Vaimon kannattaa laittaa pienehkö tyyny pehavn alle. Silloin kulli työntyy syvemmälle ja nautinto on sen mukainen. Siemenet sukeltavat kohteeseensa liukkaasti ja raskaus onnistuu.
Tyyny pehvan alle
11
10917
Vastaukset
- on ni,(ONNI)
selviö?? jo silloi, kun miehellä on liian pieni tuottamaan naisellensa nautintoa
- nytkö sä
olet toin hokannu,vanha juttu
- Vaimoinen
Noille kahdelle yläpuolelle tiedoksi, et tuntuu molemmista paremmalta jos tyyny on pehvan alla. On hollilla paremmin, sillä ei ole merkitystä jos miehellä pieni.
- Tuntuu muutenkin
mukavammalta, kun molo osuu paremmin gutaan kohtaan naisessa, vanha temppu muuten mutta unohdettu.
- Keskikokomies
No kyllähän tyyny antaa ihan mukavan säväyksen molemmille. Ei ole kyse pienestä,isosta tai siltä väliltä olevasta kalusta. Vaihtelun vuoksi jurauttaa vaikka isolla tyynyn kanssa.
- isännän
Keskikokomies kirjoitti:
No kyllähän tyyny antaa ihan mukavan säväyksen molemmille. Ei ole kyse pienestä,isosta tai siltä väliltä olevasta kalusta. Vaihtelun vuoksi jurauttaa vaikka isolla tyynyn kanssa.
on mukava nukkua tyynyä nuuskuttaen
- Nautiskeleva
Tietääkö kukaan, mistä voisi ostaa tähän tarkoitukseen valmistettuja muotoiltuja tyynyjä
- opet
Pillu-Olavi kirjoitti:
ikeasta saa 2 tommosta tyynyä oliko se 20e tai jtn meitsil on
- aasialaisrakastajatar
käytämme paksua tyynyä tytön perseen alla suuseksin aikana ja sitten myös nussittaessa, se antaa hyvän tuen ja vittu on siinä tyrkyllä hollillaan hyvin. Kun nuolen ja sormitan niin nainen on kaarella tämän tästä ja saa jo silloin orgasmeja kun sivelen sormillani vaginan yläosaa ja sitä g-pistettä. Samalla koplitan usein kohdunnapukkaa, sekin tuntuu hänestä mukavalta kun toistelee että sinä osaat ja minä tulen, tulen... Sen jälkeen on maittavaa nussia kunnolla, jolloin vaihdamme usein puolta, hän päällä, minä alla, joskus ensin kuusysiä. Kyllä vittu on ihana värkki! Ja tyyny perseen alla.
- kiihkeä naaras
Näin on - hyvältä tuntuu ja syvälle menee! Samoin ainakin mulla toimii takaapäin sillain et polvien päällä peppu tosi ylös, ylävartalo alhaalla.. Tiukat paikat vaiks oon synnyttäny(harhaluulo siis että löystyis,musta ainakin, tosin kavereilta en ole tiedustellu;) ja siks nää asennot on tod. tuskaisen nautinnollisia, tuntuu et paikat räjähtää.. ah miten IHANAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872