Elikkä voisko joku kertoa paikkoja jossa myydään sytytyslankaa. eli sitä miät on raketeissakin. saisi olla netti kauppa ellei se paikka ole oulusa. KIIITOS
sytytyslanka
11
7523
Vastaukset
- kurimus hirmuinen
metrin pätkä
- eiks teijä
piuhat toimi hö?
- iskee tutkinta..
Sytytyslankaa saa ostaa vain viranomaisen luvalla joka on aikasen tiukassa, eikä Suomessa saa yksityinen rakennella tulitteita saati muita räjähteitä! Ja mihinkähän tarkoitus periin yleensä lankaa käyttäisit, joka tapauksessa tuskin mihinkään lailliseen joten lopeta nyt jo ettiminen, SE ON LAITONTA!
- pommimies1
mitä välii vaikka onkin laitonta ei se oo ennenkään estäny ja joo ne piuhat toimii paremmin ainaski mulla on toiminu ko käyttää porakoneen akkua virtalähteenä :D
- saloko5ki
Jäähän hajupommi ja jalkahiki viki kun muut ovat lähteneet.
- skajabam!
Meinaakkos takapuolees laittaa? Muista ruuti kans,
- mielenkiintoista..
Aiotko räjäyttää Kylmiksen? Sehän asuu kans Oulussa.
- Nalli palaa lanka...
Taitaa itte kylmis etsiä lankaa, siitä sairaasta tiedä mitä se suunnittelee, pommia postiluukkuun. Toivottavasti omaansa.
- Jokumuukusää
Pyrofire.eu sieltä pitäs saaja entiiä jääkö tullihin itekki pitäs saaja jostain
- Anonyymi
Ainakin pyrokratia.fi:stä saa 5 metriä 49:llä markalla
- Anonyymi
Ei saa pyrokratiasta sytytys lankaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835