Bush ja Rumsfeld syytteeseen?

"YK:n kidutuksen vastaisen työn erityisraportoija Manfred Nowak sanoo, että Yhdysvaltain johdolla on nyt velvollisuus saattaa Bush ja Rumsfeld syytteeseen kidutuksesta ja vankien huonosta kohtelusta. Nowakin mukaan asia on yksiselitteinen, koska Yhdysvallat on ratifioinut YK:n kidutuksen vastaiset sopimukset"

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/01/yk-raportoija_vaatii_bushia_ja_rumsfeldia_syytteeseen_492770.html

Ilmankos Bush niin äkkiä livahti matkoihinsa Obaman juhlista, epäili varmaan joutuvansa pidätetyksi heti kautensa päätteeksi?

Ei Guantanamoa kannata kokonaan sulkea, noille kahdelle rikolliselle sopiva säilytyspaikka siellä.

15

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsetseniassa

      esim. - eikö Kai-rekattua kiinnosta ????

      • nimittäneet

        Putinille oman kadunkin. Putin on siellä hyvin suosittu. Kuka syyttäisi ja mistä?


      • tai tai

        tai Myanmarin sotilasjuntan rikokset ja kidutukset Burmassa, tai Mugaben kidutukset, katoamiset ja murhat Zimbawessa?

        Ei heitä kiinnosta, ovat niin kaksinaamaisia - Bushin haukkuminen se tässä nyt vain on niin seksikästä ja hauskaa kun pitää olla niin laumassa mukana!


      • Nyt oli aiheena Bush ja Rumsfeld, sekä heidän rikoksensa. Eikö olisikin kohtuullista, että heidät saatettaisiin oikeuden eteen vastaamaan rikossyytteisiin?


      • ......
        Kairakettu kirjoitti:

        Nyt oli aiheena Bush ja Rumsfeld, sekä heidän rikoksensa. Eikö olisikin kohtuullista, että heidät saatettaisiin oikeuden eteen vastaamaan rikossyytteisiin?

        sinähän et ole ikinä vaihtanut aihetta kesken keskustelun et et!


      • Kujakolli
        tai tai kirjoitti:

        tai Myanmarin sotilasjuntan rikokset ja kidutukset Burmassa, tai Mugaben kidutukset, katoamiset ja murhat Zimbawessa?

        Ei heitä kiinnosta, ovat niin kaksinaamaisia - Bushin haukkuminen se tässä nyt vain on niin seksikästä ja hauskaa kun pitää olla niin laumassa mukana!

        Kaikista mainituista maista USA nyt kuitenkin esittää oikeusvaltiota
        ja roolimallia maailman muille maille.
        Siksi oikeudenkäynnille olisi hyvät perusteet.


      • nyt, osaatko
        ...... kirjoitti:

        sinähän et ole ikinä vaihtanut aihetta kesken keskustelun et et!

        keskustella. En usko, että osaat :-))


      • mutta typerä
        Kujakolli kirjoitti:

        Kaikista mainituista maista USA nyt kuitenkin esittää oikeusvaltiota
        ja roolimallia maailman muille maille.
        Siksi oikeudenkäynnille olisi hyvät perusteet.

        eli siis teoriasi on että kaikki eivät ole tasa-arvoisia kansainvälisen lain edessä?


      • Tarkka Poika.
        nyt, osaatko kirjoitti:

        keskustella. En usko, että osaat :-))

        osallistua keskusteluun omalla nikillä enää sen jälkeen kun sinut on kyykytetty?


      • ei ole olemassa
        tai tai kirjoitti:

        tai Myanmarin sotilasjuntan rikokset ja kidutukset Burmassa, tai Mugaben kidutukset, katoamiset ja murhat Zimbawessa?

        Ei heitä kiinnosta, ovat niin kaksinaamaisia - Bushin haukkuminen se tässä nyt vain on niin seksikästä ja hauskaa kun pitää olla niin laumassa mukana!

        Silti täytyy puuttua niihin epäkohtiin, mihin pystyy. Eikä vaan jäädä pyörittelemään peukaloita ajetellen, et jos noi tuolla niin toisilla on oikeus....


      • Tarkka Poika. kirjoitti:

        osallistua keskusteluun omalla nikillä enää sen jälkeen kun sinut on kyykytetty?

        Erehdyt pahoin. Minä en ole tuo kirjoittaja, eikä minua täällä mitään kyykytetä.

        Sinulla on harhoja, oletko perillä tilastasi?


      • eri-mies
        Kairakettu kirjoitti:

        Erehdyt pahoin. Minä en ole tuo kirjoittaja, eikä minua täällä mitään kyykytetä.

        Sinulla on harhoja, oletko perillä tilastasi?

        "Arilla" on oikeus ilmaista mielipiteensä. Kuvaava nikki olisi Arvaaja Ari. Sehän se ;=)


    • Cheney ! ! !

      http://www.youtube.com/watch?v=6BEsZMvrq-I

      Uskomaton video... (an incredible piece of video. Total proof of what a hypocrite this guy is. If he was a russian and not a yank he'd be in behind bars)

      Cheney on rikollinen perkele... (Cheney is a war criminal bitch. He needs to be put down.)

    • ????

      Toivottavasti näillä uutisilla ei johdeta meitä harhaan.

      Tehdään yhdestä syntipukki ja sama peli jatkuu. (Tai siis kahdesta, jopa!)

    • olisi pitkä

      vankilatuomio.Bush aiheutti valtaisan määrän ihmisten kuolemia pressana ollessaan.Hän valehteli-kertoi perättömiä-aiheutti tietoisena väärästä syystä sotatoimia alueilla joihin ei ollut mitään syytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe