Jo monia paikkakuntia kiertäneenä voin sanoa, että lahden faneissa tyhmyys todellakin tiivistyy. Olin paikanpäällä lahdessa HIFKiä vastaan olleessa ottelussa. M.Pöyhönen teki uunin. Ja tuomarit laittoivat Jari Kauppilan maalin tekijäksi vaikka mies kaivoi nenää vaihdossa,niinkuin tekee kentälläkin nykyään. Ja flying pelicaansit käyvät laulamaa Jaaaarrriiii Kaaaauuupppiiilaaaaa ja yleisö repeilee......eikö juuri fanien pitäisi silmä kovana seurata ja ainakin tunnistaa pelaajat jäällä ja katsoa mitä siellä tapahtuu...ei v***u mitä luuseri porukkaa todellakin, koska viimeksi,kun olin paikanpäällä kävi juuri samanlailla. Miten kehtaatte edes kutsua itseänne tosifaneiksi?? Jännä homma että suurin osa fanittajista on aina sellaisia jotka eivät itse ole ikinä osanneet pelata mitään joukkueurheilua pätkääkään. Ja tämähän on tutkittu fakta, joten älkää itkekö.
Flying shitfans!
Pelisilmän omaava.
1
219
Vastaukset
- Vanha pakki
provosoida? Ei taida onnistua, täällä tuskin ne fanit majailee, eivät osaa varmaan ees lukea. Samanlaisia mukafaneja löytyy joka paikkakunnalta. Tarkoituksena vain mölytä ja näyttää omaa tyhmyyttään...mitä niistä...anna olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442