Mitäs minä sanoin! :D

Sanoin, että Israelilla tulee kiire lopettaa sota viimeistään ennen Obaman virkaanastujaisia...

Olin taas oikeassa...:D

12

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen jatkuvan ?

      --------------------

    • - - - -

      Kirjoitit ; " olin taas oikeassa..."

      "oikeassa" ???

      Milloin, SINÄ!, olet ollut oikeassa ?

      ha hah... :)

    • Ken Kuka

      "Olemme lopettaneet aggression eikä vihollinen onnistunut saavuttamaan ainoatakaan tavoitettaan, Hanija sanoi."

      Tätäkö tarkoitit?

    • Ahmadinejad ei onnistunut

      saamaan arabimaita Israelia vastaan?

      • ...sai Hitzbollahinkin pysymään rauhallisena.


      • Ahmadinejad miettii
        KTS kirjoitti:

        ...sai Hitzbollahinkin pysymään rauhallisena.

        päänsä puhki, miten saisi terroristit yrittämään
        uudelleen Israelin tuhoamista!


    • Derech

      ...kun Ismail Hanija julisti tämän aamun uutiskatsauksessa, että Hamas on sodan voittaja.
      No, meillä päin sanotaan, etteivät suuret sanat suuta halkaise.

      • Ken Kuka

        "   ...kun Ismail Hanija julisti tämän aamun uutiskatsauksessa, että Hamas on sodan voittaja.
        No, meillä päin sanotaan, etteivät suuret sanat suuta halkaise."

        tässä tapauksessa enpä panisi pahakseni, vaikka halkaisisikin. Maan alla lymyilevällä terroristijohtajalla - joka muuten on suurimpia syyllisiä "palestiinalaisten" ahdinkoon, ei ole muuta mahdollisuutta kuin "kertoa" kannattajilleen, että kaikki on hyvin, terrori jatkukoon!


      • olla vieläkin
        Ken Kuka kirjoitti:

        "   ...kun Ismail Hanija julisti tämän aamun uutiskatsauksessa, että Hamas on sodan voittaja.
        No, meillä päin sanotaan, etteivät suuret sanat suuta halkaise."

        tässä tapauksessa enpä panisi pahakseni, vaikka halkaisisikin. Maan alla lymyilevällä terroristijohtajalla - joka muuten on suurimpia syyllisiä "palestiinalaisten" ahdinkoon, ei ole muuta mahdollisuutta kuin "kertoa" kannattajilleen, että kaikki on hyvin, terrori jatkukoon!

        vellit housuissa, kun liikkui niin varovasti!


      • Ken Kuka
        olla vieläkin kirjoitti:

        vellit housuissa, kun liikkui niin varovasti!

        Kukapa ei karttaisi kuolemaa, mutta, kun sama jätkä kiihottaa tappamaan itsensä ja lapsensa ja kaikki juutalaiset - syyttäisinpä häntä epäjohdonmukaisuudesta ja vilpistä.


    • Olet...

      ilmeisesti tännekin jo ennättänyt. Olet kuin juoruakka, joka kiertää kylillä toitottomassa 'totuuksiaan'. Jokainen, joka liikkuu näillä palstoilla, voi sinut nähdä 'hienoja' mielipiteitäsi väsäämässä. En viitsi niistä mainita sen enempää. Oletko hamasmielinen?

      • Bar-Ilan

        Vai näyttääkö se vain olevan sitä?

        >> Oletko hamasmielinen?


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe