Olisin kiinnostunut tietämään paljonko painoni pitäisi olla,että olisin anorektinen?
Ihan vain kiinnostuksesta kyselen,en itse aio laihduttaa,ainakaan kovin radikaalisti.
Normaali painoindeksi on kai 20-25.Paljonko se on anorektikoilla yleensä?
Olisi kiva jos joku pituiseni vastaisi ja kertoisi painostaan,että voisin hieman verrata.
Saan joskus kuulla olevani joko pullukka tai laiha honkkele,vaikka olen mielestäni aivan normaalipainoinen.
olen 175cm ja noin 65kilo
12
2004
Vastaukset
- Eräs lukija
... normaalipainoinen. Itse olen saman pituinen, tällä hetkellä hieman ylipainoa, ihannepainoni jota kohti mennään on n.66kg. Vaikea sanoa mikä olisi se raja jossa normaalipaino muuttuu alipainoksi ja alipaino vaaralliseksi alipainoksi, sillä vartalon malleja on monenlaisia, mutta jos BMI:n sisällä liikutaan niin ihannepaino löytynee väliltä 60-75kg. Kovin paljoa tuon 60kg:n alapuolelle ei kannata mennä, ja voit rauhassa ignoorata kommentit joiden mukaan olisit pullukka.
- anteeksivain
mutta anoreksia ei katso painoa!! se on mielen sairaus joka yleensä alkaa näkyä ulkoisesti! yleensä anoreksian diagnooseissa paino on -7.5% siitä mitä se on enimmillään ollut, siitä vaan prosenttilaskuja laskemaan.
- grauhhh
Et halua olla anorektinen, mutta haluat tietää paljon pituisesi anorektikko painaa? Hmm outoa... Ettei vaan tarkoituksenasi olisi laihtua noihin anorektisiin mittoihin?
Itse sairastan anoreksiaa ja pituutta löytyy tuo samainen 175cm. Painoa taasen 52kg eli olen läski ja jopa tietoinen siitä. Ihannepaino meidän pituiselle olisi mielestäni noin 45kg. Enkös ole ihanan parantumismyönteinen? :P - nasuuu
anoreksia on päänsisällä.
jos joku on pahasti alipainoinen, se ei tarkoita että olisi välttämättä anorektikko. ajatusmaailma ratkasee.
ite ex-anorektikkona voin vastata tohon sun kysymykseen painoindeksistä, että mun bmi oli jonkun verran alle 15 pahimmillaan.
ei kuulosta hirveän vähältä, mutta olen 171 senttiä pitkä. eli painoa oli vajaat 43 kiloa. - skgfhshfj
http://www.netikka.net/mpeltonen/muut/ihannepaino.htm
Käyppäs tuolla. Siellä voit laittaa oman painosi ja pituutesi laskuriin, ja siellä näet oletko alipainoinen vai mikä oletkaan, ja sitten jos haluat tuohon kysymykseen että kuinka paljon sinun pitäisi painaa, että olisit anorektikko, sekin selviää tuolta sivulta! :) - lzkfhjkfsdbh
http://www.enqvist.com/paino.htm
Käyppäs sittenkin tuolla. Tuo on parempi paikka, josta saat vastaukset kysymyksiisi! :) - olen
176/48
- kiloja!
Aloittaja ei paljon paremmassa painossa enää voisi ollakaan, mutta sinä olet noilla mitoilla liallisen laihuuden takia jo vastenmielisen ruma ja etkä muutenkaan varmaan häävissä kunnossa. Olet niin pitkä, että tuohon painoon kun saisit lisää 20-25kg, olisit varmasti upea näky.
- taisi olla provo
kiloja! kirjoitti:
Aloittaja ei paljon paremmassa painossa enää voisi ollakaan, mutta sinä olet noilla mitoilla liallisen laihuuden takia jo vastenmielisen ruma ja etkä muutenkaan varmaan häävissä kunnossa. Olet niin pitkä, että tuohon painoon kun saisit lisää 20-25kg, olisit varmasti upea näky.
Minä painan n.66-67 KG ja olen 173 cm. Mielestäni olen sopivan kokoinen, enkä aiokaan laihduttaa!
- ex anorektikko
mä olen samanpituinen kuin sä. Alipainon raja on suurinpiirtein 175cm/58kg eli jos olet alle 58kg, olet alipainoinen.
- tytsy;D
täällä 175cm 71kg ja tarkoitus pudottaa 55/63 kiloon, mikä näyttää itsestä hyvältä niin siihen lopetan, voi olla että pudotan 65kiloon katsoo kuinka käy:)
- enkestä
Olen 175cm ja 57kg juuri punnitsin! Ja olen 17v. Näytän omasta mielestäni normaalilta, en erityisen laihalta ja ihannoin todella laihaa vartaloa. Anorektinen laihuus ällöttää, mutta ihannoin sitä itsekuria. Itse olen "korvannut" ajatukset pätkäpaastolla. Tulin tänne avautumaan kun aihe on minulle jostain syystä tärkeä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768