Kävin päivällä kirjastossa. Lainasin kaksi kirjaa itsepalveluautomaatilta. Menin uimaan. Uin 4000 metriä. Lähdin pyöräilemään kotiin. Menin vielä kirjastoon. Lainasin Norman Vincent Pealen kirjan myönteinen ajattelu. Laite piippasi. Menin lainaamaan kirjan uudestaan. Lähdin. Kone piippasi taas. Ilmeisesti kyse oli niistä kahdesta kirjasta. Lainasin nekin uudestaan siltä akalta.
Tämä vituttaa minua, koska vaikutin varkaalta, mitä en ole.
Täällä maalla on niin saatanan tylsää, että pitää monta kertaa päivässä juosta kirjastossa. Kun ei lukeakaan jaksa. Ei tällaisten opintotukien eteen kannata liikaa rehkiä, usein pääsee läpi vanhoilla tenttikysymyksillä.
Vituttaa, että luin koko tenttikirjan, koska en tiennyt, että netissä on vanhoja tenttikysymyksiä. Vituttaa, että en lukenut vanhaa tenttikysymystä, koska en ymmärtänyt niistä jutuista mitään. Ehkä tämä on se syy, miksi minua ei tarvittu Helsingin yliopistossa.
Vituttaa, että tenttikirjóiksi laitettiin kaksi kirjaa, joista toinen on muidenkin kuin minun mielestäni tavattoman vaikea. Siitä kuulemma kitistään kurssipalautteessa joka ainoa vuosi, mutta silti sitä ei vedetä pois. Miten helvetissä sellainen kirja, josta kukaan ei mitään ymmärrä, palvelee oppimista.
Ja sitten vituttaa The Secret. Kirja lupaa, että kun minä vain alan kuvittelemaan, että minulla on punainen urheiluauto, niin universumi lähettää sen luokseni...tämä on mielestäni jopa vielä typerämpää kuin typerämpien helluntalaisten jutut. Kuinka vitussa kukaan voi uskoa tällaista soopaa? Jos menetelmä toimisi, kaikki kuvittelisivat itselleen urheiluatoja, taloja, lomamatkoja, miljoonia jne. Mutta kun tämä maailma ei toimi niin. Menestyksestä joutuu aina maksamaan täyden hinnan etukäteen.
On se hyvä, että on edes tällainen palsta jossa voi itkeä koettelemuksiaan. Mielestäni tämä on loistava keksintö.
Vitun kirjastojuttu ja muuta paskaa
5
1194
Vastaukset
- dsffs
Vituttaa tapani viikkotolkulla laiskotella ja hukata arvokasta opiskeluaikaa. Teoria ei kiinnosta, mutta muutakaan paikkaa ei ole.
Vituttaa hampaiden reiät, lihominen ja oma kaunaisuus.- Anonyymi
Yleensä vituttaa, poikkeuksena se, että kirjastossa pääsee paskalle yhteiskunnan kustannuksella. Nauti!!
- dfttd
Vituttaa, että intin esimiehet kiusasivat minua, kuten myös uskovaiset ja tummahipiäiset.
Vituttaa, että en käynyt katsomassa viime vuoden puolella tenttejä enkä tiedä mitä kysyttiin.
Vituttaa, että valitan, vaikka The Secret kertoo, että se ei kannata, koska valittaminen vetää puoleensa lisää valittamisen aihetta ja muita valittajia. - fawewwd
minua vituttaa ihan vitusti rumat muijat!
- Anonyymi
Yleisnero paavo väyrynen on tehnyt tutkimuksen, ettei vitukseen kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221