Uusin lakiehdotus

tulossa ja

se määrää evouskoville kypäräpakon kun porukka menee aina metsään niin että raikaa. Ei ole varaa menettää enää niin pieniä aivoja, ei jää mitään.

11

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...sinulta, outosiideri, asia-argumentit jo aikoja sitten, ja nyt ne ovat jo ihan kokonaan loppuneet. Seuraavassa, toivottavasti omalla tunnuksellasi kirjoittamassasi avauksessa voisit esitellä vaikkapa ID-"teorian" saavuttamia tutkimustuloksia.

      • jota en ole

        ansainnut mutta en ole minkään lajin siideri enkä moista lehmän k...ta edes juo. En ole ihan yhtä viksu kuin siideri mutta se lohduttaa kun et ole sinäkään.


      • jota en ole kirjoitti:

        ansainnut mutta en ole minkään lajin siideri enkä moista lehmän k...ta edes juo. En ole ihan yhtä viksu kuin siideri mutta se lohduttaa kun et ole sinäkään.

        ...saat silti kaikin mokomin kertoa ID-"teorian" tutkimustuloksista. Käsien heiluttelu avittaa kyllä kivasti huoneen ilmanvaihtoa, mutta sen lukeminen on tylsää.


      • uutta.............
        jossarian69 kirjoitti:

        ...saat silti kaikin mokomin kertoa ID-"teorian" tutkimustuloksista. Käsien heiluttelu avittaa kyllä kivasti huoneen ilmanvaihtoa, mutta sen lukeminen on tylsää.

        ""Käsien heiluttelu "" - termi oli teillä evoilla vuoden 2008 iskulause. Eikö mainostoimistonne ole keksinyt teille tälle vuodelle mitään uutta? Vaikka jalkojen heiluttelu vaihteeksi. Toistatte liikaa toinen toistanne.


    • Ette te huippukoulutetut kreationistitieteilijät osaa edes provosoida.

    • ovat?????????

      ne kreationismin todisteet?

      • todistaa

        kaikki. Mikään ei totista luomista vastaan, mikään asia minkä näemme ei olisi luomiselle mahdoton.


      • taasvaihteeksi
        todistaa kirjoitti:

        kaikki. Mikään ei totista luomista vastaan, mikään asia minkä näemme ei olisi luomiselle mahdoton.

        vakuuttavaa. Todella vakavastiotettava väite.


      • väärin.
        todistaa kirjoitti:

        kaikki. Mikään ei totista luomista vastaan, mikään asia minkä näemme ei olisi luomiselle mahdoton.

        Kaikki maailmankaikkeudessa todistaa että se syntyi sellaisenaan valmiina kvanttifluktuaatiosta viisi minuuttia sitten (muistosi mukaanlukien). Vai pystytkö muka todistamaan ettei olisi?


      • vammin
        taasvaihteeksi kirjoitti:

        vakuuttavaa. Todella vakavastiotettava väite.

        kuin evoväitteet.


    • tarvitse

      kypäriä. Päät samaa ainetta kuin metsän puut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe