steffi

phoebe

mihin phoeben kaksoissisko steffi on kadonnut?? mulla on ollut piiiitkä tauko kunnen oo seurannu ollenka. niin ja thomas, missä se on?

5

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..^^..

      Steffi opiskelee jossain kauempana, samaten kait Thomas.

      • katsoja

        Steffy jäi opiskelemaan Lontooseen kun Phoebe palasi takaisin. Steffy kyllä tosin tulee myöhemmin takaisin (eivät ole sitten enää identtiset kaksoset Phoeben kanssa). Häntä esittää nykyisin Jacqueline MacInnes Wood
        http://images.filmmagic.com/images/tnm/55091811.jpg

        Thomas puolestaan opiskelee collegessa toisella paikkakunnalla, mutta vierailee silloin tällöin.


      • ..^^..
        katsoja kirjoitti:

        Steffy jäi opiskelemaan Lontooseen kun Phoebe palasi takaisin. Steffy kyllä tosin tulee myöhemmin takaisin (eivät ole sitten enää identtiset kaksoset Phoeben kanssa). Häntä esittää nykyisin Jacqueline MacInnes Wood
        http://images.filmmagic.com/images/tnm/55091811.jpg

        Thomas puolestaan opiskelee collegessa toisella paikkakunnalla, mutta vierailee silloin tällöin.

        Juu no aika hassua, että se identtisyys yht'äkkiä "katoaa". Olihan sentään Phoeben ja Steffyn ollessa nuorempia identtiset kaksoset heitä näyttelemässä.


      • Cecilia 35
        ..^^.. kirjoitti:

        Juu no aika hassua, että se identtisyys yht'äkkiä "katoaa". Olihan sentään Phoeben ja Steffyn ollessa nuorempia identtiset kaksoset heitä näyttelemässä.

        Boldiksissa voi identtisyys kadota iän myötä. Ehkä vielä näemme, että sukupuolikin vaihtuu Brookella tai Taylorilla?


      • Etten vain olisi oikeassa
        Cecilia 35 kirjoitti:

        Boldiksissa voi identtisyys kadota iän myötä. Ehkä vielä näemme, että sukupuolikin vaihtuu Brookella tai Taylorilla?

        Joo, identtisyys ja kokonainen identiteetti voivat kadota iän myötä. Niinkin voi käydä, että sukupuolinen suuntaus vaihtuu yhdessä yössä. Malttakaahan vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      914
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      173
      790
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe