Viski ja likööri

hyviä?

Eli siis tietääkö kukaan viskiä sisältäviä, hyviä drinkkejä, jotka ihan kotikonstein onnistuu? Ja sama kysymys kahvilikööristä.

9

6246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näitä

hölmöjä "kysymyksiä".

• vastauksia

netistä löytyy useampi drikkisivusto hyvin yksinkertaisella haulla google ja hakusana drinkit antaa tuhottoman määrän sivuja joista voi käydä katsomassa mitä ihmeellisempi juomasekoituksia. Älä ole laiska, tee itse se mitä yrität teettää muilla..

• löytyy myös
        vastauksia kirjoitti:

netistä löytyy useampi drikkisivusto hyvin yksinkertaisella haulla google ja hakusana drinkit antaa tuhottoman määrän sivuja joista voi käydä katsomassa mitä ihmeellisempi juomasekoituksia. Älä ole laiska, tee itse se mitä yrität teettää muilla..

kirjakaupoista ja kirjastoista suuri määrä drinkki- ja cocktail-kirjoja.

Ja sen kirjan voi ottaa mukaan esim. keittiöön tms., missä sitä juomaa sekoittelee.

• Ruosteinen Naula

Varttivuosisata sitten tuli lenneltyä työasioissa ulkomaille useinkin, joskus pomon kanssa kahdestaan.

Pomo ei ollut lasiinsylkijöitä. Häneltä sain vinkin:

"Lennolla kannattaa tilata Rusty Nail! On ihan juotava paukku ja saat tuplana automaattisesti, enempiä pyytämättä. Lentoemo avaa sinulle minipullon viskiä ja toisen Drambuie'ta ja saat lasiisi molemmat sekä pari jääpalaa."

Ja kyllähän tuo vinkki toimikin.

Drambuie sellaisenaankin on viskipohjainen likööri. Viskin vahvuista (40 %), hunaja-aromista ja melkoisen makeaa (350 g/l). Pihistelijä tyytyy kotimaiseen (Altian valmistamaan) vastineeseen nimeltä Prinssi Eversti.

Kotona juon toki viskin viskinä enkä harrasta juuri muutenkaan juomien sotkemista keskenään.

• viskiviski

Itse miksailen yrttilsnapsia ja viskiä sekaisin, hyvää on. :)

• RailroadSpike

Joo "Rusty Railroad Nail" versioon pannaan Prinssi Everstiä kun Drambuiea ei ollut.
        Siinä yrtit lienevät vähemmällä ...

• bjjivcgtuy

Bourble ,Blimey ,CCC ,Choker ,Chapel Hill , Cookie Tosser ,Geisha ,Gremlin ,Riprock ,Tilt The Kilt ,Tarantula

• sazerac

sazerac

• Anonyymi

Niitä on vaikka kuinka paljon. Valmiita drinkkejä kaupassa ja Alkossa. Kahvilikööri ja viski on hyvää jäillä . Kermalikööri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5791
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      56
      3098
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2665
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      11
      2412
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2119
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      28
      2105
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1806
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1419
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      147
      1354
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      262
      1185
    Aihe