Pe.23.1> Pieni askel ihmiselle.

(´ô`)®©

klo 19.00

Kyläläiset kokoontuvat pubiin katsomaan televisiosta kuuhun laskeutumista, mutta Peggy väittää sen olevan huijausta. Poliisien henki on vaarassa kun poliisilaitokselle hyökätään.

16/21
   
Yksi suurimmista tapahtumista moderni historia - Lunaarisen porrastasanne - tekee jälkensä Aidensfield ja useimmat kyläläiset ovat kokoontuivat Aidensfield aseita katsoa sen TV. Mutta Peggy Armstrong väittää, että se on con ja että hän voi todistaa sitä. Ja jos on olemassa joku, joka tietää kaiken noin haitoista on hänen. Brenda Garnett on jätetty pulaan vuonna Aidensfield kun hänen Auto hajosi ja hän pelkää, joku saattaa löytää, missä hän on. Ylikonstaapeli Miller ja PC Bellamy pidätys kaksi kovia tyyppejä, jotka lupaavat poliisiviranomaisten, että ne ovat kuolleet ennen aamunkoittoa, koska niiden pomo vapauttaa ne. Miller ei pelota niin helposti, mutta yhtäkkiä poliisiasemalla alkaa hyökkäys.



One of the greatest events in modern history - the lunar landing - makes its mark on Aidensfield and most of the villagers are gathered at the Aidensfield Arms to watch it on TV. But Peggy Armstrong claims that it is a con and that she can prove it. And if there is somebody who knows everything about cons it must be her. Brenda Garnett has been left stranded in Aidensfield when her car broke down and she is afraid somebody may find out where she is. Sergeant Miller and PC Bellamy arrest two tough guys who promise the police officers that they will be dead before dawn, because their boss will free them. Miller does not scare that easily, but suddenly the police station gets under attack.

15

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyperNilkki

      nyt on näemmä nikkiki rekisteröity. ei pitäisi kellään olla valittamista.

    • taas alkaa

      saas nähdä jaksaako katsoa kokonaan. luultavsti jaksan.

      • loppuki

        Nukahin välil.....


      • siinä kävi
        loppuki kirjoitti:

        Nukahin välil.....

        kun ei ollut mahdollisuutta seurata.


    • pikkunilkki.

      oli matkittu sitä elokuvaa, jonka nimeä en nyt muista. carpenter tais tehä siitä eka version

    • Markus H

      Sattuiko kukaan hieno ihminen ottamaan kyseistä jaksoa talteen? Piti laittaa nauhalle isukille, mutta unohdin perhana. Jos kuinkaan viitsit lähettää jaksoa minulle (sovitaan tavasta myöhemmin), niin otathan yhteyttä hauhia _ markus [a] hotmail.com (poista välit jne.). Voin maksaa muutaman euron vaivanpalkkaa.

      Syvimmät kiitokset.

      • talteen...

        mutta valitettavasti sinun ja isäsi kannalta digisovittimeen => hankalampi tapaus lähettää.


    • joonatan

      Ovat keksineet erikoisen aikakoneen siellä Eidensfieldissä (vaimikäsenyton). Aikoinaan eräässä sarjassa mentiin vuotta 1969 ja vietettiin sen vuoden Joulua. Sen jälkeen on eri Jouluja vietetty puolenkymmentä kertaa ja nyt ollaan päästy tähän kuulentoon!

      • Lisbet*

        Mut ystäväni, sehän on tarkoitskin, et pysytään siellä nafti -70 luvulla.

        Voi olla joulut ja juhannukset, mitä sitten?

        Ei sen kuulukaan mennä vuosittain.

        Siinähän se juju just onkin.

        Nautinnollista ensijaksoa. ;)


      • on käsitelty

        tällä keskustelupalstalla jo monet kerrat...


      • mutta uusiakin
        on käsitelty kirjoitti:

        tällä keskustelupalstalla jo monet kerrat...

        lukjoita on tullut mukaan, eikä kukaan ala lukeemaan satoja vanhja viestejä, onpahan helpompi vastata kysymykseen kun tietää asian, ja voihan sen jutun linkittää joka tietää milloin siitä on keskusteltu.


    • kummoinen...

      Pitkäveteistä se kuulennon seuraaminen.
      Poliisiaseman miehitys toi jaksoon jonkin verran mielenkiintoa. Mutta onpa englantilaiset poliisit avuttomia, kun rikollinen heiluu pyssyn kanssa....

      • vainojenuhri

        Onhan siellä se nokkela konstaapeli, joka ratkoo suit-sait pahimmatkin ongelmat.


      • avuttomaksi

        tuntee itsensä joka maan poliisi, kun ovista ja ikkunoista ammuskellaan ja itse ollaan täysin yllätettyinä ilman aseita puolustuskyvyttömiä.


      • amerikkalaista sankari
        avuttomaksi kirjoitti:

        tuntee itsensä joka maan poliisi, kun ovista ja ikkunoista ammuskellaan ja itse ollaan täysin yllätettyinä ilman aseita puolustuskyvyttömiä.

        tarinaa, kun vähän sammuttimella roiskaisi, niin roistot eivät pystyneet ampumaan, sitten kuitenkin ne eivät muutenkaan halunneet ampua poliiseja.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe