Mielestäni asia josta meidän uskovaisten olisi tehtävä parannus on tyhjänpuhuminen ja epärehellinen keskustelu mentaliteetti.
Jeesus itse puhui suoraan.
Et jos vastataan kysymyksiin niin melko suoraan ei tai kyllä.
Kerran kun kysyin yhdeltä seurakunnalta pitääkö tämä yhden henkilön kertoma juttu paikkaansa niin vastaus oli kuin johonkin ihan toiseen kysymykseen.
Kyllä tai ei olisi riittänyt.
Ja pois kaikki puolihomomaiset lässytykset puheista.
Pois sellainen että kun aloitan keskustelun esim.vääristä profeetoista joku vaihtaa yhtäkkiä siihen minkälainen kaste pitäisi olla.
Asia josta parannus tehtävä
2
137
Vastaukset 2
- Trubaduuri
Keskustelutaito on osakokonaisuus, jota on syytä itse kunkin kehittää ja nimenomaan asialliselle tasolle. Vaikka sanat olisisvat hieman karkeita, niin asia itse on vain tähdellistä ja oleellista.
Tosin, siihen tarvitaan osuvia termejä ja sanontoja sekä sellaisia sanoja jotka kuvaavat objekteja tarvittavan hyödyllisesti. Siihen siis kannattaa tähdätä. http://www.mormon.org/question/faq/category/0,8791,798-19,00.html
Selkeitä, eikö vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581