Jumala on olemassa

leo K.

Johanneksen Evankeliumi 14 luku ja 20 jae.
Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen isässäni, ja te olette minussa ja minä teissä.
Kun tiede ei kykene ja on nyt huomannut, että kaikki laskelmat maailman synnystä ovat menossa pieleen, niin Raamatun sanoma tulee jälleen osoittautumaan oikeaksi!
Sillä kakki se aine, jonka me näemme maailmassa on vain 4,7 % kaikesta maailmankaikeuden sisällöstä. Loput on tuntematonta pimeää ainetta ja vieläkin kummaallisempaa pimeää energiaa !!!
Joten, jos tiede sanoo tietävänsä maailman synnyn tai yleensä meidän olemassaolon, niin kannattaa kysyä, että: " Missä se 95,3 % maailmankaikkeuden pimeästä aineesta ja energiasta on ???
Tiede ei TIEDÄ sitä ??? Olisikohan se JUMALA ? !!!

10

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ei ole suurten monoteististen maailmanuskontojen kaltaista Jumalaa, niin ainakin panteistinen Jumala on. Jos hänellä itsellään on oma tietoisuus (mm. yli ihmistietoisuuspersoonien)on Jumala panenteistinen.

      Mut tuo on hauska juttu (anteeksi että taas palaan tähän, mutta olen valvonut yön) , josta puhutaan mielestäni turhan harvoin, että millä mekanismeilla Jumala lukee koko ajan tunteemme, ajatuksemme ja tekomme. Filosofi ja piispa Berkeley vielä nauranee haudassaan...

      • leo K.

        Eipä voi ns. Tiede pajon leveillä, että he tietävät kaiken maailmankaikkeudesta ja sen elämästä, sillä tuossa heillä on purtavaa !!!


      • muikkumies
        leo K. kirjoitti:

        Eipä voi ns. Tiede pajon leveillä, että he tietävät kaiken maailmankaikkeudesta ja sen elämästä, sillä tuossa heillä on purtavaa !!!

        leveilet tietäväsi jumalasta mitään.

        Miten voit tietää jumalasta joka on tietojen tuolla puolella ja jokainen mielikuvat tai kirjoitus on jumalasta etäännyttävä.

        Kerro missä tiede sanoo tietävänsä kaiken niin minä sanon sinulle missä on jumala.


    • Enk-el

      Sinä päivänä te ymmärrätte, että MINÄ OLEN eli se yksilöllinen tunne ITSESTÄNNE, joka on teissä kaikissa oleva jumalallisen TIETOISUUDEN ilmentymä, Pyhästä Henkestä teihin "puhallettu" voima jo maailmojen alusta lähtien, ja joka siis näin ollen on YHTÄ Isän/Kaikkeuden Lähteen/Jumalan kanssa , ja te olette MINUSSA, koska te ja me ja kaikki mitä on, olemme tuota yhtä ja ainoaa MINÄÄ mitä erilaisimmissa olomuodoissa kukin tietoisuutensa ohjaamassa olomuodossa (DNA) ja kokemisen tasolla , ja MINÄ teissä, sillä tekin olette MINÄÄ, YHTÄ JA AINOAA JUMALAA, joka ilmentää itseään, itsensä määrättyjä puolia, NYT edelleen kaksinaisuuden maailmojen IHMISENÄ tällä valtavien mahdollisuuksien planeetalla, äärettömien mahdollisuuksien lukemattomissa maailmankaikkeuksissa VAPAAN TAHTONSA MUKAAN.

      Näin minä tulkitsen tuon Joh.14.20 jakeen. Toivon, että kukaan ei ajattelisi niin yksinkertaisesti, että luulisi minun asettavan itseni Jumalan paikalle. Kukaan meistä, ei edes Jeesus koskaan sanonut olevansa Jumala, vaan Jumalan poika ja YHTÄ Jumalan kanssa.

      • glasgo

        Onko se simonahon matti joka tännekkin kirjottelee?

        jutut vaikuttaa tutuilta


      • Enk-el
        glasgo kirjoitti:

        Onko se simonahon matti joka tännekkin kirjottelee?

        jutut vaikuttaa tutuilta

        En ole Matti enkä tunne häntä. Olisi ihan mukava tutustua yhteen samanalaisesti ajattelevaan ihmiseen (niitä ei taida olla montaa?)


    • Jumala on

      "Teidän Jumalanne on yksi. Ei ole muuta jumalaa kuin Hän, Armelias Armahtaja."
      Koraani, Suura 2:163

      "Sano: Te, joilla on Kirja, tulkaa puhumaan kanssamme: palvokaamme vain Jumalaa, älkäämme asettako ketään Hänen rinnalleen, älkäämme ottako toisiamme herroiksi Jumalan asemasta."
      Koraani, Suura 3:64

      • leo K.

        Se on selvää, että Islam on paras uskonto ! Sen tulee vielä vääryyttä ja kauhua ajava israel huomaamaan. Israelin saastaiset päivät on kohta luettu !!!


      • Jumala on
        leo K. kirjoitti:

        Se on selvää, että Islam on paras uskonto ! Sen tulee vielä vääryyttä ja kauhua ajava israel huomaamaan. Israelin saastaiset päivät on kohta luettu !!!

        Keskustelun aihe: Jumala on.

        Koraani ja Raamattu ovat samaa mieltä siitä, että Jumala on.


      • jjkkmkkk
        Jumala on kirjoitti:

        Keskustelun aihe: Jumala on.

        Koraani ja Raamattu ovat samaa mieltä siitä, että Jumala on.

        Kaikki uskovaiset kyllä kovaan ääneen pauhaavat että jumala on olemassa mutta aina he unohtavat sen että on olemassa muitakin uskontoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe