Mikset jo voi antaa anteeksi ja ottaa yhteyttä?
oikeesti haluaisin tavata ja jutella sun kanssa..
odotan..
P.L. haluaisin oikeesti tavata sut!
6
1020
Vastaukset
- P.L.
Olenko nais vai mies puolinen?
Mistä päin olen?
Tumma vai vaalea?
HALUAISIN YHDEN IHMISEN TODELLA TAVATA,JOKA VEI SYDÄMENI.- odottaa yhä..
olet siis miespuolinen ja 02-arealta!
:) - P.L.
odottaa yhä.. kirjoitti:
olet siis miespuolinen ja 02-arealta!
:)EN valitettavasti ole 02-alueelta,olen kyllä Miespuolinen.Tsori
- odotan...
P.L. kirjoitti:
EN valitettavasti ole 02-alueelta,olen kyllä Miespuolinen.Tsori
no.. minkäs sille mahtaa:) älä anna periksi!!!
:) - P.L.
odotan... kirjoitti:
no.. minkäs sille mahtaa:) älä anna periksi!!!
:)anna periksi ja mikä ihaninta Hän säilyy mielessäni,kuten varmaan myös sinunkin !!!!!!!
- odotus...
P.L. kirjoitti:
anna periksi ja mikä ihaninta Hän säilyy mielessäni,kuten varmaan myös sinunkin !!!!!!!
mut toivoisin ettei säilyisi mun mielessä:( haluis vaan jatkaa eteenpäin mutta tunne roikkuu perässä.. mutta ehkä se sit joskus tipahtaa..
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14711332- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565850Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1594522Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314306Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834164- 843448
- 803216
- 471689
- 91684