Olin paikallisessa kirjastossa palauttamassa lainojani. Pahaksi onnekseni huomasin 1 CD-levyn unohtuneen autoni soittimeen. Menin hakemaan sitä ja avovaimoni kommentoi asiaa seuraavasti:" Saakelin hounapää..." Kerroin tämän iloisen kommentin kirjastontädille, kun se tapahtui.. TISKIN VIEREISELLÄ ASIOINTIPISTEELLÄ SEISSYT NAINEN FLIRTTASI MINULLE!! Elän parisuhteessa, jossa haluan elää. Minulla on 3 kersaa huollettavana. En siis tuntenut muutakuin elämäni ensimmäisen flirtin lievää nolostumista!! Mitä teeen? En halua, että naiset alkavat flirttailemaan kanssani, koska olen varattu ja aion sellaisen pysyäkkin.
Tänään tapahtui kummia!!
12
481
Vastaukset
pysy kotona;)
Täytyy käydä kaupoilla ja muilla asiolla. En ala pelätä vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä minua kohtaan. Otan sen vastaan suurena kunnianosoituksena minua kohtaan! Ihmettelen vain, että miksi juuri nyt?
NW4EVER kirjoitti:
Täytyy käydä kaupoilla ja muilla asiolla. En ala pelätä vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä minua kohtaan. Otan sen vastaan suurena kunnianosoituksena minua kohtaan! Ihmettelen vain, että miksi juuri nyt?
on tullu tarpeeks iso poika ja sä oot siks kiinnostavampi kuin nuorempana...? Emmä tiedä;)
Kai sun sitte pitää kovettaa ittes ottamaan flirtit vastaan coolina;)a-v kirjoitti:
on tullu tarpeeks iso poika ja sä oot siks kiinnostavampi kuin nuorempana...? Emmä tiedä;)
Kai sun sitte pitää kovettaa ittes ottamaan flirtit vastaan coolina;)Ei parisuhteessa elävälle voi yksinkertaisesti flirttailla!!! Se ei saa vastakaikua, joten se on ponnetonta silloin..
NW4EVER kirjoitti:
Ei parisuhteessa elävälle voi yksinkertaisesti flirttailla!!! Se ei saa vastakaikua, joten se on ponnetonta silloin..
joiden motto on; aina kannattaa yrittää.
On niillä toinenkin motto; ei se ota jos ei annakaan.
Pysy lujana;)a-v kirjoitti:
joiden motto on; aina kannattaa yrittää.
On niillä toinenkin motto; ei se ota jos ei annakaan.
Pysy lujana;)Opettelen itsehillintää ja tyydyn kylmästi tilanteeseeni. Ei ne kauaa jaksa.. :)
- willivatukka
Sinulle kaikkea hyvää.
- willivatukka
On se kummallista? En muista pistäneeni muita viestejä, mutta kumminkin syyttävät massaviestityksestä?????
Minäkin saatan nauraa ja iskea silmää ihan huomaamatta itsekään sitä elettä, tarkoittamatta sillä itseasiassa mitään.;)
Voi olla, että se nainen virnisteli sun jutulles ja sä koit sen flirttinä.;)
Eihän se vaan lähtenyt sun perääsi?Asun paikkakunnalla, jossa erilaisuus on rangaistavaa rikollisuutta. Päivästä päivään.. tasaisen harmaata, ei saa olla muita kummempi! Tuollaiset antamani kommentit, herättävät kyllä pahaa verta kanssa ihmisissä. Mutta uskon silti tämän takana olleen jotain muuta kuin pelkkää kateutta suhteellisen laajasta sanavarastosta. Katsessa oli sitä jotain... No, oli miten oli, se meni jo ja pätkäääkään en kadu!!!
Perään hän ei lähtenyt.NW4EVER kirjoitti:
Asun paikkakunnalla, jossa erilaisuus on rangaistavaa rikollisuutta. Päivästä päivään.. tasaisen harmaata, ei saa olla muita kummempi! Tuollaiset antamani kommentit, herättävät kyllä pahaa verta kanssa ihmisissä. Mutta uskon silti tämän takana olleen jotain muuta kuin pelkkää kateutta suhteellisen laajasta sanavarastosta. Katsessa oli sitä jotain... No, oli miten oli, se meni jo ja pätkäääkään en kadu!!!
Perään hän ei lähtenyt.siinä sitten oli? Siinä katseessa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721