olen 175cm ja noin 65kilo

bgb

Olisin kiinnostunut tietämään paljonko painoni pitäisi olla,että olisin anorektinen?
Ihan vain kiinnostuksesta kyselen,en itse aio laihduttaa,ainakaan kovin radikaalisti.
Normaali painoindeksi on kai 20-25.Paljonko se on anorektikoilla yleensä?

Olisi kiva jos joku pituiseni vastaisi ja kertoisi painostaan,että voisin hieman verrata.

Saan joskus kuulla olevani joko pullukka tai laiha honkkele,vaikka olen mielestäni aivan normaalipainoinen.

12

1975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs lukija

      ... normaalipainoinen. Itse olen saman pituinen, tällä hetkellä hieman ylipainoa, ihannepainoni jota kohti mennään on n.66kg. Vaikea sanoa mikä olisi se raja jossa normaalipaino muuttuu alipainoksi ja alipaino vaaralliseksi alipainoksi, sillä vartalon malleja on monenlaisia, mutta jos BMI:n sisällä liikutaan niin ihannepaino löytynee väliltä 60-75kg. Kovin paljoa tuon 60kg:n alapuolelle ei kannata mennä, ja voit rauhassa ignoorata kommentit joiden mukaan olisit pullukka.

    • anteeksivain

      mutta anoreksia ei katso painoa!! se on mielen sairaus joka yleensä alkaa näkyä ulkoisesti! yleensä anoreksian diagnooseissa paino on -7.5% siitä mitä se on enimmillään ollut, siitä vaan prosenttilaskuja laskemaan.

    • grauhhh

      Et halua olla anorektinen, mutta haluat tietää paljon pituisesi anorektikko painaa? Hmm outoa... Ettei vaan tarkoituksenasi olisi laihtua noihin anorektisiin mittoihin?

      Itse sairastan anoreksiaa ja pituutta löytyy tuo samainen 175cm. Painoa taasen 52kg eli olen läski ja jopa tietoinen siitä. Ihannepaino meidän pituiselle olisi mielestäni noin 45kg. Enkös ole ihanan parantumismyönteinen? :P

    • nasuuu

      anoreksia on päänsisällä.

      jos joku on pahasti alipainoinen, se ei tarkoita että olisi välttämättä anorektikko. ajatusmaailma ratkasee.

      ite ex-anorektikkona voin vastata tohon sun kysymykseen painoindeksistä, että mun bmi oli jonkun verran alle 15 pahimmillaan.

      ei kuulosta hirveän vähältä, mutta olen 171 senttiä pitkä. eli painoa oli vajaat 43 kiloa.

    • skgfhshfj

      http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
      Käyppäs tuolla. Siellä voit laittaa oman painosi ja pituutesi laskuriin, ja siellä näet oletko alipainoinen vai mikä oletkaan, ja sitten jos haluat tuohon kysymykseen että kuinka paljon sinun pitäisi painaa, että olisit anorektikko, sekin selviää tuolta sivulta! :)

    • lzkfhjkfsdbh
    • olen

      176/48

      • kiloja!

        Aloittaja ei paljon paremmassa painossa enää voisi ollakaan, mutta sinä olet noilla mitoilla liallisen laihuuden takia jo vastenmielisen ruma ja etkä muutenkaan varmaan häävissä kunnossa. Olet niin pitkä, että tuohon painoon kun saisit lisää 20-25kg, olisit varmasti upea näky.


      • taisi olla provo
        kiloja! kirjoitti:

        Aloittaja ei paljon paremmassa painossa enää voisi ollakaan, mutta sinä olet noilla mitoilla liallisen laihuuden takia jo vastenmielisen ruma ja etkä muutenkaan varmaan häävissä kunnossa. Olet niin pitkä, että tuohon painoon kun saisit lisää 20-25kg, olisit varmasti upea näky.

        Minä painan n.66-67 KG ja olen 173 cm. Mielestäni olen sopivan kokoinen, enkä aiokaan laihduttaa!


    • ex anorektikko

      mä olen samanpituinen kuin sä. Alipainon raja on suurinpiirtein 175cm/58kg eli jos olet alle 58kg, olet alipainoinen.

    • tytsy;D

      täällä 175cm 71kg ja tarkoitus pudottaa 55/63 kiloon, mikä näyttää itsestä hyvältä niin siihen lopetan, voi olla että pudotan 65kiloon katsoo kuinka käy:)

    • enkestä

      Olen 175cm ja 57kg juuri punnitsin! Ja olen 17v. Näytän omasta mielestäni normaalilta, en erityisen laihalta ja ihannoin todella laihaa vartaloa. Anorektinen laihuus ällöttää, mutta ihannoin sitä itsekuria. Itse olen "korvannut" ajatukset pätkäpaastolla. Tulin tänne avautumaan kun aihe on minulle jostain syystä tärkeä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe