Ostaisin Suomi24:sen, lähettäisin kaikki sen valvojat ja sensuroijat kuukaudeksi hermolomalle. Kaikille ahdistuneille rekisteröityneille kirjoittajille lähettäisin postissa joko Irwin Goodmanin cd-levyn, tai pussillisen salmiakkia.
Lopuilla raholla kloonaisin itseni ja pakottaisin klooni-minäni tekemään kaikki työt puolestani. Koska jos olen hänen luojansa, voin myös tuhota hänet. Muahahahaha.
jos olisin multimiljonääri
1
639
Vastaukset
- <<<
OLISIN TUTTU NÄKY MUSTASSA.YÖNSINISESSÄ SMOKISSA JA AIKA TYYLIKKÄÄNÄ JA NAISSEURALAISELLANI OLISI TURKOOSI ILTAPUKU < ME TULISIMME PIPPALOIHIN LADALLA 1500S 2103 - 73 < JOSSA SOISI C-KASETTEJA JA MONIA MUITA JA 450 SEL MERCEDEKSELLÄ TALVELLA MÄNTSÄLÄSSÄ SIJAITSEVAN OLKKOLAN KARTANOON < MULLA NAHKATAKKI JA 2 KOIRAAKIN HIHNASSA JA SITTEN ME MENISIMME SAUNAAN JA SITTEN SIELTÄ MENTÄISIIN ITTE PÄÄRAKENNUKSEEN SMOKIT JA ILTAPUVUT PÄÄLLÄ JA SITTE VIELÄ OPEL REKORDILLA MENISIMME MYÖS JOHONKIN TILAISUUTEEN JA JOHONKIN KARTANON TILAISUUTEEN MENISIMME VIELÄ NAISSEURALAISELLA MINKKITURKKI JA MULLA MUSTA YÖNSININEN SMOKKI JA SITTEN JOSKUS ALLA E320T JOSSA MATKAISI KAKSI KOIRAAKIN JA ULKOILUTTAISIN NE JA SITTEN KÄVISIMME JOPA ROCK-KONSERTEISSA JA TEATTERISSA JA LÄTKÄPELEISSÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867