Tänään tapahtui kummia!!

Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittimeen. Menin hakemaan sitä ja avovaimoni kommentoi asiaa seuraavasti:" Saakelin hounapää..." Kerroin tämän iloisen kommentin kirjastontädille, kun se tapahtui.. TISKIN VIEREISELLÄ ASIOINTIPISTEELLÄ SEISSYT NAINEN FLIRTTASI MINULLE!! Elän parisuhteessa, jossa haluan elää. Minulla on 3 kersaa huollettavana. En siis tuntenut muutakuin elämäni ensimmäisen flirtin lievää nolostumista!! Mitä teeen? En halua, että naiset alkavat flirttailemaan kanssani, koska olen varattu ja aion sellaisen pysyäkkin.

12

540

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysy kotona;)

• Täytyy käydä kaupoilla ja muilla asiolla. En ala pelätä vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä minua kohtaan. Otan sen vastaan suurena kunnianosoituksena minua kohtaan! Ihmettelen vain, että miksi juuri nyt?

• NW4EVER kirjoitti:

Täytyy käydä kaupoilla ja muilla asiolla. En ala pelätä vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä minua kohtaan. Otan sen vastaan suurena kunnianosoituksena minua kohtaan! Ihmettelen vain, että miksi juuri nyt?

on tullu tarpeeks iso poika ja sä oot siks kiinnostavampi kuin nuorempana...? Emmä tiedä;)

Kai sun sitte pitää kovettaa ittes ottamaan flirtit vastaan coolina;)

• a-v kirjoitti:

on tullu tarpeeks iso poika ja sä oot siks kiinnostavampi kuin nuorempana...? Emmä tiedä;)

Kai sun sitte pitää kovettaa ittes ottamaan flirtit vastaan coolina;)

Ei parisuhteessa elävälle voi yksinkertaisesti flirttailla!!! Se ei saa vastakaikua, joten se on ponnetonta silloin..

• NW4EVER kirjoitti:

Ei parisuhteessa elävälle voi yksinkertaisesti flirttailla!!! Se ei saa vastakaikua, joten se on ponnetonta silloin..

joiden motto on; aina kannattaa yrittää.

On niillä toinenkin motto; ei se ota jos ei annakaan.

Pysy lujana;)

• a-v kirjoitti:

joiden motto on; aina kannattaa yrittää.

On niillä toinenkin motto; ei se ota jos ei annakaan.

Pysy lujana;)

Opettelen itsehillintää ja tyydyn kylmästi tilanteeseeni. Ei ne kauaa jaksa.. :)

• willivatukka

Sinulle kaikkea hyvää.

• Olen puhunut! Kiitos.

• willivatukka

On se kummallista? En muista pistäneeni muita viestejä, mutta kumminkin syyttävät massaviestityksestä?????

• Minäkin saatan nauraa ja iskea silmää ihan huomaamatta itsekään sitä elettä, tarkoittamatta sillä itseasiassa mitään.;)
      Voi olla, että se nainen virnisteli sun jutulles ja sä koit sen flirttinä.;)
      Eihän se vaan lähtenyt sun perääsi?

• Asun paikkakunnalla, jossa erilaisuus on rangaistavaa rikollisuutta. Päivästä päivään.. tasaisen harmaata, ei saa olla muita kummempi! Tuollaiset antamani kommentit, herättävät kyllä pahaa verta kanssa ihmisissä. Mutta uskon silti tämän takana olleen jotain muuta kuin pelkkää kateutta suhteellisen laajasta sanavarastosta. Katsessa oli sitä jotain... No, oli miten oli, se meni jo ja pätkäääkään en kadu!!!

Perään hän ei lähtenyt.

• NW4EVER kirjoitti:

Asun paikkakunnalla, jossa erilaisuus on rangaistavaa rikollisuutta. Päivästä päivään.. tasaisen harmaata, ei saa olla muita kummempi! Tuollaiset antamani kommentit, herättävät kyllä pahaa verta kanssa ihmisissä. Mutta uskon silti tämän takana olleen jotain muuta kuin pelkkää kateutta suhteellisen laajasta sanavarastosta. Katsessa oli sitä jotain... No, oli miten oli, se meni jo ja pätkäääkään en kadu!!!

Perään hän ei lähtenyt.

siinä sitten oli? Siinä katseessa?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      62
      1085
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      76
      869
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      72
      835
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      770
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      743
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      717
    7. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      333
      714
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      692
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      642
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      540
    Aihe