Mistä löytyisi halpoja (ellei ilmaisia) kirjanpito kursseja?
Mistä yrittäjille halpoja/ilmaisia kirjanpitokursseja?
10
7098
Vastaukset
- lkököllö
Jaatkos sinäkin yrityksessäsi tuotteet/palvelut ilmaisin?
- Tij_a_
lkököllö; katsoppas kun sitä yritystä ei vielä olekkaan, vasta suunnitteilla.
- silti...
Tij_a_ kirjoitti:
aiotko ruveta jakamaan tuotteitasi / palvelujasi ilmaiseksi?
Nimim.
"Ilmaispalveluja ei ole" - vaikka mitä saa
silti... kirjoitti:
aiotko ruveta jakamaan tuotteitasi / palvelujasi ilmaiseksi?
Nimim.
"Ilmaispalveluja ei ole"nykyjään imatteeks-
esim netissä.
Netin yksi puoli on että siellä oi jakaa tietoja ilmaiseksi, joista kapitalisti n tottunut riistämään kANSAA. - sdtfyuiopuytr
vaikka mitä saa kirjoitti:
nykyjään imatteeks-
esim netissä.
Netin yksi puoli on että siellä oi jakaa tietoja ilmaiseksi, joista kapitalisti n tottunut riistämään kANSAA.Netissä tunnetusti kaikki tieto on oikeaa ja tarkistettua......
- sdawefrgthyujkiloöpä
Tij_a_ kirjoitti:
Kyllä yrittäjän on hyvä ymmärtää kirjanpidosta ainakin alkeet mutta paljon tarkeämpänä itse pitäisin sisäistä laskentaa, kustannus ja katelaskentaa, markkinointia, yritysjuridiikkaa jne jne. Kirjanpito on vain jo toteutuneiden liiketapahtumien laittamista kirjanpitolain vaatimusten mukaiseen järkestykseen, Tilinpäätöksen laatimista tiettyjen muotoseikkojen mukaisesti ja viranomaisviestintää. Eli lyhyesti sanottuna kirjanpidon tekeminen itse ei kehitä sinun bisnestäsi mitenkään mutta syö sinulta ruutia tehdä sitä bisnestä jonka todella hallitset.
- rastor
Hei,
Ilmaisia kursseja löytyy oman paikkakunnan tai lähimmän kaupungin aikuiskoulutuslaitoksista tai yksityisistä koulutus yrityksistä. Tähän voisin laittaa esim. Rastor jossa itse opiskelen.
Koulutus ei ole ihan ilmainen vaan maksaa muistaakseni 50,50 € ja kun olet tutkinnon suorittanut pystyt hakemaan stipendiä joka oli noin 250 € ja sen saa kaikki tutkinnon suorittajat.- sdftyguioöplkjh
>> pystyt hakemaan stipendiä joka oli noin 250 € ja sen saa kaikki tutkinnon suorittajat.>>
Ei sitä kaikille myönnetä. Itse opiskelin samaan aikaan kun toimin yrittäjänä ja jostain syystä sitä ei myönnetty yrittäjän statuksella olevalle henkilölle. Summa oli niin pieni että en viitsinyt alkaa enempää asiaa tonkimaan mistä evääminen johtui.
- opsop
Oppisopimusrahoitteisena saa melkeinpä minkälaista koulutusta vaan. Oppisopimusrahoitus soveltuu myös yrittäjille. Aikuisten ammatilliset ammatti- ja erikoisammattitutkinnot suoritetaan joustavasti työnohessa. Tutkintojen aikana lähipäiviä on kymmenkunta ja loppuaika opitaan omassa työssä. helppoa ja toimivaa!
tutustupa vaikka taloushallinnon tutkintoihin, eikös sieltä jotain sopivaa yrittäjällekin löydy., Yrittäjän ammattitutkinto on myös olemassa kattavampaan kouluttautumiseen. - Yksi vaihtoehto
Jos vanhan työuran perusteella kuulut esim. SAK:laiseen ammattiliittoon, SAK järjestää mm. yhdistysten kirjanpitokursseja, joita voi sitten laajentaa. Mutta perusteet tulee selviksi. Yleensä kurssit ovat vielä liittosi kustantamia ja täydellä ylläpidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789