Bush ja Rumsfeld syytteeseen?

"YK:n kidutuksen vastaisen työn erityisraportoija Manfred Nowak sanoo, että Yhdysvaltain johdolla on nyt velvollisuus saattaa Bush ja Rumsfeld syytteeseen kidutuksesta ja vankien huonosta kohtelusta. Nowakin mukaan asia on yksiselitteinen, koska Yhdysvallat on ratifioinut YK:n kidutuksen vastaiset sopimukset"

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/01/yk-raportoija_vaatii_bushia_ja_rumsfeldia_syytteeseen_492770.html

Ilmankos Bush niin äkkiä livahti matkoihinsa Obaman juhlista, epäili varmaan joutuvansa pidätetyksi heti kautensa päätteeksi?

Ei Guantanamoa kannata kokonaan sulkea, noille kahdelle rikolliselle sopiva säilytyspaikka siellä.

15

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsetseniassa

esim. - eikö Kai-rekattua kiinnosta ????

• nimittäneet

Putinille oman kadunkin. Putin on siellä hyvin suosittu. Kuka syyttäisi ja mistä?

• tai tai

tai Myanmarin sotilasjuntan rikokset ja kidutukset Burmassa, tai Mugaben kidutukset, katoamiset ja murhat Zimbawessa?

Ei heitä kiinnosta, ovat niin kaksinaamaisia - Bushin haukkuminen se tässä nyt vain on niin seksikästä ja hauskaa kun pitää olla niin laumassa mukana!

• Nyt oli aiheena Bush ja Rumsfeld, sekä heidän rikoksensa. Eikö olisikin kohtuullista, että heidät saatettaisiin oikeuden eteen vastaamaan rikossyytteisiin?

• ......
        Kairakettu kirjoitti:

Nyt oli aiheena Bush ja Rumsfeld, sekä heidän rikoksensa. Eikö olisikin kohtuullista, että heidät saatettaisiin oikeuden eteen vastaamaan rikossyytteisiin?

sinähän et ole ikinä vaihtanut aihetta kesken keskustelun et et!

• Kujakolli
        tai tai kirjoitti:

tai Myanmarin sotilasjuntan rikokset ja kidutukset Burmassa, tai Mugaben kidutukset, katoamiset ja murhat Zimbawessa?

Ei heitä kiinnosta, ovat niin kaksinaamaisia - Bushin haukkuminen se tässä nyt vain on niin seksikästä ja hauskaa kun pitää olla niin laumassa mukana!

Kaikista mainituista maista USA nyt kuitenkin esittää oikeusvaltiota
        ja roolimallia maailman muille maille.
        Siksi oikeudenkäynnille olisi hyvät perusteet.

• nyt, osaatko
        ...... kirjoitti:

sinähän et ole ikinä vaihtanut aihetta kesken keskustelun et et!

keskustella. En usko, että osaat :-))

• mutta typerä
        Kujakolli kirjoitti:

Kaikista mainituista maista USA nyt kuitenkin esittää oikeusvaltiota
        ja roolimallia maailman muille maille.
        Siksi oikeudenkäynnille olisi hyvät perusteet.

eli siis teoriasi on että kaikki eivät ole tasa-arvoisia kansainvälisen lain edessä?

• Tarkka Poika.
        nyt, osaatko kirjoitti:

keskustella. En usko, että osaat :-))

osallistua keskusteluun omalla nikillä enää sen jälkeen kun sinut on kyykytetty?

• ei ole olemassa
        tai tai kirjoitti:

Silti täytyy puuttua niihin epäkohtiin, mihin pystyy. Eikä vaan jäädä pyörittelemään peukaloita ajetellen, et jos noi tuolla niin toisilla on oikeus....

• Tarkka Poika. kirjoitti:

osallistua keskusteluun omalla nikillä enää sen jälkeen kun sinut on kyykytetty?

Erehdyt pahoin. Minä en ole tuo kirjoittaja, eikä minua täällä mitään kyykytetä.

Sinulla on harhoja, oletko perillä tilastasi?

• eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

Erehdyt pahoin. Minä en ole tuo kirjoittaja, eikä minua täällä mitään kyykytetä.

Sinulla on harhoja, oletko perillä tilastasi?

"Arilla" on oikeus ilmaista mielipiteensä. Kuvaava nikki olisi Arvaaja Ari. Sehän se ;=)

• Cheney ! ! !

http://www.youtube.com/watch?v=6BEsZMvrq-I

Uskomaton video... (an incredible piece of video. Total proof of what a hypocrite this guy is. If he was a russian and not a yank he'd be in behind bars)

Cheney on rikollinen perkele... (Cheney is a war criminal bitch. He needs to be put down.)

• ????

Toivottavasti näillä uutisilla ei johdeta meitä harhaan.

Tehdään yhdestä syntipukki ja sama peli jatkuu. (Tai siis kahdesta, jopa!)

• olisi pitkä

vankilatuomio.Bush aiheutti valtaisan määrän ihmisten kuolemia pressana ollessaan.Hän valehteli-kertoi perättömiä-aiheutti tietoisena väärästä syystä sotatoimia alueilla joihin ei ollut mitään syytä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe