missäs tämä "helsinkin skinpäällikkö" nykyjään luuraa?
Vastaukset 24
- .
Kai ihan HKI asuinpaikkana. Minuakin kiinnostaisi miten tuohon mieheen saa yhteyden :)
- juupajoen julle
Taitaa olla jonkun itseään vanhemman prinsessan kämpille majoittunut sitten linnasta päästyään
- sentään ole
juupajoen julle kirjoitti:
Taitaa olla jonkun itseään vanhemman prinsessan kämpille majoittunut sitten linnasta päästyään
vankilassa ollut toisin kuin Tyrvään aasi jatsareineen, sano!
- Tiedustelutieto
Kuulemma Helsingissä edelleen, mutta aika matalalla profiililla, ja "päällikön" tittelikin on lähinnä muinaisjäänne. Kaukana "Skinivalkoisen Suomen" ajoista, harvat enää muistavat tai tietävät kyseistä herraa.
- skinivalkonen
kuka se petsku, joka oli linnassa. Aika skrode kaveri?
- jeah
Kalliossa pyörii ,ja iisisti edelleen elää!
- Komukyylät haluavat
nasu-pettereistä raborttia Koivulaakson luvattamoon henkilörekisteriin, siksi pilkkivät tietoja täältä!
- JAKE1488
Hyvin voi ja on edelleen kovassa painikunnossa :)
- MISÄÄ ON, MISÄÄ...
VAIKUTTAA??????? MISÄ MISÄ MISÄ???
- niimpäjoo
Onkos tää Petsku lusinu Pyhäselän vankilassa vuonna 2002-2003?
- Nikkkk
Olis joo kiva saada yhteyttä Petskuun
- Kalavelkoja
Olisi mukava tietää sen nykyinen olinpaikka.
- EinariEpätoivonen
Kivan näkönen nainen tuo Jonna "skinivalkoinen suomi" dokkarissa, mitähän hälle kuuluu nykyään:)
- Anonyymi
Hyvältä näytti ja kuulosti kyllä dokkarissa. Mieluusti kyllä nuin kauniiseen naiseen tustustuisi. Toivottavasti Jonna voi hyvin :)
Isäm maalisuus. Mielenhäiriö.
- Puulee
Jess, kaikki luonnonvarat pitää antaa ulkomaalaisille sijoittajille, jotta jää elämään internationalistien vallan allse kaoitalistit pitää huolta luonnosta vai mittä
- Anonyymi
Joo, kyllä.
- Anonyymi
Kuka on tämä never heard pallipää Räsänen?
- Anonyymi
Skinidokumentin päähenkilö. Petsku.
- Anonyymi
Skinidokkarin "Allu" on Kai Tallgren. Siitä oli lehdessä joku juttu muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
R.I.P.
- Anonyymi00023
koska?
- Anonyymi00024
Minkä takia levität perättömiä juttuja?
Huvikseen? Tylsä elämä? Provo?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459