Soo soo

....

Nyt opetelkaa lapset ja kehittymättömät aikuiset käytöstapoja - ja ajatelkaa ensin vähän ennen kuin kirjoittelette tänne.

Sydämen asialla on niin hieno sarja omassa lajissaan, että eiköhän nyt keskitytä siihen. Hölmöä lukea teidän juttuja, kun tulee tänne ja ajattelee voivansa lukea muiden ajatuksia sarjasta ja siihen liittyvästä.

Sydämen asialla on melkein yhtä hyvä kuin Serranon perhe, vai mitä mieltä olette? Oscar Blaketonissa on sitä jotain... vaikka onkin jo myös ikää. Sääli, että Phil Bellamyn hahmo lopettaa sarjassa - kun kerran aloittaa ei saisi kyllä tuolla lailla lähteä ;-)

3

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin Serrano

      Serrano on sellaista ärsyttävää koohotusta, pidän rauhallisesta (ei aina niin rauhallisesta tosin) kyläsarjasta, jossa on kekseliäät hahmot, eheä juoni, ja jossa ei poukkoilla päättömästi ympäriinsä ja huudella kuten tässä Serranon pers...perheessä.

      Sydämen asialla voittaa Serranon pers...perheen 10-0! Mutta jokaiselle suotakoon mielipiteensä, joku voi olla toista mieltä ja se on ihan ok. Makuasioista on turha kiistellä.

      • aiheen vierestä

        Olen ollut useimmiten tyytväinen ylen ohjelmavalintoihin (varsinkin Teemasta pidän kovasti) ja minusta on hienoa, että meille tarjotaan ohjelmia laidasta laitaan. Toivottavasti jokainen löytää oman suosikkinsa (ja antaa toisten pitää omansa). Yksi tykkää Sydämen asialla -sarjasta, toinen Serranoista, kolmas (kuten minä :) molemmista ja neljäs ei välitä kummastakaan.

        Nykyajan teevee tarjonnasta löytyy varmasti jokaiselle jotakin ja rahalla saa aina lisää kanavia tai vaikka dvd:eitä.

        Minäkin toivon asiallista keskustelua. Voi olla, että itse en pidä jostakin sarjasta, mutta en nimmessään teilaa sitä sen takia. Sarja saattaa olla katsojalleen jostain tietystä syystä äärimmäisen tärkeä. Samalla toivon, että saan rauhassa pitää omista suosikeista :)


      • ihana huuma
        aiheen vierestä kirjoitti:

        Olen ollut useimmiten tyytväinen ylen ohjelmavalintoihin (varsinkin Teemasta pidän kovasti) ja minusta on hienoa, että meille tarjotaan ohjelmia laidasta laitaan. Toivottavasti jokainen löytää oman suosikkinsa (ja antaa toisten pitää omansa). Yksi tykkää Sydämen asialla -sarjasta, toinen Serranoista, kolmas (kuten minä :) molemmista ja neljäs ei välitä kummastakaan.

        Nykyajan teevee tarjonnasta löytyy varmasti jokaiselle jotakin ja rahalla saa aina lisää kanavia tai vaikka dvd:eitä.

        Minäkin toivon asiallista keskustelua. Voi olla, että itse en pidä jostakin sarjasta, mutta en nimmessään teilaa sitä sen takia. Sarja saattaa olla katsojalleen jostain tietystä syystä äärimmäisen tärkeä. Samalla toivon, että saan rauhassa pitää omista suosikeista :)

        Olen samaa mieltä kanssasi. Näinhän se menee sarjamieltymysten kanssa. Itse diggaan SA:ta yli kaikkien muiden ulkolaisten sarjojen. Viime syksynä näin yhden jakson vahingossa Serranon perheestä odotusaulassa istuessani. Mielenkiintoni heräsi. No, jaksoin pari muutakin kertaa sitä katsoa, mutta siihen se sitten lopahti. Mutta SA:ta en kyllästy katsomaan vaikka bongasin sen ensi kerran jo viime kesänä. Ja taatusti istun TV:n ääressä tiettynä kellonaikana viikossa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe