miten moisia immeisiä onkin? Jaana tuossa sarjas kauhia hössö jos ny moista ilmaisua voisi käyttää. ja jossain mielessä ahnekkin, haluua kaikkien toistenki rantatontit vaikka oli tarkoitus että rantatontti olisi kaikilla metsolan sisaruksilla.
ja jaana muutenki toisinaan rasittava/ärsyttävä tuos sarjassa.
Jaana Järvenheimo
11
5048
Vastaukset
- noita on
tässä ihan oikeassakin elämässä samanlaisia Jaanoja. Olen itsekin törmännyt tuollaisiin hössöihin omanedun tavottelijoihin.
- Lämminmies
Tuskin tuollaisia ihmisiä on .Taas näyttelijä joutuu tekemää likaistatyötä ( saakohan korvauksen)
- se on
Lämminmies kirjoitti:
Tuskin tuollaisia ihmisiä on .Taas näyttelijä joutuu tekemää likaistatyötä ( saakohan korvauksen)
tarja halonen pahin sellanen
- jaanoja
kyllä niitä löytyy tuollaisia jaanoja joka suvusta.lasketaan lasten joululahjat mitä ukki ja mummo ostanut kellekin.synttärilahjat ym.sori jaana.
- jokapuolella
jaanoja kirjoitti:
kyllä niitä löytyy tuollaisia jaanoja joka suvusta.lasketaan lasten joululahjat mitä ukki ja mummo ostanut kellekin.synttärilahjat ym.sori jaana.
mut Metsolan Jaana on pohjimmiltaan ihan ok. Vaikka onkin pikkusen pyrkyri ja hienostelija. ei kuitenkaan HIEN OSTELIJA
- Anonyymi
No on. Tiedän minäkin.
- metsola_fani
tietääks kukaa et mikä biisi se on jossa se jaana bodaa???
- ar
rock
- Ravenal
Sehän kertoo vaa miten mahtava nätteliä Jaana(Raski)on.Tosi hyvin vetää sen ärsyttävän roolin.
- Anonyymi
Jaana tutki avoimesti rintoja. Tämä on hyvää terveyskasvatusta.
- Anonyymi
Jaanan näyttelijän nimi on oikeastikin Jaana (Jaana Raski)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14927
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi75754Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730