Jo monia paikkakuntia kiertäneenä voin sanoa, että lahden faneissa tyhmyys todellakin tiivistyy. Olin paikanpäällä lahdessa HIFKiä vastaan olleessa ottelussa. M.Pöyhönen teki uunin. Ja tuomarit laittoivat Jari Kauppilan maalin tekijäksi vaikka mies kaivoi nenää vaihdossa,niinkuin tekee kentälläkin nykyään. Ja flying pelicaansit käyvät laulamaa Jaaaarrriiii Kaaaauuupppiiilaaaaa ja yleisö repeilee......eikö juuri fanien pitäisi silmä kovana seurata ja ainakin tunnistaa pelaajat jäällä ja katsoa mitä siellä tapahtuu...ei v***u mitä luuseri porukkaa todellakin, koska viimeksi,kun olin paikanpäällä kävi juuri samanlailla. Miten kehtaatte edes kutsua itseänne tosifaneiksi?? Jännä homma että suurin osa fanittajista on aina sellaisia jotka eivät itse ole ikinä osanneet pelata mitään joukkueurheilua pätkääkään. Ja tämähän on tutkittu fakta, joten älkää itkekö.
Flying shitfans!
Pelisilmän omaava.
1
234
Vastaukset
- Vanha pakki
provosoida? Ei taida onnistua, täällä tuskin ne fanit majailee, eivät osaa varmaan ees lukea. Samanlaisia mukafaneja löytyy joka paikkakunnalta. Tarkoituksena vain mölytä ja näyttää omaa tyhmyyttään...mitä niistä...anna olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070