Miten nämä kirjataan?
Tavaran yksityiskäyttö-debet - Veroton osto-kredit?
Ostot-debet - Tavaran yksityiskäyttö-kredit?
Onko Veroton osto (tavaroista) tuloslaskelmassa - vai merkkinen?
Tuloslaskelma/kirjanpito
11
872
Vastaukset
- liiteri
hommaa kirjanpitäjä. eise oo nii kalliskaa.
- tuloslaskelma
säkään et tiedä mikä on oikein?
- helpompaa...
...vastata kun tietäisi mitä yrität tehdä? Kirjata yksityisottoja rahana? Ottaa käyttöön yrityskäytössä ollutta tavaraa? vai mitä?
- tuloslaskelma
on otettu käyttöön. Ei rahaa.
- näin...
tuloslaskelma kirjoitti:
on otettu käyttöön. Ei rahaa.
Yksityistili debet - ostot kredit.
- siis..
näin... kirjoitti:
Yksityistili debet - ostot kredit.
Ostotilille kun kirjaat tavaraostoja niin nehän menevät ostot - debet ja pankkitili- kredit. Nyt otat ostoista pois (kun otat tavaraa yksityiskäyttööön) niin kirjaus on tuo edellä kertomani.
- tuloslaskelma
siis.. kirjoitti:
Ostotilille kun kirjaat tavaraostoja niin nehän menevät ostot - debet ja pankkitili- kredit. Nyt otat ostoista pois (kun otat tavaraa yksityiskäyttööön) niin kirjaus on tuo edellä kertomani.
Veroton osto (tavaroista) tuloslaskelmassa - vai merkkinen?
- tuloslaskelma
tuloslaskelma kirjoitti:
Veroton osto (tavaroista) tuloslaskelmassa - vai merkkinen?
selvennystä. Olen ottanut tavaraa yksityiskäyttöön tmi:stä ilman alvia sen 850.00e. Minkä merkkisenä tuon pitäisi näkyä tuloslaskelmassa?
- tuloslaskelma
tuloslaskelma kirjoitti:
selvennystä. Olen ottanut tavaraa yksityiskäyttöön tmi:stä ilman alvia sen 850.00e. Minkä merkkisenä tuon pitäisi näkyä tuloslaskelmassa?
Eikö kukaan tiedä?
- ja tuloslaskelma
tuloslaskelma kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä?
Pieni kirjanpidon nopea kertaus,
Debet vai kredit
Tuloslaskelma;
kulut, kirjataan aina debet puolelle
Tulot, kirjataan aina kredit puolelle
Nyt kun otat yksityiskäyttöön, vähentää se siis yrityksesi kuluja. Kirjaat siis tuon yksityisoton
per yksityistili an ostot.
tokihan muistat sen alvin sitten tilittää yksityiskäytöstä. - tuloslaskelma
ja tuloslaskelma kirjoitti:
Pieni kirjanpidon nopea kertaus,
Debet vai kredit
Tuloslaskelma;
kulut, kirjataan aina debet puolelle
Tulot, kirjataan aina kredit puolelle
Nyt kun otat yksityiskäyttöön, vähentää se siis yrityksesi kuluja. Kirjaat siis tuon yksityisoton
per yksityistili an ostot.
tokihan muistat sen alvin sitten tilittää yksityiskäytöstä.Eli nuo tavaran yksityisotot tulevat sitten tuloslaskelmaan miinus-merkkisenä. Vai tarvitseeko niitä laittaa sinne?
Eikös tuon 850 euroa saa ottaa ilman alvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726253- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan229767- 41759