Kyllähän se pahan akseli on USA, eikä vain pelkästään akseli, vaan myös se "isopyörä". Pyöränmuttereina ovat sitten ainakin Israel, Britannia, Georgia ja Ukraina ( muutama muu).
Välillä Jopea: http://www.youtube.com/watch?v=AmRJwed1G2c
Pahan akseli!
7
276
Vastaukset
- länsimielinen.
Tiedätkö mitä hienoa täällä lännessä on mitä idässä ei enimmäkseen ole? Täältä on avoimet ovet poispäin että jos ei kiinnosta asuminen täällä niin painu sinne Kiinaas tai Venäjälle!
- länsimielinen.
Kairakettu kirjoitti:
Mille vuosikymmenelle olet jämähtänyt?
jossa suljettu Pohjois-Korea on olemassa. Kiinan kommunistihallinto on olemassa joka tekee mitä tekee Tiibetissä. Sille vuosikymmenelle jossa Kuuban suljettu valtio on olemassa. Sille vuosikymmenelle jossa kristittyjä surmataan muslimivaltioissa ja päättäjät hyväksyvät sen. Sille vuosikymmenelle jossa imperialistit marssivat eri puolille maapalloa istuttamaan oman lipunsa merenpohjaan todistamaan että alue muka kuuluu heille, kuten 1400-1700-luvuilla oli tapana tehdä.
Sinne vaan aateveljiesi luo, ei kukaan pakota sinua asumaan täällä "pahan" lännessä! - hassu
länsimielinen. kirjoitti:
jossa suljettu Pohjois-Korea on olemassa. Kiinan kommunistihallinto on olemassa joka tekee mitä tekee Tiibetissä. Sille vuosikymmenelle jossa Kuuban suljettu valtio on olemassa. Sille vuosikymmenelle jossa kristittyjä surmataan muslimivaltioissa ja päättäjät hyväksyvät sen. Sille vuosikymmenelle jossa imperialistit marssivat eri puolille maapalloa istuttamaan oman lipunsa merenpohjaan todistamaan että alue muka kuuluu heille, kuten 1400-1700-luvuilla oli tapana tehdä.
Sinne vaan aateveljiesi luo, ei kukaan pakota sinua asumaan täällä "pahan" lännessä!Mutta ihan oikeasti, miksi minusta ei tunnu lainkaan, että olisin jotenkin tänne jämähtänyt.
Olisiko sittenkin niin, että ne ovatkin ne toiset jotka ovat jämähtäneet vanhoihin juoksuhautoihin ja asenteisiin.
Riippuvaisuus voitaisiin luokitella jonkinasteiseksi vammaksi, tai sairaudeksi, mutta silmiä avaamalla eroonpääsy helpottuu.
Mahtavaa tämä ikivanha luontaislääkitys. - heh heh...
länsimielinen. kirjoitti:
jossa suljettu Pohjois-Korea on olemassa. Kiinan kommunistihallinto on olemassa joka tekee mitä tekee Tiibetissä. Sille vuosikymmenelle jossa Kuuban suljettu valtio on olemassa. Sille vuosikymmenelle jossa kristittyjä surmataan muslimivaltioissa ja päättäjät hyväksyvät sen. Sille vuosikymmenelle jossa imperialistit marssivat eri puolille maapalloa istuttamaan oman lipunsa merenpohjaan todistamaan että alue muka kuuluu heille, kuten 1400-1700-luvuilla oli tapana tehdä.
Sinne vaan aateveljiesi luo, ei kukaan pakota sinua asumaan täällä "pahan" lännessä!Kauppasaarrosta huolimatta Kuubassa taitaa nykyään olla paremmin asiat ja ihmisillä paremmat oltavat kuin USA:ssa,
Kiinasta en nyt niin tiedäkään. Barbeja saa tehdä pienellä palkalla myrkkyjen käryssä.
Ei kannata niin voimakkaasti olla länsimielinen taikka edes itämielinen. Silloin jämähtää tiettyyn ajattelutapaan, eikä halua tietää lisää taikka edes ymmärtää, vaikka jotain sais teitääkin.
- maantieteilijä
Ja siellä varmasti sitä pahuuttakin on riittävästi omastakin takaa. Mutta olisi melko lapsellista väittää, että kaikki USA:n 50 osavaltiota, sen media, sen senaattorit, edustajainhuoneen jäsenet, ministerit, ja kaikki sen yli 300 miljonaa asukasta olisivat kaikki pahoja.
Loppujen lopuksi ei myöskään George W. Bush jos muistamme miten hänen kautensa Yhdysvaltojen presidenttinä alkoi... Hän oli syyskuussa 2001 Floridassa koululuokassa kun ... http://www.youtube.com/watch?v=xDh_pvv1tUM- ison maan ongelmat
Eipä kai ketään väitäkään, että kaikki USA:n kansalaiset olisivat pahoja. Onhan siellä todella paljon professoreita, toimittajia ym. jotka arvostelevat hallituksen toimia.
Suurin osa päättäjistä on sitä rikkaampaa porukkaa, joilla on varaa mainostaa.
40% kansasta ei käy äänestämässä.
Bushin ura alkoi korkeimman oikeuden päätöksellä, ei vaalituloksen perusteella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479