Tarja Halonen aivan ehdottomasti saa minut kääntämään kanavan.
kuka saa sinut ärsyyntymään
14
677
Vastaukset
- pahimmista
on se ällö Steven O´Malley yöks
- säälittävämpi
säälittävin
- tizza***
Kumpihan näistä ketjuista poistuu?
Noh, kerrotaan kuitenkin milloin telkun kanava kääntyy ainakin hetkeksi.
Keno-arvonnan aikana (mikä siinä naisäänessä onkin)
Toinen jota en jaksaisi kuunnella, on A-L Tiluksen pitkät ohjelmaesittelyt (siinäkin se äänen rytmi)
Janne Katajaa kyllä kuuntelen, hänellä pitää olla hyvät hoksottimet keksiessään nopeat kommentit. Ainakin pitempään kuin ensin mainittuja. - hoomoilanen
se, että nimetään inhokkeja, iljetyksiä, huonoiten pukeutuneita, rumimpia ym ym ym. Se on hyvän maun ja hyvän käytöksen vastaista. Oman egonsa kohottamista painamalla jotain toista alas. Mutta toisen mollaaminen saa oman egon kohoamaan vain hetkeksi. Sitten tarvitaan jo toinen kohde, joka nähdään huonompana kuin oma itse. Se koukuttaa. Eikä lopulta enää nähdä omaa todellista itseä. Nähdään se jalostettu, kohotettu versio itsestä, oma pimeä puoli ulkoistettuna toisiin ihmisiin. Tämä ei ole teidän syytänne, rakkaat ihmiset. Tästä on vain tehty yleisesti hyväksyttävää, jopa suotavaa. Juorulehdet myyvät pahansuovilla juoruilla. Kammottavaa. Kyynisyyttä pidetään älykkyytenä, hyvyyttä ja lempeyttä taas typeryytenä, naivisuutena ja sinisilmäisyytenä. Surullista. Joskus minun on vaikea olla olemassa tämänlaisessa maailmassa. Ei ole ihme, että yhä nuoremmat masentuvat yhä enemmän. Hyväsydämiset eivät kestä. Kaikki eivät osaa olla kyynisiä. Minullekkin se on vaikeaa. Olen hyvin, hyvin väsynyt.
Elämme pinnallisuuden ja ulkoistamisen aikaa. Hyvällä sydämellä ei näytä olevan mitään käyttöä, ainoastaan kovat kyynärpäät ovat tarpeen. Itse hyppäsin tästä karusellista ulos joitakin vuosia sitten ja kas: Sain aitoja ystäviä ja terveitä ihmissuhteita. Heittäydy sinäkin. Se erakkokausi kestää korkeintaan puoli vuotta. Parasta omassa aitoudessa on se, että alat uskoa omaan itseesi.
- hoomoilanen
sepisoittaja kirjoitti:
Elämme pinnallisuuden ja ulkoistamisen aikaa. Hyvällä sydämellä ei näytä olevan mitään käyttöä, ainoastaan kovat kyynärpäät ovat tarpeen. Itse hyppäsin tästä karusellista ulos joitakin vuosia sitten ja kas: Sain aitoja ystäviä ja terveitä ihmissuhteita. Heittäydy sinäkin. Se erakkokausi kestää korkeintaan puoli vuotta. Parasta omassa aitoudessa on se, että alat uskoa omaan itseesi.
Henkisesti olenkin erakkovaiheessa, vaikka työelämässä olenkin. En ole koskaan suostunut, tai edes osannut käyttää kyynärpäitäni. Siksi varmaankin väsyttääkin. Mutta onneksi hyvyyttäkin vielä on, osoitit sen. Sitä kannattaa ainakin yrittää viljellä. Ei anneta periksi.
- TizaNova
..mutta,
hyväsydämiselläkin lienee mielipide? Tuskin hän niin tasa-arvoisesti ja laajasti rakastaa jokaista kanssaeläjää tai asiaa?
Pitääkö noita negatiivilistoja sitten laatia ja ketä ne palvelevat, siinä taas kysymys.
Kehittävätkö ne ihmistä vai pelkästään markkinointikoneistoa?
Käännetään toisin päin, kehittävätkö parhaiden palkinnot sen kummemmin? - tarkoituksena
TizaNova kirjoitti:
..mutta,
hyväsydämiselläkin lienee mielipide? Tuskin hän niin tasa-arvoisesti ja laajasti rakastaa jokaista kanssaeläjää tai asiaa?
Pitääkö noita negatiivilistoja sitten laatia ja ketä ne palvelevat, siinä taas kysymys.
Kehittävätkö ne ihmistä vai pelkästään markkinointikoneistoa?
Käännetään toisin päin, kehittävätkö parhaiden palkinnot sen kummemmin?on viihdyttää, eikä ärsyttää. Mielipiteitä tarvitaan saamaan tuottajat ymmärtämään ettei viihdyttäjän hommaan sovi kuka tahansa.
- TizaN***
tarkoituksena kirjoitti:
on viihdyttää, eikä ärsyttää. Mielipiteitä tarvitaan saamaan tuottajat ymmärtämään ettei viihdyttäjän hommaan sovi kuka tahansa.
vaihtelee sekin.
Laitapa johonkin suoraan lähetykseen kansaa jututtamaan joku valmiin käsikirjoituksen kanssa ja saat 'hyvän' viihdeohjelman?
Meillä suomalaisilla taviksilla ei ole tarvittavaa nokkeluutta, se pitää löytyä haastattelijalta.
Jos hänen ulkoinen habituksensa peittoaa sanavalmiin sisäisen, saavutettiinko tavoite? hoomoilanen kirjoitti:
Henkisesti olenkin erakkovaiheessa, vaikka työelämässä olenkin. En ole koskaan suostunut, tai edes osannut käyttää kyynärpäitäni. Siksi varmaankin väsyttääkin. Mutta onneksi hyvyyttäkin vielä on, osoitit sen. Sitä kannattaa ainakin yrittää viljellä. Ei anneta periksi.
Emme me kaikki ole kyynisiä robotteja. Meitä hyväsydämisiäkin löytyy. Mikäli haluat jatkaa keskustelua tästä aiheesta, ota yhteys 24 postissa nimimerkkiini.
- Kärpiö
TizaN*** kirjoitti:
vaihtelee sekin.
Laitapa johonkin suoraan lähetykseen kansaa jututtamaan joku valmiin käsikirjoituksen kanssa ja saat 'hyvän' viihdeohjelman?
Meillä suomalaisilla taviksilla ei ole tarvittavaa nokkeluutta, se pitää löytyä haastattelijalta.
Jos hänen ulkoinen habituksensa peittoaa sanavalmiin sisäisen, saavutettiinko tavoite?yhde jutun jonaka huomasin.
Oli Tastula meillä työpaikan juhlassa jututtamassa firman johtoa ja ihmisiä.
Oli tehnyt hienon pohjatyön, ottanut selvää aikalaajasta asiasta ja muisti ihmiset nimeltä.
hyvä juontaja , kertakaikkiaan. - TizaN***
Kärpiö kirjoitti:
yhde jutun jonaka huomasin.
Oli Tastula meillä työpaikan juhlassa jututtamassa firman johtoa ja ihmisiä.
Oli tehnyt hienon pohjatyön, ottanut selvää aikalaajasta asiasta ja muisti ihmiset nimeltä.
hyvä juontaja , kertakaikkiaan.Paitsi hyvät taustatiedot omaava, hän tuntuu olevan myös joustava eikä pitäydy sitkeästi mahdollisessa esityössään. Antaa haastateltavalle tilaa - ainakin siltä tuntuu.
- ..ministerit..
Eduskunnan kyselytunnilla kun heiltä kysytään miksei jokin asia ole hoidettu niin se on aina jonkun toisen vika.Edellisen hallituksen,jonkun virkailijan aina jonkun toisen.Silmiä räpytellään ja ministerinleivät maistuneet mutta aina toisen syy.
tv:ssä ärsyttää. Joskus Nelosen uutisankkureiden sisäänhengitykset kuuluu tosi voimakkaasti. Tai mikä lienee se ihme hönkäys joka kuuluu ennen ääntä. Vetävät kait kerralla keuhkot täyteen ilmaa. Joskus on pakko vaihtaa kanavaa kun alkaa se ääni pikkusen ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644