Vanhojen tanssit?!

Hanna

mua pelottaa ihan kamalasti tulevat vanhojen tanssit. kun mulla tuppaa aina välillä hieman lirahtelemaan housuun varsinkin stressitilanteissa. ja isosisko kertoi että vanhoissa on joskus todella pitkät jonot vessoihin.. normaalisti käytän tena ladya mutta jos pitää enemmän lirauttaa niin pitiäisikö ottaa varalle vähän isommat suojat? tietääkö joku?

8

4680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monta täplää

      Heippa, Hanna!

      Monenko "pisaran" tenaa käytät? Meinaan, kun mulla on ulosteenkarkailua ja tilanne on pahempi, käytän sitä paksuinta ja imukykyisintä TenaLadya. Normaalisti selviää päivässä sillä 1.5 täplän tenalla.

      Mulla ei ole virtsankarkailua, vaan tilanne päin vastoin. Tenassa on muuten se etu, että se ei ärsytä ihoa, kuin tavalliset terveyssiteet tekee.
      Tenaa olen käyttänyt päivittäin jo parin vuoden ajan.

      Mutta jos tilanne olisi autettu sillä paksuimmalla tenalla? Imukyky on todella hyvä niissä " runsastippaisemmissa" .

      Toivottavasti tästä oli apua... t. Lady-74

    • Wanha typy

      Mul äiskä kertoi et wanhojen tansseis on joskus tosi vaikee päästä veskii ku kaikil on vaikeet niide pukujen kans...

      Siks se sano et mul kannattas olla iha kunno vaippa varalt alla. Muilla kokemuksii sellasest?    

      • darjaaa

        hei. itselläni oli vanhojentansseissa puvun alla ihan kunnon vaippa. se oli muistaakseni tena slip maxi. sinne tuli kaikki ja vasta illemmalla jatkoilla otin sen pois. ainoona miinuksena oli se että ostin koko paketin www.metsapolku.fi niin jäi sitte aika monta. ja no sen rapisi pikkusen mut ei siihen oikee kukaan kyl mitään huomiota kiinnittänyt, oli niin kova hälinä muutenkin.


      • juke
        darjaaa kirjoitti:

        hei. itselläni oli vanhojentansseissa puvun alla ihan kunnon vaippa. se oli muistaakseni tena slip maxi. sinne tuli kaikki ja vasta illemmalla jatkoilla otin sen pois. ainoona miinuksena oli se että ostin koko paketin www.metsapolku.fi niin jäi sitte aika monta. ja no sen rapisi pikkusen mut ei siihen oikee kukaan kyl mitään huomiota kiinnittänyt, oli niin kova hälinä muutenkin.

        Hei!!
        onko sulla vielä niitä vaippoja jäljellä??
        tarvitsisin !

        laita viestiä [email protected]


    • Ninnutska

      Minulla oli Wanhojen tansseissa imukykyisin Tenan side. Vessajonot oli meillä ainakin tosi pitkät ja suoja tuli tarpeeseen. En halunnut lähinnä siksi laittaa vaippaa, että sen kanssa olisi voinut olla vielä hankalampi käydä sitten vessassa. Imukykyisin tena auttoi sen verran, että selvisi pitkästä jonottamisesta

    • Wanha *05*

      Itse laitoin teippivaipan puvun alle, ei sitä kukaan huomaa. Minullakin oli semmonen todella muhkea puku, joten vaippa hävisi hyvin sen alle.
      Eikä haitannut yhtään illan viettoa jne...
      Suosittelen kokeilemaan.

    • yo poitsu

      Sun kannattaa kokeilla Liberon yökastelijoille tarkoitettua housuvaippaa. Minä käytin niitä vanhojen tansseissa ja kukaan ei huomannut ja oli varma olo ja voi käydä vessassa normaalisti kun ehti. Kannattaa käyttää niitä myös kirjoituksissa sillä stressi ja virtsankarkailu kuuluu yhteen ja ainaskin mulla vaippahousut oli ihan märät kun pääs kokeesta pois. Meillä yksi typy kastel housunsa yhes kokees ja kyllä siitä sit huudeltiin,vaikka niin varmaan kyl kävi muillekin.

      • tuleva tohtori

        Joopa joo, kun itse kävin vaippaostoksilla marketissa niin kuinka olleskaan näin kaks luokkakaveria samoilla asioilla. Vähän meillä posket punotti kassajonossa kun jokaisella oli ostokorissa Tena pants housuvaippapaketti. Mutta stressi oli ainaskin pienempi kun ei tarvinnut ainaskaan hätää pidättää vaan voi keskittyä kokeeseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe