakin nykyinen sukupolvi sellainen joka hyväksyy melkein mitä vain. Diana sinulla alkaa olla uskottavuusongelma. - Hilpatipippan
Diana-ad-rem kirjoitti:
itse lukenut kaikki kohdat ja luen kaiken aikaa.
Jos joku ne minulle kertoisi, minä en edes luottaisi, ilman omaa lukemista ja ajattelista.Puhut vastoi totuutta. Pyhittääkö tarkoitus keinot.
- Diana-ad-rem
Hilpatipippan kirjoitti:
todellakaan lukemaasi. tuo kenelle Jeesus tuossa puhuu on jakeessa 24. Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla." siitä lahtien on yhtä puhetta. Elisama oli oikeassa ja sinä joko et tajua lukemaasi tai tahallasi vääristelet. Sitten tuo jae 39 taas selviää että kirjanoppineet ja fariseukset oli joille hän puhui Jae38. Silloin muutamat kirjanoppineista ja fariseuksista vastasivat hänelle sanoen: "Opettaja, me tahdomme nähdä sinulta merkin."
39. Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki.--------- Lisäksi tässä ei viitata kansaan vaan sukupolveen. Onhan suomessakin nykyinen sukupolvi sellainen joka hyväksyy melkein mitä vain. Diana sinulla alkaa olla uskottavuusongelma.mistä sinä päättelet, että fariseukset ja kirjanoppineet ovat sanoneet noin, ja toisaalta
eivätkö he kuulu kansaan? Minun mielestäni kuuluvat.
Sukupolvi tarkoittaa tietysti kansaa, koska Jeesus sanoo, että hänet on lähetetty ainoastaan Israelin huoneen kadonneiden lammasten tykö.
Mistä päättelet, että fariseukset ja kirjanoppineet olivat kyykkäärmeen sikiöitä, tai muuta, mitä ylempänä kirjoitin.
Kirjoitukset eivät ole edes Jeesuksen kirjoittamia, vaan vuosikymmeniä hänen jälkeensä kirjoitettuja ja aivan muiden henkilöiden kynästä.
Minulla ei ole mitään Elisamaa vastaan, näyttää olevan ihan rauhallinen ja oikeudenmukainen nikki.
Sinäkin voisit kirjoittaa omalla nikilläsi, koska luulen tunnistavani sinut.
Paavali sanoo roomalaisille: - Diana-ad-rem
Hilpatipippan kirjoitti:
Puhut vastoi totuutta. Pyhittääkö tarkoitus keinot.
siitä, oliko presidentti Israelin vai USA:n.
Et tainnut itse ymmärtää.
Liikahtele taas vaihteeksi kauemmas minusta, en aio alkaa sinun kanssas kinaamaan.
- Avustustyötä
miksi tänään kulkueeseen mukaan ?.Muistuta Täytyy tehdä valmiiksi lappusia.Avustus palestiinalaisille keräys työkaluihin uudelleen rakentamiseen ,tarvikkeisiin jne..?
- kokea vielä ikävyyksiä:
Jesaja:
31:2 Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa, vaan nousee pahantekijäin sukua vastaan ja väärintekijäin apuuntuloa vastaan.
45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän....suunnattu Israelia vastaan, jos siinä kerran puhutaan "pahantekijäin suvusta" ja "väärintekijöistä". Ei Suomi ole mitään nyt väärin tehnyt.
- Egyptiä:
KTS kirjoitti:
...suunnattu Israelia vastaan, jos siinä kerran puhutaan "pahantekijäin suvusta" ja "väärintekijöistä". Ei Suomi ole mitään nyt väärin tehnyt.
Luepa kokonaan:
JESAJA 31
1. Voi niitä, jotka menevät alas Egyptiin apua etsimään ja turvautuvat
hevosiin, luottavat sotavaunuihin, koska niitä on paljon, ja ratsumiehiin, koska niitten luku on ylen suuri, mutta eivät katso Israelin Pyhään, eivät kysy neuvoa Herralta.
2. Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa, vaan nousee pahantekijäin sukua vastaan ja väärintekijäin apuuntuloa vastaan.
3. Egypti on ihminen eikä Jumala, ja heidän hevosensa ovat lihaa eivätkä henkeä. Kun Herra ojentaa kätensä, suistuu auttaja, ja autettava kaatuu, ja yhdessä he kumpikin hukkuvat.
4. Sillä näin on Herra minulle sanonut: Niinkuin leijona, nuori leijona, murisee saaliinsa ääressä, kun sitä vastaan hälytetään paimenten parvi, eikä peljästy heidän huutoansa, ei huoli heidän hälinästään, niin Herra Sebaot on astuva alas sotimaan Siionin vuorella ja sen kukkulalla.
5. Niinkuin liitelevät linnut, niin varjelee Herra Sebaot Jerusalemia - varjelee ja pelastaa, säästää ja vapahtaa.
6. Palatkaa, te israelilaiset, hänen tykönsä, josta olette niin kauas luopuneet.
7. Sillä sinä päivänä jokainen hylkää hopeaiset ja kultaiset epäjumalansa, jotka kätenne ovat tehneet teille synniksi.
8. Ja Assur kaatuu miekkaan, joka ei ole miehen, ja hänet syö miekka, joka ei ole ihmisen; hän pakenee miekkaa, ja hänen nuorukaisensa joutuvat työorjuuteen.
9. Hänen kallionsa kukistuu kauhusta, ja hänen ruhtinaansa säikkyvät lipun luota pakoon, sanoo Herra, jonka tuli on Siionissa ja pätsi Jerusalemissa. Egyptiä: kirjoitti:
Luepa kokonaan:
JESAJA 31
1. Voi niitä, jotka menevät alas Egyptiin apua etsimään ja turvautuvat
hevosiin, luottavat sotavaunuihin, koska niitä on paljon, ja ratsumiehiin, koska niitten luku on ylen suuri, mutta eivät katso Israelin Pyhään, eivät kysy neuvoa Herralta.
2. Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa, vaan nousee pahantekijäin sukua vastaan ja väärintekijäin apuuntuloa vastaan.
3. Egypti on ihminen eikä Jumala, ja heidän hevosensa ovat lihaa eivätkä henkeä. Kun Herra ojentaa kätensä, suistuu auttaja, ja autettava kaatuu, ja yhdessä he kumpikin hukkuvat.
4. Sillä näin on Herra minulle sanonut: Niinkuin leijona, nuori leijona, murisee saaliinsa ääressä, kun sitä vastaan hälytetään paimenten parvi, eikä peljästy heidän huutoansa, ei huoli heidän hälinästään, niin Herra Sebaot on astuva alas sotimaan Siionin vuorella ja sen kukkulalla.
5. Niinkuin liitelevät linnut, niin varjelee Herra Sebaot Jerusalemia - varjelee ja pelastaa, säästää ja vapahtaa.
6. Palatkaa, te israelilaiset, hänen tykönsä, josta olette niin kauas luopuneet.
7. Sillä sinä päivänä jokainen hylkää hopeaiset ja kultaiset epäjumalansa, jotka kätenne ovat tehneet teille synniksi.
8. Ja Assur kaatuu miekkaan, joka ei ole miehen, ja hänet syö miekka, joka ei ole ihmisen; hän pakenee miekkaa, ja hänen nuorukaisensa joutuvat työorjuuteen.
9. Hänen kallionsa kukistuu kauhusta, ja hänen ruhtinaansa säikkyvät lipun luota pakoon, sanoo Herra, jonka tuli on Siionissa ja pätsi Jerusalemissa....on lähinnä oman sairaan mielikuvitusjumalas ulostuksia...:D
- niin Hamas
käytti sitä sotilaallisena tukikohtana.
LASKU LÄHETETETTÄVÄ HAMASILLE !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339