Lajien synty

3/3

16

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaute oli

      tuttua? Ei vähempää kuin Helvetissä kärventämistä jms. - lienee yleismaailmallista nämä uskovaisten 'rakkauden'-sanomat?

      :D

    • paljon sellaista

      asiaa joka on jo aikoja sitten murskattu tällä foorumilla. Tyypillistä ateistipropagandaa. Toivottavasti osaatte ajatella itse niin ettei tarvi osoittaa yksitellen asianomaisen dokumentin virheitä.

      • "Toivottavasti osaatte ajatella itse niin ettei tarvi osoittaa yksitellen asianomaisen dokumentin virheitä."

        Nähtävästi en osaa ajatella itse, koska en ainakaan Areenalla esillä olleesta versiosta asiavirheitä huomannut. Kertoisitko meille edes muutaman.


    • sama henkilö

      mikähän siinä on että kreationisti ja darwinismi pyritään asettamaan rinnan, ikään kuin ne olisi aseteltu toisiaan vastakkain.. alkaa jo vähän kyllästyttämään tuo sairas ja säälimätön uskonnollinen vainoharhaisuus, joka darwinistisista piireistä lähtee. Vähän rauhallisemmin pliis.

      • Apo-Calypso

        Kannattaisikohan kreatinistien lopettaa valehteleminen tieteestä ja evoluutioteoriasta?

        Tiedän, sangen radikaali ajatus...


      • asianharrastaja

        Eipä tyydy Dawkins olemaan pelkästään ateisti. On selvästi antiteisti ja vielä melkoisen ärhäkkää lajia.

        Ei muuttanut silti käsitystäni, että iso kirjansa evoluutiosta (The Ancestor´s Tale) on vakuuttava ja erittäin rikassisältöinen.


    • ei sinnepäinkään

      eksyksissä olevan oloinen höperö näytti olevan, olisin luullut että äijässä olis ollut edes vähän pontta.

      eikä se todellakaan mitään murskannut. hoki vaan sitä samaa mantraa, että todisteet ovat huikaisevat ja mitä ne sen huikaisevat todisteet sitten oli: epämääräiset kasat kuolleitten elukoitten luita joiden seassa se äijä käyskenteli. ei vakuuttanut ketään tervejärkistä tuo horina.

      • Salccari

        Ilman kohtalaista biologian tuntemusta nuo todisteet ovat varmasti vaikeita käsittää.


      • ei sinnepäinkään
        Salccari kirjoitti:

        Ilman kohtalaista biologian tuntemusta nuo todisteet ovat varmasti vaikeita käsittää.

        ne 'huikaisevat' todisteet, jotka ei tuosta dokumentista tulleet lainkaan ilmi. eikä kiitos mitään evojen mielikuvitustarinoita siitä miten meidän esi-isä oli päästäinen. äläkä linkitä mitään talkoriginsia, niiden sadut tiedetään jo. voisitte alkaa jossain vaiheessa jo esittämään niitä 'huikaisevia' todisteitanne paskan jauhamisen sijaan.


      • Pekka-
        ei sinnepäinkään kirjoitti:

        ne 'huikaisevat' todisteet, jotka ei tuosta dokumentista tulleet lainkaan ilmi. eikä kiitos mitään evojen mielikuvitustarinoita siitä miten meidän esi-isä oli päästäinen. äläkä linkitä mitään talkoriginsia, niiden sadut tiedetään jo. voisitte alkaa jossain vaiheessa jo esittämään niitä 'huikaisevia' todisteitanne paskan jauhamisen sijaan.

        Tuo TalkOrigins on todella paha piikki kretiinien lihassa.

        sinne on kerätty iso joukko vastaansanomattomia osoituksia kretiinien aivoitusten heikkoudesta.

        Ette ole vielä pystyneet millään tavalla osoittamaan että siellä olisi asiavirheitä.

        Paras keino kunnon kretiinille on kieltäytyä lukemasta sivustoa. Muutoin ei hermot kestäisi kaikille muille ja itselle valehtelemista.

        Ja tuosta ohjelmasta, sehän on katsaus Darwiniin ja hänen muotoilemansa evoluutioteorian vaikutuksiin. Sen ei ole tarkoitus oll amikään "todiste" evoluutiosta. Siinä viimeisessä osassa käsitellään teorian vastustajien argumentaatioa.


      • ei sinnepäinkään
        Pekka- kirjoitti:

        Tuo TalkOrigins on todella paha piikki kretiinien lihassa.

        sinne on kerätty iso joukko vastaansanomattomia osoituksia kretiinien aivoitusten heikkoudesta.

        Ette ole vielä pystyneet millään tavalla osoittamaan että siellä olisi asiavirheitä.

        Paras keino kunnon kretiinille on kieltäytyä lukemasta sivustoa. Muutoin ei hermot kestäisi kaikille muille ja itselle valehtelemista.

        Ja tuosta ohjelmasta, sehän on katsaus Darwiniin ja hänen muotoilemansa evoluutioteorian vaikutuksiin. Sen ei ole tarkoitus oll amikään "todiste" evoluutiosta. Siinä viimeisessä osassa käsitellään teorian vastustajien argumentaatioa.

        ei kukaan tervettä järkeä omistava moiseen soopaan usko. evot tietysti uskoo ihan mitä vain evosadun nimissä. se joka ei evosatuun usko pitää 'pyhää' sivustoanne täysin säälittävänä vitsinä. sorry jos pahoitin mielesi :'(


      • Apo-Calypso
        ei sinnepäinkään kirjoitti:

        ei kukaan tervettä järkeä omistava moiseen soopaan usko. evot tietysti uskoo ihan mitä vain evosadun nimissä. se joka ei evosatuun usko pitää 'pyhää' sivustoanne täysin säälittävänä vitsinä. sorry jos pahoitin mielesi :'(

        Mahtaa hihua harmittaa kun *mikään* ei mene harhojesi vaatimusten mukaan?


      • ei sinnepäinkään
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Mahtaa hihua harmittaa kun *mikään* ei mene harhojesi vaatimusten mukaan?

        evoja harmittaa kun evoevankeliumi ei etene kokopäivätoimisesta käännytystyöstä huolimatta.


      • Salccari
        ei sinnepäinkään kirjoitti:

        evoja harmittaa kun evoevankeliumi ei etene kokopäivätoimisesta käännytystyöstä huolimatta.

        Mitä tarkoitat? Evoluutioteoria on ainoastaan vahvistanut asemaansa tieteessä 150 vuoden aikana. Koska mielestäsi tämä "evoevankeliumin" (tarkoittanet evoluutioteoriaa, tiedän; biologian termit osaavat olla hankalia) eteneminen on mielestäsi loppunut tai edes hidastunut ja minkälaisia merkkejä siitä on?


    • H.Evonen

      Katsoin tuon ohjelman TVstä ja se osoitti Dawkinsin kysymysasettelun epätieteelliseksi.
      Jo se, että hän haastattelee vastustajiaan oli huono valinta.
      Näiden vastustajien mielipiteet eivät olisi mikään todiste hänen näkemyksensä puolesta vaikka ne olisivat (kuten useimmat ovatkin) vääriä.
      Dawkinsin omat perustelut eivät siitä muutu tieteeksi.

      • Apo-Calypso

        Aika epätoivoiseksi käy hihujen seli-selit...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe