4 kysymystä naisille

fiina81

1.Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erktiossa?
2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?
3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?
4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?

15

7837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nollatutkimusta

      Vastauksilla ei ole käyttöarvoa eikä merkitystä

    • aww

      1. 13-vuotiaana. En tosin halunnut, mutta vahingossa satuin näkemään. Olen aina ollut vähän ujo näitten asioden suhteen. :)
      2. Hmm.. Aika paha. Varmaan joskus 15-vuotiaana.
      3. 18-vuotiaana vasta ja olen siitä helvetin ylpeä. Turha kiirehtiä sellsen asian kanssa. :)
      Ja jännittihän se aika paljon. Kun ei osannut. Vaikka kyllä se pelko siitä sitten kun huomas miten paljon toinen siitä nautti. :P
      Ja ihan normaalisti vaan. Kielellä voi ensin vähän hyväillä terskaa ja kiveksiä. Sitten vaan suuhun ja pientä imua ja edes takaisin.. Liian kovaa ei saa imee. Kädellä auttaa vähän samalla. :) (mahdollisimman syvälle kannattaa ottaa mulkku ottaa. Kurkkuun asti. Tuntuu kuulemma paremmalta.)
      4. En erikoisemmin pidä mällin mausta mutta koska olen huomannut että siitä pidetään annan tulla suuhun vaan. Ei niitä niellä tartte. :)

      • nnamnam

        1.14v
        2.14v
        3.sillon 14v, jätkä käski ottamaan poskeen ja taisiin vaan pari kertaa nuolasta, umpikännissä tosin joten ei jännitäny, ehk kuvotti vähän. Tosin nyt myöhemmin olen alkanut tykätä poskeen ottamisesta.
        4. suuhun


    • vastaus kolmeen..

      ..ekaan kyssään: alle parikymppisenä, kun seukkasin ekaa kertaa. Ja kait se nyt pikkasen jännitti, tarkempaa muistikuvaa ei nyt enää tässä vaiheessa oo.
      4. Vaihtelu virkistää.. ;D

    • Sussu77

      1. Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erektiossa? 2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?
      17-vuotiaana kun seurustelin ekaa kertaa.

      3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?
      Paljon myöhemmin. Enpä muista jännittäneeni, olin kiinnostunut ja halusin kokeilla miltä se tuntuu! Eka mies ei vaan antanut mun koskea siihen suulla, ei edes suukkoa antaa??

      4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?
      Koska tää kysymys on suuseksi-osastolla, oletan että kysymyksessä tarkoitetaan suuseksin päätteeksi? Vastaukseni on suuhun. Ja nielen ja mies ja minä molemmat tykkätään :-) Kun saan miehen laukeamaan suuhuni siitä tulee aina aivan ihana olo :-)

      Muuten saan vielä paremman olon, jos mies laukeaa sisääni, ihan missä vaan asennossa.

    • Muisteluja

      1. ja 2. Murrosikäisenä, kai 14v, olin "pihkassa" luokkatoveriini. Kävelimme metsässä ja pussailimme. Hän vei käteni jalkojensa väliin ja aukaisi housujen vetoketjun. Sitten hän veti kalunsa ulos ja koetti ohjata kättäni sille. Pelkäsin mutta sitten uteliaisuus voitti ja puristelin sitä. Itseäni en antanut koskettaa kuin housujen päältä.

      3. Olin 17 ja poika 19. Hän sai lainaksi isänsä auton. Halasimme ja suutelimme, ja poika otti kalunsa esille ja painoi pääni sitä vasten. Otin sen niin syvälle kuin sain ja vaistomaisesti liikuttelin päätäni edestakaisin. Siemensyöksy yllätti minut täysin ja meinasin oksentaa. En oikeastaan tajunnut, että näinkin se voi tulla. Olin vielä neitsyt.

      4. Pillu on paras paikka, ja nautin siitä eniten. Toisaalta nautin siitäkin, kun otan mieheltä suihin ja tiedän hänen nauttivan. Yleensä nielen sperman saman tien.

    • redshift

      1.Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erktiossa?
      *livenä? varmaankin 17v
      2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?
      *samassa tilanteessa kun edellinenkin
      3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?
      *en vielä
      4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?
      *suuhun tai sisälle

    • ja vastauksia..

      1.Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erktiossa?
      -Vai, että oikein livenä. Taisipa olla tuossa 14-vuotiaana (jos ei lasketa sitä, kun pikkutyttönä saunassa näki serkkupoikien nakit pystyssä?)

      2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?
      -Ensimmäisen kerran kosketin..hmm.. taitaapa sekin olla 14-vuotiaana tehty..

      3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?
      -Heh, 14-vuotiaana sekin..pienellä opastuksella kokeiltu juttu.. kyllähän se aluksi vähän jännitti ja ällöttikin, mutta ihan hyvin se meni.. :D

      4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?
      -Kun nää nyt on täällä suuseksi palstalla, nii tuota varmaan kysymys tarkoittaa suuseksin yhteydessä? Kerran olen antanut suuhun tulla, en tykänny, nykyään lopetetaan ennenku mies laukeaa.. iteppä sitte päättää mihin roinansa tähtää..

    • Meiju*82

      1.Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erktiossa?

      24v.

      2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?

      Saman ikäisenä.

      3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?

      En ole tehnyt, ällöttää...

      4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?

      Kondomiin.

      • Annikatyttönen

        1.Minkä ikäisenä näit livenä ensimmäisen kerran miehen peniksen erktiossa?
        2.Minkä ikäisenä kosketit ensimmäisen kerran miehen penistä?
        3.Minkä ikäisenä otit peniksen suuhun ja miten teit sen, jännittikö?
        4.Mihin haluaisit miehen laukeavan?


        VASTAUS 1) 14 V
        VASTAUS 2) 14 V
        VASTAUS 3) 16 V. Oltiin sen kaverin autossa. Se kaveri oli jotain 19 v. Mä olin tykännyt siitä jo vähän aikaa ja halusin seksiä sen kanssa. Ensin hieroin sen kalua housun läpi ja kun sillä alkoi seisoa, avasin sen housun vetskarin ja kaivoin kalun esiin. Olin vaan kuullut kavereilta että miten se tehdään ja sen perusteella otin kalun suuhun. Liikuttelin vaan päätä varovasti ylös alas. Tarkoitus kyllä oli vaan vähän ensi alkuun kiihottaa sitä ja sitten edetä jonnekin muualle kuin siihen autoon ja harjoittaa seksiä sen kanssa. Mutta en ehtiny kyllä kuin minuutin sitä tehdä kun kaveri laukesi. Ei minua oikeestaan jännittänyt mutta olin aivan hirveän kiihottunut tilanteesta ja omasta mielestäni olin kyllä tosi hyvä siinä jo silloin eka kerralla.

        VASTAUS 4) Olen oppinut pitämään suuseksistä ja kasvoille laukeamisesta tosi paljon. Harrastan sitä nykyään mieheni kanssa jatkuvasti. Ja ennen tätä nykyistä miestäkin olen ollut useiden miesten kanssa ja aina halunnut tehdä heille suuseksiä. Minusta on parasta että sperma tulee suuhun ja kasvoille. Se on parasta.


    • Anonyymi

      Asuttiin maalla äidin kanssa kahdestaan. Meillä oli kesällä mies kesätöissä usean viikon. Meni muutama viikko kun äiti lämmitti saunaa ja kysyin kuka mene ensin, Urho sanoi voin mennä vaikka heti, katselin äitiä sanoi voit mennä Urhon kanssa olin neljätoista ja en ollut nähnyt alastonta miestä jännitti pirusti riisua pukuhuoneeksi sanotussa tilassa itseää ja mennä saunaan, Urho seisoi ja laittoi vettä istun lauteen päähän jalat koukussa, kutkutti istua niin että Urho näkee pillun. Urho katseli ja heitteli hiljaa löylyä, katsoin Urhoa hän kääntyi seinää vasten pitkä kalu pää paljaana roikkui, Urho kiusasi oletko ennen ollut miehen kanssa saunassa puistin päätä en ole nähnyt koskaan miestä alasti. Otin kädet pikkuhiljaa rintojen edestä pois rinnat oli jo isommat kuin appelsiini.

      Tunsin kuinka nännejä nipisti koko tilanne. Katsoin Urhon kalua etäisyyttä oli noin metri se alkoi kasvamaan pituutta Urho naureskeli vai et ole nähnyt, kalu kasvoi ja alkoi nousta Urho kasteli sitä löylyvedellä se kiilteli himmeässä valossa, Urho sanoi sinun pillu kiiltää, tunsin että olin märkä, Urho sanoi hyväile rintoja niin voit unelmoida myöhemmin.
      Htväilin nännejä työnsin niitä eteenpäin kun tuntui niin hyvältä, Urho sanoi haluatko kokeilla puistin päätä, no jos minä kokeilen ensi kokeiletko sitten.
      Urho tuli lähelle koski sormella neitsyt pillua tuntui että pyörryn sormi pyöri huulilla ja meni vähän sisään pidin kädestä päästin aina vähän sisään olin hyväilyt itseäni yksin tiesin mikä orgasmi on ja nyt se oli lähellä sormi liikkui kunnolla sisässä tulin yhtä äkkiä pidin sormea sisässä ja tärisin.
      Koskin Urhon kaluun kaksin käsin, se oli lämmin ja kova Urho sanoi haista haistelin niin että nenä koski sanoin nuolase kokeilin kielellä maistui vähän suolaselta ja pidin päätä suussa alkoi kuulua kävelyä Urho kääntyi ja menin pesulle.
      Äiti tuli pkohta pyyhe päällä saunaan kun olin pesulla, huusi menen keittämään kahvia. Juoksin sisälle ja laitoin vaatteet. Menin hiljaa saunalle ja kurkkasin ikkunasta. Urho oli äidin vieressä ja yritti kosketella rintoja, äiti väisteli käsiä mutta kohta antoi hyväillä ja kääntyi suutelemaan suutelivat pitkään ja äiti otti kalun suuhun silloin näin ensikerran kuinka imetään pitkä tukka peitti välillä kokonaan mutta Urho kuului sanovan elä enää äiti nousi ja näin Urhon ison kalun äiti siirtyi ala lauteelle ja Urho työnsi kalun äitiin äiti nykki pyllystä ja äänteli näin että äiti saa orgasmia kiljahteli ja piti pyllystä kiinni, kuiski älä sisälle älä Urho veti kalun pois äiti piti kalusta kiinni ja valkoista lensi monta kertaa äidin vatsalle.
      Juoksin sisälle ja äiti tuli sisään posket punaisena sanoin Urho tulee kohta. Juotiin kahvit ja kun mentiin yöpuulle, äiti sanoi levitetään tuolaveri sovitta siinä nukkumaan kamarissa on vaan kapea sänky.
      Äiti meni nukkumaan, minä vilahdin sänkyyn, Urho tuli kun oli käynyt kusella.
      Katsoin kun tuli sänkyyn, kalu oli flamellihousun lahkeessa. Yritin nukkua Urhoon päin Urho otti kainaloon kamarista kuului kuorsaus. Urho kuiskasi oliko paha saunassa puistin päätä kuiskasin kokeiletko vielä kädet ensikertaa rinnoilla tuntui taivaalliselta kun sormet pyöräytti nänniä purin käsivarteen Urho nauroi hiljaa tuntuuko hyvältä nyökkäsin, nouse vähän olin kontallaan Urho veti niin että imaisi nänniä annoin vuoroin imeä kumpaakin tunsin sormen pillussa liikutin pillua kuten äiti sormi kävi sisällä kun toinen sormi meni tuntui että olen täynnä ja tuntui että nopeammin pitää liikuttaa siinä sain ensimmäisen orgasmin Urho hyväili vielä pitkään sievsti.
      Menin kainaloon käsi kosketti kalua katsoin Urhoon ja kuiskasin teenkö niin kuin äiti ja laskeuduin peiton alle, oli jännittävää pitää kaksin käsin kiinni ja pitää suussa yritin tehdä kuten äiti pyöritin kädellä palleja Urho yritti työntää päätä puristin huulilla kunnolla ja jatkoin äkkiä kalu paisui ja kitalakeen lensi sitä valkoista minkä nyt tiedän spermaa.
      Seuraavana yönä Urho meni seinän viereen olin selin, kädet pyöritti nännejä sievästi. tunsin ison kalun pyllyä vasten hieroi pyllyn reikää se tuntui hyvältä mutta oli niin iso että en antanut yrittääkkään sitten kalu tuli pillua vasten levitin jalkaa ja pyllisrin sain sen ihan pillun huulien väliin painoin kalua voimakkasti pillun huulia vasten ja keinuin pienet huulet karheaa kalua vasten sain kaksi orgasmia tuntui että panen sisään mutta tiesin tulen raskaaksi keinuin niin pitkään että Urho laukesi kaikki tuli minun yöpaitaan kävin pyyhkimässä paperilla.
      Meni monta nuotta kun näin Urhon kylillä, juotiin kahvit ja keskusteltiin, Urho sanoi että tule kylään. Keittiössä Urho sanoi tein väärin silloin, katsoin Urhoa et tehnyt sain haaveilla sinusta monesti. Katsoin Urhoa ja sanoin nyt haluan oikeasti ei tarvi varoa. Noustiin ja riisuttiin nyt sain imeä rauhassa ja kunnolla osaan jo ottaa syvälle kurkkuun nousin ja istuin sievästi sisään . Sanoin Urholle en ole koskaan saanut näin isoa, nyt tiedän miksi äiti huusi saunassa, nyt nait minua koko yön.

      • Anonyymi

        Urho jakso kolmesti rakastella sinä yönä sanoi että muistaa aina minun pienen pillun siellä saunassa. Sanoin käy äidin luona parin viikon päästä lauantaina sillä on synttärit silloin.
        Menin illalla äidin luo katsoin ikkunasta Urho oli keittiössä ja ottivat konjakkia, äiti päityi aika lailla ja ei lähtenyt saunaan menin Urhon jälessä luoja kun Urho nai edestä ja takaa kesti pitkään. Tulin tupaan ja laittelin iltapalaa äiti heräili ja pyyteli anteeksi kun otti nokkaunet.
        Nyt äidilla oli makkarissa pirtin parisänky, sanoin Urho saa nukkua sinun kanssa minulla nukuttaa niin tuo konjakki että alan nukkumaan. Äiti kävi vähän pesulla ennen kuin meni makkariin, kuulin kun äiti sanoi nukkuukohan se Urho kävi ovella näytin peukkuja Urho meni takaisin ja sanoi siellä tuhisee, pieni vlo paloi makkarissa, kuulin kun äiti sanoi älä sieltä tiesin Urho nuolee äti huokaili sun kieli on ihana kuului märän pilun ääni kun sormeet nai pillua.
        Kuului pitkä ujellus kun äiti sai orgasmia. Kohta kuulin kun äiti sanoi ei tämä sov kunnolla suuhun ja mumisi jotain Urho kuiski älä enää mutta kuulin kun äiti vähän yski ja sanoi se maistuu aina niin hyvältä. Ovi äänti kumpikin tuli keittiöön ottivat konjakkia, äiti sanoi milloinhan tuolle tytötte löytyy mies että pääsee nauttimaan ja menivät kammariin.
        Sitten alkoi kuulua kunnolla märän pillun ääni Urho sanoi voiko nyt, kuulin kun äiti vinkui ja sanoi laske sisään siitä on niin pitkä aika kun olen viimmeksi saanut kuului uuurrh ja tuli hiljaistaja suukottelun ääniä. Kuulin vielä aamyöstä kun Urho pani äitiä. Äiti meni aamukahvien jälkeen syöttämään elukat Urho pani heti ikkunan edessä näin kun äiti liikkui ladon edessä ja tyttö sai isoa kalua Urho kuiski sinulla on niin tiukka pillu että en kestä ja laski sisään. Lähdin kämpille otin Urhon numeron soitan joskus ja otan ehkä kaverin mukaan.


    • Anonyymi

      16 v kun oltii ulkoilualueella ottamassa aurinko kaverin kanssa. Meidän alapuolella oli pariskunta ja ne oli ensin ihan vaatteet päällä, mut sit ne riisuutui ja meni alastomina uimaan. Meitä vähän hihitti kun se mies tuli ylös ja nähtiin sen penis. Sit ne istu vähän aikaa kuivattelemassa ja sit ne suuteli ja me huomattiin että sen penis oli ihan jäykkänä. Se nainen runkkas vähänä sitä penistä mut sit ne laitto vaatteet päälle ja lähti pois.
      19 v kun oli eka eksikerta. Poika nöytti mulle miten sitä voi runkata ja se laukes aika nopeasti, mut sit kohta se oli pystyssä uudestaan ja me rakasteltiin.
      20 v kun silloisen poikaystävän kanssa nukuttiin yhdessä. Aamulla mulla oli vähän krapula eikä huvittanut seksi, mut sillä seiso ihan mielettömästi niin ajattelin että voin hoitaa sen kädellä. Sit tuli vaan ajatus että voisin ottaa suihinkin ja tein sen ajattelematta sen kummempaa. Se kesti aika kauan eikä se koskaan lauennut suuhun, mut myöhemmin kyllä.
      En tykkää että se laukee suuhun. Yleensä otan suihin sen verran että sillä seisoo kunnolla ja sit ihan perenteisesti rakastellaan. Aina välillä kuitenkin pelkkä suikkari, esim junassa tai autossa kun ei oikein kunnolla voi. Syljen yleensä johonkin paperiin tai silleen,

    • Anonyymi

      1) Oltiin porukalla naku-uinnilla ja sit kuivateltiin kallioilla. Olin 16. Yhden pojan penis sitten jäykistyi auringossa ja se ei yhtään peitelly, me kaikki vaan naurettiin.
      2) 18 v kun silloisen poikkiksen kanssa oltiin ekaa kertaa sängyssä
      3) vähän myöhemmin saman pojan kanssa kun istuttiin sen autossa ja se halus että runkaan ja sei ei millään lauennut niin päätin sitten ottaa sen suuhun ja se laukses sitten melkein saman tien. En oikein tykänny.
      4) kortsuun

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2295
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1940
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1735
    4. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      160
      1678
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1641
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1619
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe