Olen kertakaikkiaan pöyristynyt tästä demarimaa Suomesta. Että jos joku ottaa neljännen kalapuikon pitäisi paikalle kutsua poliisi! Minä kertakaikkiaan en voi hyväksyä Suomen logiikkaa. Sporttimaisteri on käynyt maailmalla, Sporttimaisteri kertoo nyt teille peräkylän piioille ja rengeille että miten suuressa Amerikan maassa tehtäisiin!
Jos joku ottaa neljännen kalapuikon, palkittakoon rohkeaa riskinottajaa viidennelläkin kalapuikolla!
Jos taas joku laiska työnvieroksuja jaksaa vain kaksi kalapuikkoa lautaselleen nostaa, rangaistakoon häntä ottamalla häneltä pois viimeinenkin kalapuikko!
Sillä tässä on ainoa mahdollinen tervettä kilpailua ja enterprenöörien välistä kilpailua aiheuttava järjestelmä: lisätään sille jolla on, otetaan siltä, jolla ei ole.
Jos joku uskaltaa ottaa neljännenkin kalapuikon, on hän riskinottaja, sisäinen sankari ja yrittäjä. Lisäksi hän tekee neljänneksen enemmän töitä kuin vain kolme kalapuikkoa ottanut. Niinpä häntä pitää palkita antamalla hänelle viides kalapuikko!
Sen sijaan, jos joku ottaa vain kaksi kalapuikkoa, osoittaa se aivan selvästi, että hän on laiskuri, joka ei jaksa edes kalapuikkoja nostella, joten häneltä pitää ottaa kalapuikko pois!
Koska mikäli jos kalapuikoissaan köyhälle annettaisiin lisää kalapuikkoja, tulisi hän vain laiskemmaksi, eikä enää tekisi mitään.
Jos taas kalapuikoissaan rikkaalle annetaan lisää kalapuikkoja, ei se vääristä kilpailua, vaan pikemminkin kannustaa kalapuikkoriskinottajaa ottamaan myös kuudennen ja seitsemännen kalapuikon - kyse on optiosta, jolla palkitaan päättäjän kyky tehdä päätös, jolla otetaan se neljäs kalapuikko.
Heikkojen pitää sortua elon tiellä, se on luonnonlaki. Siksi kahden kalapuikon ottajalta pitää ottaa mieluiten kaksi kalapuikkoa pois, kunnes tämä ei enää ole geenipoolia pilaamassa.
Sen sijaan neljän kalapuikon ottaja on voittaja, übermensch, jolle pitää mieluiten antaa saman tien kymmenen kalapuikkoa, jotta hän saa kasvuenergiaa.
Kuulkaas nyt hyvät sosiaalidemokraatit ja kommunistit, tällaista se evoluution on. Heikko ja tyhmä se karsitaan ihmiskunnan keskuudesta, ja samalla rohkea riskinottaja menestyy. Näin se on aina ollut ja näin se tulee aina olemaan, kunhan vasemmistopiiperöiden aiheuttamat markkinavääristymät poistetaan.
Minä muuten otin koulussa aina viisi kalapuikkoa ja siksi olenkin sporttimaisteri. Tämä on vain esimerkki siitä, miten minä menestyn kun te laiskanpulskeat SDP-juntit ja keskustapuolueen pullamössötukiaisilla lihotetut paskaa lapioivat maalaistollot ette edes tajua, miten teidän geneettinen perimänne surkastuu lopullisesti kamppailun ja kilpailun puutteessa, kunnes teillä on lopulta kalapuikot taantumassa ja lamassa. Sanoinko muuten että minä rakastan lamaa, koska silloin minä otan luuserilta sen molemmat kalapuikot, ja minulla on kohta seitsemän kalapuikkoa.
Ja kun minulla on seitsemän kalapuikkoa niin kohta minä olen markkinakilpailussa kasvattanut omaa osuuttani ja sitten minulla onkin kohta yhdeksän kalapuikkoa. Tässä minä vain manifestoin omaa rautaista tahtoani. Koska minä olen sporttimaisteri, kuntosalin ja pörssin bittivirran nuori jellona.
Ja kerronpa vielä, että mikäli luuseri yrittäisi ottaa kalapuikkonsa takaisin, niin silloin tulisi vapaaseen kilpailuun perustuvassa yhteiskunnassa iskeä takaisin helvetin kovaa. Eli jos joku petkele yrittää kasvattaa yksityisomaisuutta kunnioittamatta kalapuikkojensa määrän yhdestä tai kahdesta kolmeen tai neljään, on silloin asetettava oitis maksimirangaistukset ja laitettava armeija kaduille - olen muuten reserviupseerikoulun käynyt mies ja reservin majuri - ja minä, sporttimaisteri, olisin heti ensimmäisenä kaduilla nuorena jellonana kaluunat kaulassa ja kovat piipussa puolustamassa markkinoita sosiaalipummien ja muun rikollisen väen keljuilulta!
Tämän vuoksi me liitymme Natoon meikäläisen ja kaverini Stubbin johdolla, ei minkään turvallisuuden vuoksi. Me olemme turvaamassa markkinakilpailua sosialistisilta vääristymiltä. Minä otan seitsemän kalapuikkoa eikä siihen ole kellään mitään sanomista, sillä näitä markkinoita turvaa lopulta Naton Warthog ja Abrams.
Olen esittänyt mielipiteeni ja se onkin hyvin perusteltu mielipide, koska minulla on asioista sekä käytännön bisneskokemusta että akateemista teoreettista tietoa. Toisin kuin tämän palstan kirjoittajilla, joilla on ehkä akateemisella lautasellaan puoliksi syöty kalapuikko ja siellä käytännön bisnesmaailman lautasella ei ole edes kalapuikkoa, on vain perunamuusia, ja sitäkin vähän kuin demareiden äänestäjällä.
Tai sitten voitaisiin vaikka sanoa, että se jolla on viisi naista iskee kohta kuudennen, ja se kuudes nainen on se ainoa nainen, joka sillä yhden naisen iskeneellä miehellä on. Ymmärrätte varmaan mitä tahdon sanoa? Itsevarma, hyvin pukeutunut, älykäs liikemies vie sen viimeisenkin naisen tai kalapuikon luuserilta, ihan vain täyttääkseen markkinat. Ja sen jälkeen onkin aika lähteä etsimään kalapuikkoja muualta.
Aivan niin. Siinä vaiheessa kun luuseri sanoo että "kuka vei kalapuikkoni", on voittaja jo lähtenyt etsimään lisää kalapuikkoja. Pitää mennä markkinoilla loppuun asti, etsiä aina uusia markkinoita. Jos tyytyy yhteen vanhaan kalapuikkoon on ihan oikein, että jostain tulee nälkäisempi pelaaja ja syö sen lautaseltasi. Minä olen muuten sijoittanut Kiinaan ja Intiaan jo 90-luvun puolella, luuserit.
Toivottavasti ymmärsitte mitä ajan takaa. Jos olet kahden kalapuikon mies kalapuikkojasi vähennetään ja kohta sinulla on vain yksi kalapuikko. Mutta jos otat neljä kalapuikkoa olet ahkera yrittäjähenkinen riskinottaja ja sinulle pitää antaa viides, kuudes ja seitsemäskin kalapuikko. Ja ehkä optio kahdeksanteen ja yhdeksänteen kalapuikkoon.
Tämän vuoksi työpaikoilla vähennetään näitä kahden kalapuikon luusereita kun kultainen lamamahdollisuus iskee, mutta me yhdeksän kalapuikon ihmiset saamme tässäkin tilanteessa, ei ainoastaan pitää yhdeksän kalapuikkoa, vaan ottaa kymmenennen ja yhdennentoistakin kalapuikon.
Käy vain naurattamaan sekin sosiaalidemokraattinen byrokraatti, joka kommunistisessa jämähtäneisyydessään komensi ottamaan enterprenööriltä sen neljännen kalapuikon pois. Meikäläisen yhteiskunnassa olisi kyllä palkittu riskinottajaa ja annettu viideskin kalapuikko.
Toivottavasti siis proletaarit ymmärsitte tällä selityksellä, vaikka ette te tietenkään mitään ymmärrä. Ehkäpä käyn ensin rakastelemassa jotain kaunista blondia ja väännän sitten teille lisää rautalankaa, kun nerokkaat bisnesaivot on viritetty äärimmilleen ensiluokkaisen dna-vaihdon vapautettua aivoista endorfiineja.
Meikäläinen on sellainen sporttimaisteri joka syö vaikka koko paketin kalapuikkoja ja vääntää sen jälkeen ylimääräisistä kaloreista rautaista lihasta kuntosalilla.
Terveisin
Sporttimaisteri
Neljäs kalapuikko
6
663
Vastaukset
- Hyvät tavat kunniaan
Poliisiahan ei kutsuttu minkään kalapuikon, vaan oppilaan väkivaltaisen käytöksen vuoksi.
Ja ruokaakin kouluissa riittää - hyvää ja ravitsevaa ruokaa.
On totta, että useimmissa kouluissa on määrärajoitus tietyn malliannoksen mukaan.
Tahtoo sanoa, että ensin otetaan ne kolme kalapuikkoa tai viisi lihapullaa, ja sen jälkeen jos nälkää jää voi ottaa lisää.
Muussa tapauksessa monet "syövät silmillään" ja kun ei jaksetaankaan syödä, niin ruoka löytyykin biojäteastiasta.
Näin on pystytty selvästi vähentämään hukkaan joutuvan ruuan määrää.
Muuta ongelmaa ei ole, kuin vanhat hyvät ruokaa kunnioittavat ruokailutavat käyttöön.- Hyvätapainen
Kyse on siitä, että Kokoomus on kurjistanut kuntia niin paljon, että kouluruuastakin on jouduttu tinkimään. Lisäksi Kokoomus on kurjistanut alimpia sosiaaliluokkia siihen malliin, että kouluruoka saattaa olla lapselle ainoa kunnon ruoka päivässä.
Kokoomus vie leivän lapsen suusta, joten kokoomuslaisten on turha puhua hyvistä tavoista. - KURI
Hyvätapainen kirjoitti:
Kyse on siitä, että Kokoomus on kurjistanut kuntia niin paljon, että kouluruuastakin on jouduttu tinkimään. Lisäksi Kokoomus on kurjistanut alimpia sosiaaliluokkia siihen malliin, että kouluruoka saattaa olla lapselle ainoa kunnon ruoka päivässä.
Kokoomus vie leivän lapsen suusta, joten kokoomuslaisten on turha puhua hyvistä tavoista.Saakeli, ihan oikein, että asiaan puututaan. Juuri tällainen häiriökäyttäytyminen tekee jengistä vasurikapinallisten kaltaisia ei-mihinkään-yhteiskuntaan-sopivia paskiaisia, joiden eläminen loppujen lopuksi maksetaan yhteisistä verovaroista. Jos joku neropatti keksi, että kouluruoan huonous johtuu kokoomuksesta, kannattaa lääkitys käydä päivittämässä.
Jos tämän pikkupaskiaisen kaltaiset kurittomat jolpit ottaa ylimääräisen annoksen, ei ole mikään ihme jos ruokakustannukset nousevat. Kouluruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Tarkoitus on saada nuorille terveellinen NORMAALI annos ruokaa. Kyse ei ole mistään kermaperunahampurilaiscocacola-ravintola-annostelusta, jossa suomalaiset on tarkoitus lihottaa sydäntilastoihin.
Kuria lisää ja opettajille & rehtoreille lisää valtuuksia! Tätä pullamössö-vapaakasvatuksen kusipäähedelmää on jo toreilla ja turuilla aivan tarpeeksi mummoja potkimassa ja seiniä sotkemassa!
Ei Jumalauta! - Alik. Lahtinen
KURI kirjoitti:
Saakeli, ihan oikein, että asiaan puututaan. Juuri tällainen häiriökäyttäytyminen tekee jengistä vasurikapinallisten kaltaisia ei-mihinkään-yhteiskuntaan-sopivia paskiaisia, joiden eläminen loppujen lopuksi maksetaan yhteisistä verovaroista. Jos joku neropatti keksi, että kouluruoan huonous johtuu kokoomuksesta, kannattaa lääkitys käydä päivittämässä.
Jos tämän pikkupaskiaisen kaltaiset kurittomat jolpit ottaa ylimääräisen annoksen, ei ole mikään ihme jos ruokakustannukset nousevat. Kouluruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Tarkoitus on saada nuorille terveellinen NORMAALI annos ruokaa. Kyse ei ole mistään kermaperunahampurilaiscocacola-ravintola-annostelusta, jossa suomalaiset on tarkoitus lihottaa sydäntilastoihin.
Kuria lisää ja opettajille & rehtoreille lisää valtuuksia! Tätä pullamössö-vapaakasvatuksen kusipäähedelmää on jo toreilla ja turuilla aivan tarpeeksi mummoja potkimassa ja seiniä sotkemassa!
Ei Jumalauta!Herrojen mukaan kasvavan pojan pitäisi pärjätä kolmella kalapuikolla ja kumiperunoilla puoli päivää.
Ei ...vetti herrat nälästä mitään tiedä. - Eva58
Alik. Lahtinen kirjoitti:
Herrojen mukaan kasvavan pojan pitäisi pärjätä kolmella kalapuikolla ja kumiperunoilla puoli päivää.
Ei ...vetti herrat nälästä mitään tiedä.joku voi rakastaa kalaapuikkoi...
http://www.youtube.com/watch?v=HH3zksb7UaY
- Kalapuikkonen
Kataisen järkeilyn mukaan se, että yksi ahnehtii liikaa kalapuikkoja mahdollistaa sen, että muut saavat enemmän kalapuikonmuruja. Joten kaikki saavat enemmän kalapuikkoja...vai saavatko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264