... ei lähde. Täysin turhaa panikointia; Salminen, Huhtala, Savinainen, Kilpeläinen ja Kuparinen jatkavat saletisti patapaidassa.
Kukaa huhutuista...
6
523
Vastaukset
- Skeku
1 jatkaa varmuudella, 1 jatkaa mahdollisesti, 1 lähtee hyvin todennäköisesti ja kaksi lähtee varmuudella.
- Porilainen Pessimisti
Jos edes yksi noista viidestä jatkaa Porissa niin mä heitä voltin
- raksilan gretsky
Luulen, että jokainen heistä lähtee Ässistä, koska haluavat menestymisen mahdollisuuden, ja Porissa sitä ei ole. Eiköhän suunta ole Oulu, Rauma, Helsinki tai Espoo.
Salminen on nuori lupaava junnu, joka varmasti haluaa menestyä joukkueena paremmin. - Lähtee.
Kilpeläinen on menossa Kuopioon, koska Oksa on lähdössä Espooseen. Kalpa antanut kuulemma aika kermaisen tarjouksen myös Eerolle.
Savinainen ja Huhtala menee 10000000% varmuudella Raumalle
- Peräkylä
Tommi Huhtala ja Sakari Salminen ovat hyvän aikaa sitten kätelleet Ilveksen kanssa. Huhtalan Lukko-huhut ovat täyttä paskaa. 2-vuotiset paprut Ilveksen kanssa ovat faktaa.
- Peräkylä
Jatketaan nyt vielä ja kerrotaan että Timo Vertala on Ässien mies tulevalla kaudella. Mahdollista on myös että "vertsi" on teitin jo ennen siirtoikkunan sulkua. Edellisiin lähteenä ovat ne kaikkein luotettavimmat, eli poijaat itse.
- Nuoralla tanssija
Ja auto oven viereen... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663343Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 821369
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64829Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676