Raskaus viikkoja on ketynyt 27 paino noussut 3,5kg, mitenkäs muilla samoilla viikoilla olevilla on paino noussut? :)
rv 27 kuinka paljon paino noussut
7
5172
Vastaukset
- kun kaikki on henkilökohtai...
Mitä ihmeen väliä sillä on miten paljon on paino noussut...ku siis oikeesti se on aika henkilökohtasta miten paljon se raskauden myötä nousee. Itsellä menossa rv. 33 ja painoo on tullu sellanen 10 kg yhteensä. mutta silti kaikki on tainnu tuohon mahaan tulla, kun ei musta nyt huomaa, että olisin 10kg lihonnu..ja kaikki sanoo, että voiku sä oot niin pieni..joten...eiköhän se nyt oo ihan silleen, että sillä ei loppujen lopuksi oo mitään väliä, että mitä sitä painoo tulee...johtopäätös:joillekkin enemmän joillekkin vähemmän.
- aiti06
Joo, eipä sillä varmaan merkitystä. Se varmaan sitten merkitsee, miten painon saa tiputettua. Itsellä tullut n. 10kg ja raskausviikkoja 28. Esikoisesta tuli 23kg, mutta kaikki lähti ilman laihiksia reilu puolessa vuodessa pois.
Mulle tuo 10kg on tullut ihan normaalista syömisestä, ei mistään sipsien namien napsimisesta. Minusta raskaana pitää syödä, jos on nälkä. Panttaaminen on varmasti vauvan terveyttä ajatellen huonompi vaihtoehto kuin kilojen kertyminen.
- *viv*
..kun sitä neuvolassakin seurataan. Mulla paino on on noussut 6 kg ja viikkoa 20 elelen, kaksoset tulossa. Ikinä en ole painanut näin paljon, hassua.. x)Ja painoa tulee tulemaan vielä paaaaljon lisää. lmeisesti aika vauhdikasta ollut tuo painonnousu tähän saakka. Lopetin liikunnan samantien kun tulin raskaaksi; uiminen ei vaan kertakaikkiaan tuntunut enää miellyttävältä ja lenkkeilyä harrastan vain keväisin ja kesäisin muutenkaan.
Pakko myöntää että oma kroppa alkaa tuntua vähän vieraalta, hätkähdän mahakasta peilikuvaa ja tuskailen kun kumartelu yms. ei ole enää niin vaivatonta.- siis-.-.-..-.
juu, kyllä sillä on väliä, koska seurataan...mutta veikkaampa, että tässä nyt on kyse lähinnä siitä, että miksi ihmeessä sitä pitää lähteä vertailemaan kenenkään kanssa, kuinka paljon on tullut yms...kun kerran sitä tulee joillekkin luonnostaan enemmän ja joillekkin vähemmän..jotkut taas itse aiheuttavat sen lihoomisensa yms...eli sisi painon tulo eri ihmisillä eri viikoilla ei ole verrattava asia.
- rv. 28+
vain neljä kiloa tullut. Edellisessä raskaudessa tuli reilu 15 kaikenkaikkiaan, ja kaikki kyllä lähti itsestään poiskin, mutta silti en tarvitse niin montaa kiloa.
Ja ennen kuin itkette, lähtöpainoindeksini oli reilu 25.- rv27
on se kumma kun mitään ei saa kysyä, eihän sillä mtn väliä olekkaan mutta ihan mielenkiinnosta kyselin, kiitos vastanneille :)
- ja painoa lisää
painoa on tullut sellaiset 8 kg... lähtöpaino 53kg ja nyt 61kg. sf mitatkin kylä huitelevat ylärajalla, että ei kai tuo ole ihmekkään. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082