joskus 70 tai 80-luvulla on tehty joitain angeliga elokuvia. Ne on mun äidin lemppareita ja ois kiva tiettä saisko niitä jostain ostaa tai vuokrataanko niitä enää videovuokraamoissa.
En oo es varma onko niiten leffojen nimessä angeliga nimeä, mutta yrittänyttä ei laiteta.
mistä sais
4
565
Vastaukset
- pikku mui
60-luvulla tehtyjä rakkauselokuvia 5 kpl.
angelika 1964
angelika-enkelten markiisitar 1964
angelika ja kuningas 1965
angelika ja merirosvo 1967
angelika ja sulttaani 1967
ekassa osassa angelika tapaa toulousen kreivin
jota sitten etsii toisissa osissa euroopasta jne.
elokuvat löytyvät ainakin videolta,
eli soittokierros videovuokraamoihin. :))- pikku mui
tässä vielä linkki valokuviin. :)
http://images.google.com/images?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=michele mercier&sa=N&tab=wi&lr=
- JPS
Angelica-leffoja löytyy videovuokraamoista, joissa usein on laadukas valikoima ensimmäisiä Suomeen tulleita vhs-kasetteja. Useimmat vuokraamot ovat poistaneet aikoja sitten valikoimistaan tällaiset vanhat isokoteloiset vuokrakasetit. Angelica-leffoja ei ole koskaan julkaistu Suomessa uusintapainoksina. Myös kirppiksiltä tai antikvariaateista näitä voi hyvällä säkällä löytää. DVD:nä ei löydy ainakaan suomitekstein.
- santtu
Minä olen koittanut hakea niitä jaksoja myös, jos saisin ostettua ne omaksi. Ensimmäinen jakso on Angelika. Toinen taitaa olla Angelika ja kuningas ja kolmas Angelika ja enkelten markiisitar. Jos joku saisi vihjeen mistä niitä saa, niinb olisin iki kiitollinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106