Tietääkö kukaan ainakin Helsingissä toimivasta yrityksestä joka vuokraa yritykselle osoitteen ja postilokeron? Jos joku käyttää tai on käyttänyt tälläistä?tai muuten tietää jotain.
Yritin googlettaa,mutta en löytänyt mitään tietoja.Lisäksi ilmoituksessa mainittua yrityksen nimeä ei löytynyt kaupparekisteristä.
Ja onko näin että yritys ei tarvitse toimipaikan osoitetta vaan voi olla vain posti-osoite?Entä voiko yksityiselläkin olla vain postiosoite?Eli tarkoitan että ei ole asuinpaikan osoite.
osoitteen vuokraus
19
7080
Vastaukset
- ölkökköl
Kyllähän tuollasiin osoitteenvuokrauksiin liittyy jotain hämärää aina.
- 242094809
lainaus: "Lisäksi ilmoituksessa mainittua yrityksen nimeä ei löytynyt kaupparekisteristä. "
Jos kerran ilmoituksessa mainittua yritystä ei ole edes olemassa, niin kyllä silloin pitäisi jo aavistella jotakin homman todellisesta luonteesta....- postilokero?
Siksi mää täällä tiedustelenkin että jos jollain on parempaa tietoa asiasta.Tosiaan ilmoituksessa oli Tmi XXX, niin ei löytynyt sillä nimellä kauppparekisteristä.
- ...
Jos ihan postilokeroa tarkoitat niin posti tai siis Itella niitä vuokraa.
- postilokero?
En tarkoita tässä tapauksessa Itellan postilokeroita.
Mitä mieltä muuten olette siitä että jos yrityksellä on tuollainen itellan postilokero,niin vähentääkö se yrityksen uskottavuutta?
Kun olen perustamassa yritystä millä ei ole toimipaikkaa,muuta kuin kotini.Enkä haluaisi koti osoitetta laittaa kaupparekisteriin ja kotisivuille.Ettei asiakkaat ala soittamaan mun ovikelloa,koska toimintani tulee toimimaan pelkästään postin ja netin välityksellä.
Tuossa alkuperäisessä viestissä toimiva tarjoaa osoitetta,ei pelkkää postilokero osoitetta.
- ...tätä
Regus
/em - uteliasx
Kerro mitä osoite on kyseessä? Tiedän ainakin yhden osoitteen joka kuulostaa oikealta mutta oikeasti on postilokero-osoite.
Ota PL-osoite Itellasta, niin annat luotettavamman kuvan.
Toiminimeä ei tarvitse aina rekisteröidä kaupparekisteriin.- postilokero?
En tiedä katu osoitetta,mutta sellaisen siis saisi tuon ilmoituksen perusteella jonka näin.Mietin vain että onko tuo ihan ok toimintaa,että voiko yrityksellä olla katuosoite vaikka ei siellä toimisikaan.Onhan noita postilokeroitakin,mutta niistä ilmenee että on vain postilokero.
olen vain saanut sellaisen kuvan, että jos yrityksellä on Itellan postilokero niin olisi asiakkaiden silmissä epäluotettavampi. Kuin että olisi ihan oikea katuosoite.
- EsaL74
Vaikka viesti on jo vanha, niin firman nimi on Viitostiimi Oy, osoite Porvoontie 5-7.
Päälisin puolin kaikki näyttää olevan kunnossa. Pienenä kupruna loppuvuodesta 2011 helmikuuhun 2012 yritys on ollut poissa alv- ja ennakkoperintärekisteristä. Voi kertoa ongelmita tai siitä että bisnes on muuten vaan hiljaista, ja tilapäisesti on kevennetty rakenteita. Mutta pitäisikö Osakeyhtiön olla aina myös työnantajarekisterissä? Eli vaikka sen yhden ainoan osakkeenomistajan lisäksi ei olisi muuta palkattua henkiökuntaa, niin hänen pitäisi nostaa myös ihan palkkaa, vaikka pääosa tuloista toki kulkee ihan muita reittejä.
Postin (Itellan) lokero on edullisempikin vaihtoehto, mutta voihan tuota käyttää, jos ei yritystä perutaessa halua kotiosoitettaan hetkeksikää näkyville. Postin lokeron saamiseen tarvitaan y-tunnus, joten sen saaminen tietoihin menee hetki.
Jos taasen ei halua antaa kotiosoitettaan muuten, tai ei ole vakituista osoitetta, postin 'poste restante' on yksityishenkilöille ilmainen.
Ja se osoite: www.osotevuokraus.fi- EsaL74
Siis www.osoitevuokraus.fi
- ov20
osoite.xyz ja näyttää olevan lupa vuokraus toimintaan
- tv20
osoite.xyz vuokraa osoitteen yritykselle ja on saanut luvan vuokraustoimintaan
katsokaa osoite.xyz - rvt
osoite vuokraus on luvan varaista toimintaa osoite.xyz on luotettava yritys jolla on lupa asiat kunossa kysy lisää osoite.xyz
- Donvitonen
Jaa mikäköhän lupa mahtaa olla kyseessä? Pysäköintilupako?
Postilokeron vuokraaminen ei ole postilain mukaista postitoimintaa niin ei siihen mitään lupiakaan voida vaatia.
Kalliossa alppilan nurkilla oleva firma vaikuttaa tooosi luotettavalta. - virtuaalitoimisto
Mailbnb.com is an online marketplace for people to list, discover, and book prestigious business addresses around the world.
Mailbnb kautta voi panna firman osoitteen vuokralle taikka vuokrata heidan kautta firmalle osoitteen, esim Nykissä sain semmoisen $39/kk. Aika kova diili. Luulen et heidän kautta saa Stadista osoitteitakin taikka jotai virtuaali postilaatikoita, taikka neuvotteluhuoneita. Tässä blogi heidän sivuilta
The future workplace is here and it’s not what you might think. Your Monday morning won’t be sitting in traffic mouthing the words to your big presentation nor will it be driverless drones shuttling you up the sides of buildings transporting you to a smart-office somewhere in a bustling metropolis. The future workspace is much more intimate than that. It’s a place with which you are already uniquely familiar, it’s a place most of us call “home.”
Mailbnb Is Security
Mailbnb is Financial Freedom
Mailbnb is Flexibility
Mailbnb is The Future
The Future Is Telecommuting
The 2017 State of Telecommuting in the U.S. Employee Workforce Report conducted by FlexJobs found that between the years 2005 and 2015, the number of U.S. workers who do at least 50% of their work either from home or a remote location other than an established company office grew by 115%. As of two years ago, the number of telecommuting professionals stood around 4 million nationwide.
And if staying home wasn’t incentive enough, the report found that the average telecommuter enjoys a median salary about $4,000 higher than an in-office worker after taking into consideration commuting expenses, daily lunches out, and maintaining a professional wardrobe separate from one’s normal attire.
That’s All Great But What’s The Point?!
This is a unique time for those offering a la carte business solutions. We are at the forefront of a boom in the telecommuting, virtual office, untethered workspace, coworking, wifi enabled world. With this upsurge in remote work comes a huge opportunity for those with access to prestigious business addresses.
With an increase in home-based-businesses populated by work from home parents and millennials who are uniquely allergic to office culture the need for Mailbnb is at an inflection point.
Why Would Someone Want To Lease A Business Address? Simple!
Your office or office building is a physical place of business. A house is not. To be taken seriously in business it is often applicable to portray an image of professionalism and instill trust in potential clients or customers, trust that you are a pro, trust that your business is established and legitimate. Operating from a kitchen table can be a big obstacle. Thus the need for a real business address is born.
Mailbnb Offers Security To Home Based Pros
Running a business from your dining room table is a dream many of us share. And never before has it been so easy to make this a reality. With more and more people shedding corporate life for their own small business, Mailbnb gives them a way to safeguard their identity while projecting a professional brand image.
Mailbnb provides a buffer between your customers and your family. How many of us have been mortified to find our actual house address listed in google’s SERPs upon searching our name, business name, or website?
This is unsettling to say the least, and it’s avoidable. Mailbnb is a reliable solution to securing a reputable business address without the hassle and expense of renting an office space. Operating your business under a Mailbnb address creates that secure firewall necessary for anyone operating a business from their dining room table.
A P.O. BOX Legally Can’t Compare
You might be wondering if you could just get one of those holes in the wall with a tiny lock in the local post office to act as your business address. The answer is no. Legally, you need a real address to be able to register it as your business address. A virtual address secured through Mailbnb is recognized as a reputable address for obtaining your business license.
A P.O. Box is severely limited in capabilities. We live in the 21st century, yet the post office has changed little since the pony express. Luckily, alternatives have sprouted up to fit the needs of this fast changing, technologically advanced era. With your Mailbnb business address you get to work from anywhere in the world while maintaining a strong physical presence in the prestigious city of your choosing.
Did an important letter just arrive at your Mailbnb address? No problem, click it’s forwarded to wherever you are. On vacation, but expecting a package? No sweat your host can secure it for you until you’re ready to have it delivered to your location. With Mailbnb comes the extreme flexibility to work from wherever you want, while engendering an air of professionalism and security in your brand.
https://www.mailbnb.com/Blogs?pg=2&lang=en&curr=USD - Prinssi-Philip
businessaddress.fi
- Prinssi-Philip
businessaddress.fi
- heti-tänne
Palvelukielet: suomi, englanti ja arabia. Ohessa näyte palvelukielestä "suomi":
"Tervetuloa meidän tukipalvelun sivustolle
Tarjoaa laajan valikoiman tukea tyyppiä asiakkaillemme nyt voit ottaa yhteyttä kautta lippujärjestelmä karjua tai vain täyttää lomakkeen ja lähetä meille pyynnön."
Vaikuttaa hyvältä firmalta, kaikki vaan sinne! - Karjuntaa-arabiaksi
Minä ainakin menisin mielelläni karjumaan noille arabeille. Niitä notkuu Espoossakin kauppakeskusten liepeillä 24/7 periaatteella.
Ei työt eikä edes pakkosuomen kielen opinnot paina ketään. Tekis mieli karjua niille että menkää v.uun Suomesta notkumnasta. Mutta ei saa karju, koska se olla rasismi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316