sekot mummot

rotiyurotiyu

Voiko sarja vajota näin alas, ykköspalkinto mauttomuudelle 22/1 jaksosta!

12

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alaspäin mennään

      Jep jep, ensi jaksossa myös ns. hyvissä ammateissa toimivat sekoilevat. Miten mahtaa käydä kahden liiton?
      Mummoille nyt vielä antaa hömellykset anteeksi...

      Mutta totta on, että sarjan taso on mennyt vauhdilla alas. Risto on tällä hetkellä kingi.

      • huvitti minua

        Minusta mummojen sekoilu oli piristävää vaihtelua. Muuten on välillä niin angstista touhua...Lisää mummoenergiaa! ;)


      • lisää kiitos!
        huvitti minua kirjoitti:

        Minusta mummojen sekoilu oli piristävää vaihtelua. Muuten on välillä niin angstista touhua...Lisää mummoenergiaa! ;)

        Joskus jotakin huumoriakin sentään. Lisää vaan ja paljon.


      • oli^^
        lisää kiitos! kirjoitti:

        Joskus jotakin huumoriakin sentään. Lisää vaan ja paljon.

        Juu, hienoa oli katsoa, oikein purrakin piti. Pakko oli vaihtaa Lea Sommerille.


    • siinä piti

      olla hauskaa?
      Itse en löytänyt muuta kuin murhetta.

      Mitä naurettavaa oli varastetuissa pipoissa?

      Minua ei ole opetettu nauramaan sairaudelle.

      • tietäähän tuon

        näkeenän sen jo halosestakin että mummot käy alikierroksilla. puree ja varastaa tavaraa ja dokailee tallinnassa .


      • helmikanana

        En päässyt perille mikä niin nauratti siinä kun vanhat ihmiset heittäytyvät hulluiksi.

        Mummot myymälävarkaina oli kyllä vuosisadan huonoin juonikäänne.

        Törkeyden huippu oli kun Maija ärjäisi pojalleen ja miniälleen että häipykää tai kohta puren minä!


      • nyyh nyyh
        helmikanana kirjoitti:

        En päässyt perille mikä niin nauratti siinä kun vanhat ihmiset heittäytyvät hulluiksi.

        Mummot myymälävarkaina oli kyllä vuosisadan huonoin juonikäänne.

        Törkeyden huippu oli kun Maija ärjäisi pojalleen ja miniälleen että häipykää tai kohta puren minä!

        Vittu teitä valittajia. Mitään hauskaa ei saisi olla missään.. stanan hapannaamat! :(((((((


      • joka lähtöön
        nyyh nyyh kirjoitti:

        Vittu teitä valittajia. Mitään hauskaa ei saisi olla missään.. stanan hapannaamat! :(((((((

        Mitä hauskaa on käsivarteen puremisessa ja höpsähtäneen varastelussa?


      • Mummot valopilkkuna
        joka lähtöön kirjoitti:

        Mitä hauskaa on käsivarteen puremisessa ja höpsähtäneen varastelussa?

        Jännä juttu, miten eri tavoin ihmiset suhtautuvat asioihin. Minua myös mummoenergia nauratti. Hauskaa, kun välillä pistettiin överiksi. Näyttelijöilläkin oli varmasti hauskaa noita roolisuorituksia tehdessään. Tuli ihan brittihuumori mieleen. Makeat naurut tekevät ihmiselle niin hyvää, kun elämme muuten ankeita aikoja. Angstia on jo Kotikadulla nähty kylliksi, ja vieraisiin lakanoihin hyppelyä. Sarja ei enää oikein jaksa kiinnostaa, vaikka oli aikoinaan hyvä. Kaikella on kai aikansa...


      • ihmisille,
        Mummot valopilkkuna kirjoitti:

        Jännä juttu, miten eri tavoin ihmiset suhtautuvat asioihin. Minua myös mummoenergia nauratti. Hauskaa, kun välillä pistettiin överiksi. Näyttelijöilläkin oli varmasti hauskaa noita roolisuorituksia tehdessään. Tuli ihan brittihuumori mieleen. Makeat naurut tekevät ihmiselle niin hyvää, kun elämme muuten ankeita aikoja. Angstia on jo Kotikadulla nähty kylliksi, ja vieraisiin lakanoihin hyppelyä. Sarja ei enää oikein jaksa kiinnostaa, vaikka oli aikoinaan hyvä. Kaikella on kai aikansa...

        joille vaikkapa läheisen dementia on vaikea asia, ei sarjan hjuumori tuolta osaltaan Pure.
        Se kun ei parane.


      • Kokenut tietää
        ihmisille, kirjoitti:

        joille vaikkapa läheisen dementia on vaikea asia, ei sarjan hjuumori tuolta osaltaan Pure.
        Se kun ei parane.

        Kaikille, joiden mielestä mummojen dementinen kohellus oli hauskaa. Odottakaa, kun lähiomainen, oma äiti tai isä on dementoitunut ja järjestää sitä "hauskuutta" jatkuvasti. Mahtaako naurattaa ja tuntua hilpeältä, piristävältä j.n.e. Olisi tosi hauska nähdä, miten sitten suu pannaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe