Profetia Suomelle

---------------------------...

Veli Tauno Rantala vieraili tv 7 ohjelmassa
Tälläistä vähevää(profetallista) sanaa tarvitaan jotta Suomen kansa heräisi vielä synnin unesta..!

Tässä on uskovillekkin sanaa ja kehoitusta Siunausta


http://vod.tv7.fi/vod?dir=isannan_poydassa&kausi=&file=isannan_poydassa-032-w.MP4

19

3854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilutalolla

      Amerikkalaistunut parantaja evankelista Chals Nimfort.Jo saarnan alussa Chals kysyi kolme kertaa yleisöltä ? Kuinka moni haluaa Suomeen herätystä. Kaikki läsnäolijat nostivat kätensä ylös, jolloin Nimfort sanoi; Olette tulleet väärään paikkaan?

      Mars ruumishuoneelle, herättämään kuolleita täällä julistetaan evankeliumia. Kun nyt menette sinne ruumishuoneillenne niin älkää sitten säikkykö jos kuolleet pomppivatkin ylös!

      Nimfort osui oikeaan. Pietari sanoi; että vain puhdasta mieltä voidaan herätellä. Jatketaan eteenpäin. Kestä vielä hetki. Katso Herramme tulee. Mara nata!

      (2Pt 3:1) Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,

      (2Pt 3:16) niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

      (Luk 4:18-19) "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
      saarnaamaan Herran otollista vuotta".

      Onko tänään sitten Jeesus käskenyt saarnaamaan herätys höpinää; tuskimpa vaan?

      • Marko P

        ei tule minkään herätysliikkeen kautta jotta se ottaisi kunniaa Jumalalta. Hän antaa sen ajallaan ymmartääkööt se jolla ymmärrystä on.!hyvin pian.! hyvin pian.!
        valmistaudu tehtäviisi Herra puhuu nille jotka maailman silmissä ei mitään ole. Siunausta sinulle
        rakas veli Herrassa Jeesuksessa(Jeshuassa) Aamen


      • pasuna
        Marko P kirjoitti:

        ei tule minkään herätysliikkeen kautta jotta se ottaisi kunniaa Jumalalta. Hän antaa sen ajallaan ymmartääkööt se jolla ymmärrystä on.!hyvin pian.! hyvin pian.!
        valmistaudu tehtäviisi Herra puhuu nille jotka maailman silmissä ei mitään ole. Siunausta sinulle
        rakas veli Herrassa Jeesuksessa(Jeshuassa) Aamen

        Siinä olet aivan oikeassa.Mutta eihän tuo kelvanne?


      • siionissa
        Marko P kirjoitti:

        ei tule minkään herätysliikkeen kautta jotta se ottaisi kunniaa Jumalalta. Hän antaa sen ajallaan ymmartääkööt se jolla ymmärrystä on.!hyvin pian.! hyvin pian.!
        valmistaudu tehtäviisi Herra puhuu nille jotka maailman silmissä ei mitään ole. Siunausta sinulle
        rakas veli Herrassa Jeesuksessa(Jeshuassa) Aamen

        Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.    
        Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

        "Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

        Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

        “Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

        Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

        Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

        Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.


      • Marko P
        pasuna kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa.Mutta eihän tuo kelvanne?

        Mutta eihän tuo kelvanne?


      • Marko P
        pasuna kirjoitti:

        Siinä olet aivan oikeassa.Mutta eihän tuo kelvanne?

        koska monta asiaa on jotka ajallaan tulee valoon.


      • pasuna
        Marko P kirjoitti:

        Mutta eihän tuo kelvanne?

        Lähinnä sitä,miten asiat maailmassa profetallisten kirjoitusten mukaan menevät.Kaikki on tallella siellä.Siunauksin


      • Marko P
        pasuna kirjoitti:

        Lähinnä sitä,miten asiat maailmassa profetallisten kirjoitusten mukaan menevät.Kaikki on tallella siellä.Siunauksin

        täydellisesti niinkuin kirjoitettu on.
        siunausta sinulle.


      • pasuna
        siionissa kirjoitti:

        Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.    
        Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

        "Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

        Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

        “Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

        Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

        Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

        Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.

        Herralla on pieni joukko "vuorenkolossa"Elia tulee esiin silloin kun Herra hänelle ilmestyy.Näyttää kirjoitusten mukaan keväällä.Tosin on vielä muutama asia,joka pitää maailmassa toteutua.Ei Jeesus tule koska vaan.Elia joukko voidellaan,niin että jälki jää.Myöskin sanoma pitää Elisa joukolle jättää.Venäjän pitää nousta ts.vallankaappaus,ajaen pakolaiset pois.Vielä myöskin Lähi-Idässä vielä toteutumatta.Elia viedään pilviin,joka voitelee Elisan.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko(-7v)kun Elia lähtee.Siunauksin


      • Jumalan hankala poika
        siionissa kirjoitti:

        Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.    
        Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

        "Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

        Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

        “Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

        Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

        Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

        Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.

        Viime kesänä isäni sanoi minulle mökillä, että teroitahan tämä viikate.
        Hän otti teroituskiven ja sipaisi sillä viikatteen terää ja sanoi, että jatka tästä.
        Minä jatkoin ja teroitin ison viikatteen terän.
        Ja sitten menin kokeilemaan sen terävyyttä heinikkoon ja terävä se oli.
        Mutta minähän olin jo niittänyt heinän ennen teroitusta.
        Sitten minä ymmärsin Jumalan viestin.

        Minä on se mies, jota viestisi ehkä koskee. Koen tämän viestisi eräänlaiseksi rukousvastaukseksi ja lisämerkiksi itselleni.

        Jumala on valmistellut minua jo vuosia tiettyjä asioita varten. Näin olen ymmärtänyt ja saanut siihen Häneltä lukuisia, lukuisia merkkejä vahvistukseksi. Tehtäväni on äärimmäisen raskas, tuskallinenkin ja samalla omalla tavallaan ainutlaatuinen tällä hetkellä.

        Jos Hän suo, se tullaan tavalla taikka toisella teille ilmoittamaan. Mutta tietyt asiat on hyvin vaikea ilmaista niin, että ne todellakin ymmärrettäisiin oikein, koska monen uskovankin ymmärrys Jumalan asioista on vahvasti itse rajoitettu.


      • merim.raimo
        Jumalan hankala poika kirjoitti:

        Viime kesänä isäni sanoi minulle mökillä, että teroitahan tämä viikate.
        Hän otti teroituskiven ja sipaisi sillä viikatteen terää ja sanoi, että jatka tästä.
        Minä jatkoin ja teroitin ison viikatteen terän.
        Ja sitten menin kokeilemaan sen terävyyttä heinikkoon ja terävä se oli.
        Mutta minähän olin jo niittänyt heinän ennen teroitusta.
        Sitten minä ymmärsin Jumalan viestin.

        Minä on se mies, jota viestisi ehkä koskee. Koen tämän viestisi eräänlaiseksi rukousvastaukseksi ja lisämerkiksi itselleni.

        Jumala on valmistellut minua jo vuosia tiettyjä asioita varten. Näin olen ymmärtänyt ja saanut siihen Häneltä lukuisia, lukuisia merkkejä vahvistukseksi. Tehtäväni on äärimmäisen raskas, tuskallinenkin ja samalla omalla tavallaan ainutlaatuinen tällä hetkellä.

        Jos Hän suo, se tullaan tavalla taikka toisella teille ilmoittamaan. Mutta tietyt asiat on hyvin vaikea ilmaista niin, että ne todellakin ymmärrettäisiin oikein, koska monen uskovankin ymmärrys Jumalan asioista on vahvasti itse rajoitettu.

        Herra tulee vielä käyttämään Suomessa 7000 miestä, jotka eivät ole polveansa epäjumalille notkistaneet, evankeliointi on sitten erikseen. ;)


    • profetoiminen

      ole täydellisen raisita, kun se panee omiaan siihen, miten toivoisi asioiden menevät.
      Esim se profetoi että kun venäjä hyökkää ei tule ruumiita ja muut sanoo toisin, että tulee ja tulee paljon.
      Kerran se profetoi sille howardille, joka on se out of afrikan tekijä, että sen kautta paranee paljon ihmisiä saarnojen aikaan jne. mutta kun tuo henkilö ei ole raitis ollenkaan, niin miten Jumala sen kautta voi toimia, jos se ei ole edes raittiissa uskossa ja sen todistaa jo ne opetuksetkin, joita se on antanut ja joka näkee, voi huomata, että ei se edes vaella oikein.

    • tauno rantalan !

      profetiat mitä löysin!

      Tauno Rantalan profetia 16.1.2009 Suomen kansalle, piispalle, pääministerille, sairaalle johtajalle ja kavalluksen tehneelle johtajalle

      Saarnaaja Tauno Rantala oli TV7:n toimitusjohtajan, Martti Ojareksen vieraana Isännän pöydässä –ohjelmassa 16.1.2009. Rantala sai sanoman Jumalalta. Kirjoitin Rantalan profetian pääkohdat muistiin. Ohessa lyhyt tiivistelmäni sanomasta. Koko profetia on katsottavissa ja kuunneltavissa osoitteessa:

      http://vod.tv7.fi/vod/

      Jumalan profetia Suomen kansalle

      Aamos 3:7

      ”Sillä ei Herra, Herra tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.”

      Sinä Suomen kansa elät syvällä synnissä. Minä olen lähettänyt monia voimallisia sanansaattajia, mutta sinä et ole
      ottanut vastaan ilmoitustani. Kun et ole ottanut hyvinä päivinä minun sanaani vastaan, niin minä joudun nöyryyttämään sinua.

      Minä annan herätyksen suoraan taivaasta. Kukaan ihminen tai mikään herätysliike ei saa siitä kunniaa. Minä itse laitan liikkeelle kansan syvät rivit.

      Suomen ylle lankeaa vanhurskauden sade. On oleva paljon syntejään itkeviä ihmisiä. Tuon samalla esiin ihmeitä ja merkkejä. Sanon tämän ennalta. Voimallinen herätys on tulossa. Olkaa silloin valmiit auttamaan syntejään itkeviä ihmisiä.

      Minä suren pappeja ja piispoja, jotka eivät puutu siihen, mitä kansanne keskuudessa tapahtuu. Sinä piispa, joka et ole ollut uskollinen minun sanalleni, vaan olet mennyt joukkohengen mukaan, julista jälleen minun sanaani rohkeasti.

      Suomeen tulee ennen näkemätön herätys. Apostolisessa voitelussa jopa kuolleita herää elämään.

      Sinä pääministeri, olet ollut Jumalan puhuttelussa. Sinun tulisi kääntyä Herrasi puoleen, jotta voit olla esimerkkinä kansalle. Sinun tulee tulla uskoon. Monet katsovat sinuun, kun tulet uskoon.

      Yksi Suomen kansan johtomiehistä on sairas. Herra parantaa hänet. Hänestä tulee valokynttilä.

      Sinä johtomies, joka olet tehnyt suuren kavalluksen, joka ei ole tullut vielä ilmi, tunnusta asia ja tee parannus. Kavallus tulee julki.




      Tauno Rantalan profetia 20.2.2008 Järvenpään vapaaseurakunnassa

      Rakkaani, minä joudun teille sanomaan tänään, että se herätys, jota te odotatte ja olette rukoilleet, se ei tule sillä
      tavalla kuin te olette ajatelleet sen tulevan, vaan se herätys tulee kyynellaakson kautta, josta te olette kuulleet.
      Tämän kansan keskelle tulee sellainen este, sellainen, joka näkyy joka päivä kaupungeissa, kylissä, maaseutupitäjissä, tulee sellainen, joka on joka päivä näkyvissä, joka myös samalla leikkaa tätä korkeaa elintasoa matalaksi.

      Mutta älkää rakkaani jääkö valittamaan sitä, paluuta ei enää ole siihen entiseen. Älkää jääkö paikoillenne, kun tämä
      alkaa näkyä ja tuntua, vaan minä sanon teille, silloin on todellinen herätys, jolloin teidän rukouksiinne vastataan,
      teidän työtovereitanne, naapureitanne, sukulaisianne tulee uskoon. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, ja samanaikaisesti, kun minä vuodatan väkevän Pyhän Henkeni vaikutuksen ja sateen tämä kansan keskelle, samalla minä tuon esiin ne astiat, joita on valmistettuina, ne ovat monen hiontavaiheen, jopa epätoivoiset laaksot käyneet läpi,
      sen tähden, että ihminen ei ota kunniaa, sitä kunniaa, joka tulee elävälle Jumalalle, kun minä alan näitä astioitani käyttämään.

      Minä vuodatan sellaisen voitelun, ilmestyksen hengen, profeetallisen hengen, voimatekojen lahjat minä
      vuodatan näihin astioihin. Ja kun nämä astiat ovat kouliintuneet, eivät enää itse ole itsessään mitään, silloin he
      antavat kaiken kunnian minulle, vaikka minä teen sellaisia uutta luovia ihmeitä, voimatekoja, että syntymästä
      saakka olevat epämuodostuneet jäsenet, ne tulevat oikenemaan ihmisten silmien edessä. Jopa kuolleita herätetään tähän elämään takaisin.
      Niin nämä astiat eivät ota enää itselleen mitään kiitosta eikä kunniaa, koska he tietävät, olemme vain tehneet sen,
      jonka me olemme velvolliset tekemään, me olemme vain astioita, mutta ne ihmeet ovat taivaan Jumalan.
      Jokainen ne nähtyään ja kuultuaan joutuu toteamaan: tämä ihminen ei ole voinut näitä tehdä, vaan tässä on elävän Jumalan uutta luova voima.

      Älkää jääkö ystävät, minä sen teille ilmoitan aikaisemmin, älkää jääkö paikoillenne ihmettelemään, niin kuin tämän
      maailman ihmiset, vaan lähtekää liikkeelle, silloin minä tarvitsen teitä jokaista. Silloin te tulette, kun te antaudutte
      minun käsiini, te tulette teillä, kujilla, aitovierillä synnintunnossa olevia ihmisiä päästämään syntisiteistä ja kahleista.
      Te julistatte heille vapauden Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin teitä tarvitaan. Silloin on väkevät rukousvastaukset näkyvissä, silloin on todellinen herätys, taivas lähtee liikkeelle.

      Sen tähden rakkaani olkaa rohkealla turvallisella mielellä, sillä teidän Herranne Jeesus hän valvoo ja hän voittaa ja
      lähtee voittamaan teidän kanssanne suuren kalansaaliin tästä maailmasta, se irrotetaan ja kun
      valittujen luku on tullut täyteen, silloin näiden voitettujen sielujen kanssa te nousette minua vastaan yläilmoihin pilviin
      ja silloin on palkan maksun päivä teille jokaiselle, te saatte siitä haavoitetusta kädestäni palkan kukin uskollisuutenne mukaan.

      Olkaa kestäväisiä rukouksessa vielä hetken aikaa taistellen ja sitten minä lähden liikkeelle ja te saatte olla tässä työssä mukana sanoo teidän Herranne Jeesus.



      Tauno Rantalan profetia 17.11.2007

      Suomen kansalle!

      Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle
      etsikkoajasta saman profeettani kautta.

      Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on
      tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

      Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra
      päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä
      arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.

      Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla
      hyvin äkkiä.

      Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

      Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin
      tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne,
      saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

      Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos
      en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

      Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan
      kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

      Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia,
      synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

      Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia
      tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei
      ole mikään mahdotonta.

      Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen
      henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

      Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren
      kautta synnit anteeksi.

      Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa
      profeetoille.

      Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

      Tauno W. Rantala

      saarnaaja



      Tauno Rantalan profetia 23.10.2007 Järvenpäässä
      Välittänyt Juhani Venäläinen 7.11.2007

      Suomi, tuomiot tulevat, koska kansa ei ole kääntynyt Herran puoleen tässä maassa. Yhdessä yössä nykyinen hyvinvointi ajetaan alas. Entiseen ei ole paluuta, vaikka ihmiset toivovat, että entinen hyvä aika palaisi, mutta se ei ole mahdollista.
      Mutta Jumala alkaa tehdä voimallisia ihmeitä: vaikeavammaisia parantuu ja ihmisille tulee hätä Herran puoleen, niin että ihmisiä tulee uskoon kaduilla ja kirkot täyttyvät. Tämä aika ei ole kaukana.
      Ihmiset sanovat, että onhan sitä puhuttu samoin ennenkin, mutta kaikki on pysynyt ennallaan.
      Tämän ilmoituksen toteutuminen on kuitenkin pian käsillä.




      Tauno Rantalan saama sanoma 2.4.2003

      Oli ollut jonkun aikaa sellainen lupaus Herralta, että hän antaa vielä yhden sanoman kauttani Suomen kansalle ja uskoville. Kesken arkitöiden se alkoi tulla 2.4.2003.



      UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNNALLENI

      Katso kansani!


      Sinä olet käynyt hitaaksi kuulemaan minun totuuteni sanomaa. Sinun tulisi ojentautua sen mukaan. Nyt sinä ikään kuin ilottelet sen loisteessa ottamatta siitä vaaria. Te etsitte tilaisuuksia, mitä erilaisempia, erikoisempia, lippujen heilutuksia ja monia muita ulkoisia muotoja. Kun sitä vastoin teidän tulisi pysähtyä kiireisessä elämänne juoksussa, tutkia minun sanaani, hiljentyen edessäni. Silloin Minä pääsisin teille puhumaan itse kullekin, ohjaamaan teitä pyhityselämään ja erottautumaan enemmän minulle.

      Minulla, teidän Herrallanne on teille paljon asiaa ja monia tehtäviä. Minä olen nostava teidän keskuudestanne
      miehiä ja naisia, minun tulellani täytettyjä, jotka Minä varustan sellaisilla armolahjoillani ja voitelullani, joilla he tulevat johtamaan Pyhän Henkeni johtamina tulevaa ja kohta alkavaa herätystä. Silloin Minä tuon esiin heidän kauttansa ne voimalliset teot, joista Minä olen jo aikaisemminkin puhunut.

      Älkää luottako ja sydäntänne kiinnittäkö tähän näkyvään tavaraan, rahaan ja pörsseihin. Tällä kaikella te voitte asioida minun valtakuntani työn hyväksi. Mutta jos sydämemme kiinnittyy näihin, silloin ne tulevat teille ansaksi ja paulaksi. Niistä tulee teille kahle, te ette voi olla minun kädessäni ja käytössäni (1. Joh.kirje 2:15). Älkää rakastako maailmaa, älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Teidän tulee tehdä parannus kaikesta tällaisesta, sillä se todistaa teille sen, ettette rakasta minua, teidän Vapahtajaanne sellaisella rakkaudella kuin tulisi. Minä armahdan ja annan anteeksi kaiken rakkaudettomuutenne, kun nöyrrytte tuomiten ne poispantaviksi. Kun rakkauden tuli syttyy minua kohtaan, te annatte anteeksi kaiken toinen toisillenne, rakastaen toisianne.

      Minulla on suuri huoli minun morsiusseurakunnastani ja yksilöistä, kun se on penseyden vallassa. Se ei ole kylmä
      eikä palava (Ilm. 3:15-16), vaikka Minä tahtoisin tuleni sytyttää palamaan. Olen myös monia sanani saattajia eri maista lähettänyt teidän luoksenne, että minun tuleni syttyisi.

      Jotkut ovat ottaneet heidän kehotuksestaan opikseen ja ovat uudistuneet. Minä lähden pian liikkeelle tässä maassa pelastaen suuren joukon ihmisiä, puhuen tälle kansalle ihmein ja tunnusmerkein. Silloin kaikki ne uskovat, jotka ovat uudistuneet antautuvat minun käteeni ja käyttööni. Minä käytän heitä erilaisissa tilanteissa ja tehtävissä.

      Te minun omani, jotka ette ole vielä nähneet minun sanastani sitä totuutta, että kaikki uudestisyntyneet ihmiset ovat samaa Jumalan perhettä, kuninkaallista papistoa, pyhää heimoa ja omaisuuskansaa (1.Piet. 2:9). Teidän tulee nähdä tämä totuus sanastani, jossa Minä sanon, että he yhtä olisivat (Joh. 17:21). Teidän tulee se tunnustaa ja toimia sen mukaan. Minä en ole antanut uhriani vain muutamien puolesta, vaan sama uhri on annettu kaikkien edestä. Kun minun omani yhdistyvät, annan Minä seurakunnalleni suuren voiman ja pelottomuuden.



      UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNTIEN PAIMENILLE JA VANHEMMISTOILLE



      (2.Tim. 1:14 ja 1. Tim. 4:12-16)

      Jotka olette johtajia ja vastuunkantajia seurakunnissa, teille Minä sanon, Herranne ja Vapahtajanne, teidän itsenne tulee käydä lauman edellä ollen esimerkkinä muille. Jättäkää pois maailmallisuus, tulkaa palaviksi, täyttykää Pyhän Henkeni voimalla, ottakaa vastaan armolahjojani ja antakaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa palvelutehtävässänne. Nämä kaikki auttavat teitä palvelustyössänne niin, että itse ette väsy ettekä ole voimattomia.

      Teidän tulee myös antaa tilaa seurakunnissanne toimia niiden, joita Minä suosittelen voiteluni ja armolahjojeni kautta.
      Antakaa heille mahdollisuuksia tuoda esiin kaikkea sitä tervettä, Sanaani perustuvaa Pyhän Hengen toimintaa armolahjojen, todistusten ym. muodossa. Silloin teidän seurakuntanne alkaa elää ja minun Hengen hedelmäni alkaa tuottaa hedelmää taivasten valtakunnalle. Älkää pelätkö, että teidän arvovaltanne ja johtajuutenne kärsii. Arvovaltanne tulee lisääntymään tällä tiellä. Teitä aletaan rakastaa ja kunnioittaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

      Tuokaa esiin tervettä Sanan opetusta, jättäkää vitsailut ja juttujen kertomiset pois. Älkää myöskään puhuko pahaa toisistanne nostaaksenne omaa asemaanne. Minä Herra lupaan Sanassani, jos sinä tuot esiin jaloa etkä arvotonta, saat sinä olla minun suunani (Jer. 15:19).

      Jättäkää myöskin puheestanne pois tämän maailman järkiviisaus. Eikö Jumala ole tehnyt tämän kaiken hullutukseksi!

      Ottakaa kaikessa ohjeet minulta, sillä Minä, teidän Vapahtajanne olen tullut teille viisaudeksi, vanhurskaudeksi ja
      pyhitykseksi. Kunnioittakaa toisianne, pitäkää toista parempana kuin itseänne.

      Tehkää myös parannus rahanahneudesta, jotka siihen olette kietoutuneet. Minä, Herra, joka olen teidät kutsunut, pidän teidän tarpeistanne huolen.

      Pitkää kuria ja järjestystä seurakunnassani, älkääkä antako myöskään vieraiden oppien tunkeutua seurakuntaan kirjallisuudenkaan muodossa. Olkaa selvillä, millaista oppia seurakunnissanne tarjolla olevat kirjat ja lehdet sisältävät. Varoittakaa noituudesta, horoskoopeista, judosta, karatesta, myös vyöhyketerapiasta, spiritismistä, akupunktiosta ja Steiner-kouluista. Varoittakaa televisio-ohjelmista, videofilmeistä, pornokuvista, älkääkä itsekään olko niihin osallisia. Taistelkaa puhtaan opin ja Herralle erotetun elämän puolesta. Silloin te voitte rauhoittaa sydämenne minun edessäni ja saatte elää Jumalan tekojen keskellä. Sitten kun tulette minun ilmestymiseni päivänä kasvojeni eteen, te ette tarvitse häveten tulla ja saatte täyden palkan minun haavoitetusta kädestäni, sanoo seurakunnan Herra, Jeesus teille.
      Vaikka Minä, teidän Herranne olen antanut nuhteen sanan, niin ei se kuitenkaan teihin kaikkiin sovellu, sillä teidän
      joukossanne on tunnollisia työni tekijöitä, jotka olette kilvoitelleet Sanaani noudattaen. Mutta tämä nuhtelu on rakkauden sanoma minun rakastavalta sydämeltäni, että te ymmärtäisitte kääntyä parannuksessa minun puoleeni
      ja pääsette suuremmista siunauksista osalliseksi tullessanne vapaiksi uudistavan armoni ja vereni puhdistavan voiman kautta.



      UUDISTUKSEN SANOMA SUOMEN KANSALLE



      Katso kansa, joka olet saanut sellaisen armon minun edessäni, että olen luvannut herätyksen tähän maahan. Sinun tulee kääntyä minun puoleeni kokosydämisesti hyljäten tuomiten pois elämästänne kaikki paha meno ja syntielämä. Minulta teidän Herraltanne se tulee, Minä annan siihen voiman, kun te käännytte minun puoleeni parannuksessa. Minä annan synnit ja pahat teot anteeksi puhdistaen verelläni. Samalla Minä annan voiman uuteen elämään. Älkää puhuko pahaa toisistanne, älkääkä myöskään kadehtiko toistanne.

      Minä lähden liikkeelle hyvin pian. Te, jotka tahdotte olla minun kädessäni ja käytössäni, tulkaa minun eteeni kodeissanne.
      Kun te tulette kokosydämisesti, silloin Minä teidän Herranne valtaan teidät pyhyydelläni ja voimallani. Te viette kantaen astioissanne Minun voimaani myös tilaisuuksiin ja seurakuntiinne. Niistä paikoista tulee minulle pyhitettyjä tilaisuuksia.

      Silloin Minä alan toimia ennen näkemättömällä ja kokemattomalla tavalla. Minä ojennan auttavan käteni pyörätuoleissa olevia kohden. Ne tulevat nousemaan. Monenlaisissa vaivoissa ja raihnaisuuksissa olevia Minä parannan. Pimeyden henkivaltojen sitomia Minä vapautan. Noituuden ja okkultististen henkien vallassa olevat vapautuvat. Salasynneissä elävät huutaen tekevät parannusta. Myös sairaaloista kuolevia potilaita tuodaan rukoiltavaksi, Minä armahdan ja parannan heidät. Syöpäsairaat ja AIDS -potilaat tulevat terveiksi, kasvaimet lähtevät. Jopa epämuodostuneita jäseniä tehdään uudeksi. Riivaajat lähtevät huutaen pakoon Hänen kirkkauttansa, jolla on kaikki valta.

      Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.

      Silloin myös herätetään muutamia kuolleita todistukseksi tälle epäuskoiselle sukukunnalle, että meillä on Vapahtaja, joka on elävien ja kuolleitten Herra. Myös hallitusportaista Minä pelastan ja muita virkamiehiä ja naisia. Kun Minä näin voimallani ja pyhyydelläni lähden liikkeelle, pelastuu paljon ihmisiä tässä maassa ja muualla. Näin valittujen luku tulee täyteen. Silloin Minä tulen pilviin ja ilmestyn pelastukseksi omalle morsiusseurakunnalleni kohottaen sen pois maan päältä. Te saatte, Minun omani, olla aina minun kanssani, sanoo Jeesus, teidän Herranne ja Vapahtajanne.



      Muistiin merkinnyt: Tauno Wilhelm Rantala, Espoossa 2.4.2003.



      Tauno Rantalan ennustusprofetia 1.6.1999

      Herätessäni 1.6.1999 aikaisin Herra alkoi puhua minulle ja sanoi: "Nouse ylös, ota kynä ja paperia ja kirjoita, sillä minä annan sinulle sanoman."

      Venäjän puolelta tuli yli rajan tiedustelujoukkoja, joita suomalaiset sotilaat lähtivät jäljittämään. Kun he kohtasivat
      heidät, he alkoivat ampua suomalaisia tuliaseilla. Joku suomalaisista sotilaista kuoli.
      Toisia joukkoja Venäjän puolelta tuli yli rajan taas uudelleen. Suomalaiset sotilaat lähtivät heidän jälkeensä. Tällä
      kerralla heidän kesken ei syntynyt tulitaistelua. He veivät nämä venäläiset sotilaat rajavartioasemalle. Kun heiltä
      kysyttiin, minkä tähden he tulivat Suomen puolelle, he sanoivat, että heille sanottiin Venäjän puolella, ettei mitään
      rajaa enää ole olemassakaan - Suomi kuuluu Venäjään.
      Tästä alkoi kovat kyselyt ja neuvottelut. Kuka näin on käskenyt ja sanonut? Mutta hallitusmiehet alkoivat syytellä toisiansa sanoen "Sinä sen olet sanonut" ja toinen taas "Eipä, sinä sen olet sanonut". Lopuksi ei mitään selvää tullut,
      kuka sen oli sanonut.

      Jonkin ajan kuluttua tuosta Vaalimaan rajapuomi avattiin kokonaan ja venäläiset sotilaat tulivat Suomen puolelle -
      mitään lupaa kysymättä! Suomalaiset sotilaat yrittivät heitä pysäyttää rauhanomaisin keinoin, mutta eivät he mitään
      välittäneet, vaan jatkoivat matkaansa aina Kouvolan kaupunkiin asti. Sinne saavuttuaan he laittoivat leirinsä pystyyn
      ja alkoivat asumaan teltoissansa.
      Nyt alkoivat neuvottelut taas hallitusten kesken. Mitä tämä tarkoittaa? He vain sanoivat: "Me olemme pakotetut
      ottamaan Suomi sellaiseksi puskurialueeksi, etteivät NATOn joukot tule meidän rajamme taakse. Samalla me
      vartioimme myös teitä.
      Suomen hallituksessa käytiin neuvotteluja, mitä nyt tehdään. Amerikka jo antoi venäläisille uhkavaatimuksen, mutta venäläiset sanoivat, että Suomen on itse vastattava heille - kyllä tai ei! Suostutaanko vapaaehtoisesti?
      Suomen hallituksessa nähtiin parhaaksi suostua, koska kieltäytyminen olisi merkinnyt sotaan joutumista. Edelleen käytiin neuvotteluja Venäjän hallituksen ja Suomen välillä. Miten se toteutetaan?
      Heillä oli valmis suunnitelma: Hankoniemi, Kotka rannikkokaupungeista, myös Helsinkiin pieni puolustuspaikka. Sitten Lahteen ja Tampereelle puolustus- ja tutka-asemat. Jyväskylään varuskunta panssariosastoineen. Siitä ylöspäin kaupungit Kokkola ja Kemi. Ilmavoimat Rovaniemelle ja Sallaan.
      Tämä oli Suomen hallitukselle kova sana otettavaksi vastaan. Mutta toinen vaihtoehto olisi ollut sotatantereeksi muuttuminen.
      Tämä on osa Jumalan rangaistusta, kun olemme menneet Euroopan unioniin.

      Lahdessa 1.6.1999

      Tauno W. Rantala




      Tauno Rantalan ennustusnäky 23.3.1999 Jerusalemissa

      Israelin matkan aikana meillä oli kaksi hengellistä tilaisuutta Christ Church -kirkossa Jerusalemissa.
      Toisen tilaisuuden loppurukouksen aikana Herra vei minut Suomen ja Venäjän rajalle. Siinä sain nähdä, kuinka
      juutalaisia tuli Venäjän puolelta Suomeen suurin joukoin. Heillä oli vain vähän varusteita mukanaan ja vaatteetkin olivat repaleiset. Kun he saapuivat, oli hieno katsoa, kun sinivalkoiset rajapuomit oli nostettu pystyasentoon, niin että
      he pääsivät tulemaan vapaasti Suomen puolelle.

      Kohta tämän jälkeen lähtivät panssarivaunut ja jalkaväkiosastot liikkeelle, ja ne tulivat Suomen puolelle. Kun ne tulivat Suomen puolelle, suomalaiset sotilaat muodostivat ikään kuin kunniakujan seisoen selät etelään päin olkapäät toisissaan kiinni. Heillä ei ollut aseita ollenkaan eivätkä venäläisetkään ampuneet. Siitä he jatkoivat omaa menoansa eteenpäin. Suomesta ne jatkoivat matkaa Ruotsiin ja Norjaan mennen aina Jäämeren rantaan asti ja siellä ne kaivautuivat asemiin.



      Tauno W. Rantalan näkyprofetia 15.4.1997

      Itke Suomi - itke Eurooppa
      EU - NATO
      Aamurukouksen aikana 15.4.1997 valtasi minut sanoinkuvaamaton murhe ja itku. Samalla näin EU:n tähtikuvion. Jokainen tähti alkoi ikään kuin elää. Sitten ne alkoivat vuotaa verta. Tämän jälkeen nuo vertavuotavat tähdet muuttuivat mustiksi risteiksi. Mieleni täytti aivan maahan painava murhe.
      Kun aloin edellä näkemääni paperille kirjoittaa, alkoi tulla henkeeni ja eteeni seuraava ilmestysprofetia.
      Tästedes sanoo Herra: Jokainen valtakunta ja sen päämiehet, jokainen heistä tulee saamaan oman palkkansa, joka on yhteyksissä tämän liittouman ja sen hengen kanssa. Koska tästä muotoutuu se portto, josta on ennustus Ilmestyskirjaan kirjoitettu. Maan porttojen ja kauhistusten äiti. Ja sen nähtiin olevan juovuksissa pyhien verestä. Ilm.17:1-18. Kaikki ne, jotka ovat kannattaneet tai liittoutuneet tähän, Minä ne tuomitsen.

      Liittouma on ensin kaupallinen. Sitten se laajentaa otettaan ja saa kenraaleja puolelleen. Erikoisesti yksi heistä juo niin sitä henkeä, että on aivan täynnä sitä. Se on antikristillinen henki. Se on vallan ja herruuden tavoittelun henki. Samaan mieleen liittyy monien eri maiden hallitsijoita. Se on sama henki, joka vaikutti Adolf Hitlerissäkin. Nyt näen, että armeijaa kootaan. Päälliköitä valitaan ja suuret palkat luvataan. Mutta joksikin ajaksi siirtyy vielä joukkojen liikkeelle lähtö heidän keskuudessaan vallitsevien erimielisyyksien vuoksi. Mutta ne sovittiin muutamien henkilövaihdosten jälkeen. Ja kädenpuristuksin paperit allekirjoitettiin suurien juhlien ja juominkien yhteydessä.

      Liikkeelle lähti "hallava hevonen", jota sotajoukot lähtivät seuraamaan. Määräys annettiin, että jokaisen on luovutettava omaisuutensa valtiolle. Jos joku sanoi jotakin vastaan, niin lain ankaralla kouralla hänet siihen pakotettiin. Jotkut menettivät henkensäkin. Ihmiset riisuttiin niin puhtaiksi omaisuudestaan, että heille ei jäänyt mitään. Tämä on määrätietoista toimintaa, jolla tehdään kaikki riippuvaisiksi EU-tuesta ja avusta.
      Matt:24:12,13. Näen suuren kulkueen, jonka kärjessä paavi kulkee vaippoineen, kaapuineen ja ristisauvoineen. Häntä seuraa eri maiden liberaaliset, uskonnolliset johtajat. He vakuuttavat uskollisuuttaan "isälle, paaville". Alkoi suuri eri uskontojen yhteinen kokous. Siellä käytiin läpi, mihin suuntaan yhdessä EU:n kanssa uskonnon linjat viedään. Ensin vedotaan yhteishenkisen rakkauden nimissä. Mutta kun ei ala tulla toivottua tulosta, aletaan kirkkokunnittain koordinoida eri maissa, ketkä ovat puolella, ketkä vastaan. Vedotaan Raamatun Sanaan: "Mitä tekevät akanat jyvien joukossa." Paavi kulkee eri puolilla maailmaa, pitäen näyttäviä kulkueita ja kokouksia, joihin tämä uskonnollisuuden henki lähettää ihmisiä saaden heidät vakuuttumaan suuresta johtajasta ja ainoasta oikeasta uskosta.
      Nyt on saavutettu kaikki kolme päälinjaa: 1. kaupallinen 2. sotilaallinen, Nato. 3. uskonnollinen, paavi. Sama yhdistelmä, joka näytettiin Johannekselle Patmoksella: Antikristus - peto - väärä profeetta. Ilm. 13. Vielä katsotaan
      ja selvitellään, jokainen tahollaan, miten tämä kaikki sulautuu kansaan? Sitten alettiin otetta kiristää kaikilla linjoilla. Taloudellisen avun syrjintää niiden kohdalla, jotka eivät olleet tyytyväisiä EU:n toimiin.
      Nyt nousee valtaan mies, röyhkeä ja juonissa taitava. Dan. 7:8 ; 8:22,23. Hän syrjäyttää muutamia ja järjestelee uudelleen vallassa olevia. Ja kaikki ne, joilla on vähääkään inhimillistä mieltä ja sääliä, hän syrjäyttää nämä vallasta. Valitsee vain kovan linjan edustajia.

      Taivaalla lensi enkeli ja laski ja julisti aikaa parannuksen tekoon. Niille jotka vielä haluavat nöyrtyä ja katua, ennen tuomioiden liikkeelle lähtöä. Lähti liikkeelle voimakas Jumalan hengen aalto, jolloin kirkot ja rukoushuoneet täyttyivät kuulijoista. Jopa uusia seurakuntia syntyi. Sairaita parantui hyvin paljon. Voimallisia tunnustekoja tapahtui. Myös
      kuolleita herätettiin. Jooel 2:28-32. Luuk. 12:11,12.

      Tämän siunauksen ilmenemisestä johtuen vastavoimat alkoivat vastustaa uskovia. Ja muutamia heistä vangittiin. Matt. 24:9-13. Dan. 3:28. Luuk. 21:25-28.

      Mutta tämän vastustuksen noustua, Herra Jeesus yhtäkkiä ilmestyi pilviin väkevällä voimalla ja kirkkaudella vieden ylöstempauksessa omansa taivaisiin ja ovi suljettiin. 1.Tess. 4:16-18. Matt. 24:27,39. ; 25:10.

      • Jumalan sanoja;

        (Joh 3:34-36) Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.

        Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.

        Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

        (ilm 22:17-19) Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

        Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

        ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

        Jumala puhuu aina selkokielellä ja näinä viimeisinä päpivinä hän on puhuva poikansa kautta.

        Eipä sille mitään voi jos jollakin herätys jumalana.


    • potaskaa!

      Näitä "ylivainioita" piisaa.........

    • Tauno nyt ok

      Yöllä minulle puhuttiin ja samalla näytettiin Suomen tilanteesta Hengessä. Herramme Jeesus sanoi:"Tulin avovankila kierrokselle". Minä ihmettelin sitä sanaa ja hän jatkoi: "Kierrän kaikki paikkakunnat ja kaikki avovankilat".


      Minut siirrettiin katsomaan eräälle paikkakunnalle siellä olevaan ”avovankilaan”. Katselin kun ruokasalissa oli meneillään hartaustilaisuus, ihmiset lauloivat kiitosta Herran ja yhtäkkiä aukeaa ovi ja joku mies kävelee hyvin määrätietoisin askelin salin etuosaan. Mitään puhumatta hän kääntyi nähdäkseen kaikki ja nostaen arpiset kätensä ylös.


      Kaikki salissa ovat ihmeissään, luovat katseensa häneen ja ne, jotka tunnistavat hänet ilahtuvat suuresti. Samassa kuuluu kauheaa kolinaa, kuin kahleista jotka putoavat lattialle. Herramme osoittaa ovellepäin ja ne jotka rakastavat häntä seuraavat iloiten ulos. Näin hänen käyvän sillä paikkakunnalla muutkin vastaavat paikat ja keräten omansa ympärilleen niinkuin paimen lampaansa.

      Sitten hän puhuu heille sanoen:"Olen vapauttanut teidät tänäpäivänä lahko hengestä, älkää enää antako sitoa itseänne millään kahleilla. Armahtakaa niitä jotka jäivät kahleisiin, koska olen myös heidän puolestaan kärsinyt. Tulin maailmaan kaikkien ihmisten tähden, että uskon kautta minuun ja nimeeni heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys".

      Seuraavaksi hän valitsi vanhimmat ja seurakuntapalvelijat, antaen heille tehtäväksi huolehtia omiensa palvelemisesta sanoen: "Muistakaa, ilman minua te ette kykene huolehtimaan heistä. Te olette niinkuin minun apulaisiani, seisokaa minun edessäni ja kuunnelkaa joka päivä kaikki hoito-ohjeet.

      Kulkekaa heidän edellään ja jäljessä, ettei kukaan omistani jäisi tänne kun minä tulen teidät noutamaan". Hän ojensi haavoitetut kätensä, siunasi seurakuntansa ja poistui näkyvistä. Jäin kyynelin odottamaan ja haluan todistaa teille tämän hänen rakkaudestaan.

      • "Yhden henkilön

        Tulen pyyhkimään tämän kansan kyyneleitä,
        mutta aikani ei ole vielä, mutta odota.

        "Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani."

        Olen Hänen valintansa.


      • ...

        ...


    • ???

      ???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe