Olemme mahdollisesti muuttamassa Pähkinärinteeseen ja tahtoisin kuulla mielipiteitä ko. alueesta!
Onko rauhalline paikka? Paljon ulkomaalaisia?
Liikenneyhteydet?
Jne. Kaikki tieto tervetullutta.
Kokemuksia Pähkinärinteestä?
3
523
Vastaukset
- asunut...
Pähkinärinteestä menee helsinkiin (keskustaan)yhdellä bussilla n. 20-30min. Myyrmäessä on terveysasema, Myyrmanni,pankit yms palvelut, sinne menee alle 10min bussilla.
Terhotie/kuja on erittäin rauhallista aluetta, sitä suosittelen ehdottomasti.
Lammaslammen ympäristössä kesäisin on paljon nuorisoa mutta ei ne häiriöksi asti ole vielä olleet ainakaan.
Pähkinärinteessä on pari kauppaa,ravintoloita,posti, apteekki, neuvola, hammaslääkäri, koulut yms.
Vantaan paras paikka asua on Pähkinärinne! :) Tosi mukavaa seutua, hyvät ulkoilumahdollisuudet. - edelliseen vielä..
En ainakaan itse ole törmänny paljoon ulkomaalaisiin, aika vähän niitä on näkynyt.
- Henrik Himmmmmler
"Terhotie/kuja on erittäin rauhallista aluetta, sitä suosittelen ehdottomasti."
Hhohohoh! Vitsi vai? Juuri olin sanomassa, että muuten rauhallinen seutu, paitsi terhotien alue. Ne viimeisimmät talot varsinkin on sellasta seutua, että huh hei. Nimimerkillä kokemusta on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849