...niin etsin viisautta jatkaa

Muucalainen

Todella:
Jos olisin miljonääri, olisi minulla entistäkin suurempi velvoite huolehtia siitä että viisas minäni kasvaisi tilieni saldon mukana.
Tulla paremmaksi ihmiseksi koskee kaikkia, mutta miljonääriä erityisesti.

Vaan miten yltää miljonääriksi?

Toisen työssä se ei onnistu.
Jos niin hyvää palkkaa joku maksaisikin, tulisi minun olla superlahjakas ja hyvin koulutettu. Sen lisäksi tarvitsisin hyvää tuuria löytää se oikea firma jossa kasvaisin.
Ehei, yli kolmikymppisenä ja kouluttamattomana si enää riitä aika.

Suurin osa mijonääreistä saa palkkaa omasta firmasta. Pitää siis perustaa oma firma!
NO, täähän oli helppoa.

Bussikuskina marssin pankkiin ja kerron aloittavani firman ja että tarvitsen puoli miljoonaa velkaa ensi bussini ostoon ja varakuskin palkkaamiseen.

Eikö tipu?
No ei taitaisi tippua vaikka olisi kysymys toimistopalvelufirmasta.
Tai vaikka kirjanpitoa?
Kotipalvelua ja siivoamista?
Aviomespalvelua?
Häntäheikkiä?
Ilotyttönäkö rikastuisin?

No, kyllä se miljonääriksi tuleminen on vaikeaa.

Vaikka rahaa olisi aloittaa, tulisi olla alalla, jossa myös olisi niin paljon asiakkaita, että he ostaisivat palvelujani.
Rahalliset riskit ovat suuret.
Oman firman omistajista vain harva on miljonääriksi päässyt.
Useimmat kituuttavat veloissaan pankille ja verottajalle!

Nyt tiedän!
Nain sellaisen ihmisen, jolla on rahaa, jonka vanhemmilla on rahaa tai joka perii sitä pian niin että hukutaan rahaan ja osakkeisiin!
Haa! Helppoa.
Missä on ne päivätanssit, josta se uusi kulta löytyy ja mitä sanon nykyiselleni sekä lapsille?
Onkos muuen varmaa että niissä tansseissa MINULLA käy se flaksi?
Entä jos se rikas kulta isketään multa?
Sillä aikaa kun kävin toiletissa, kuten laulussa Muhkea peräsin ja pulleat purjeet?
Epävarmaa, mutta kannattavaa ja tätä voi harrastaa koko elämän ajan, että jos se flaksi nappaisi.
Moni harrastaakin, mutta kenelläs flaksi kävi?
Se on kuin lottoaisi.
Lottoaisi! Siinä ratkaisu.
Ei kun lottoa sisään joka viikko useammalla kympillä, sen lisäksi Jokerit ja Kenot ja sitten Betandwin ja Raviveto, V5, kolikkopelit ja pokeri ja uhkapeli...
Taitaisi mennä rahat, eikä kaikki edes kansanterveydelle, kuten useimmilta pelaajilta, puuttuu minultakin matemaattinen nerokkuus.
Muutama harva on niin lahjakas laskija että oppii muistamaan korttipakan ja laskee ruletin todennäköisyyden.
Miten tämäkään ei luistanut kuten kuvittelin?

On vielä yksi mahdollisuus ja siinä monta eri haaraa:
Rikollinen toiminta vetää useita puoleensä nopeiden voittojen vuoksi.
Alanko siis tekemään mökkimurtoja kun niissä on pieni kiinnijäämisen riski? Murto- tai taidevarkaana olisi myös tulevaisuutta, mutta miljoonaomaisuus olisi myös varastettava.
Huumekaupassa saattaisi olla tulot kaikkein parhaat. Mutta niin taitaisivat olla menotkin, eli hengenmenot.
Huomaan että rikollisella alalla tarvitsisin sellaisia erikoistaitoja, joita tosiharva hallitsee:
Väkivaltaa on käytettävä koska epäinhimillisintä pomoa pelätään eniten ja nehän siellä rikastuvat.
Pikkurosvot ovat heidän köyhiä käskyläisiään, ihan kuten työpaikoillakin.

Ei minusta ole kriminaaliksi, miksi sitten?

Malmin-, aarteen-, öljyn- tms etsintää ei voi oikein pitää ammattina, koska niillä ei elä ja aarteenetsintäkin vaatii isoja rahoja matkusteluun.

Mutta, mutta, mitäs ihmettä?
Törmäsin pävänä muutaman netissä Success Magazinen sivuille. Success M:han on lehti joka kertoo kerran kuukaudessa tarinan jostakin Amerikan sikarikkaasta ja onpa siellä kertonut tarinansa ainakin yksi suomalainen, Seppo Säynäjäkangas, Polarin toimitusjohtaja (siis sykemittareita jne), lahjakas persoona hänkin.
Nyt siellä lehdessä komeilivat Donald Trumpin kasvot hiuspehkoineen.
Donald kertoili, miksi hän kannustaa tavallisia ihmisiä verkostomarkkinointiin.
Mitä ihmettä
Amerikan rikkain kiinteistösijoittaja kehottaa ihmisiä verkostomarkkinointiin.
Miksi?
Joku syy siihen on, sillä mukana siinä kehotuksessa on myöskin hieman tuntemattomampi kaveri, Robert Kiyosaki, ensin miljonääri ja miljonääri myös kirjailijana: Kertoo maailman ympäri myytävissä kirjoissaan liikemiehille, miten hän tienasi ensimmäiset miljoonansa.

Otin asioista selvää ja lueskelin molempien juttuja ja tajusin:
Verkostomarkkinointi on heidän mukaansa ainoa tapa, jossa tavallinen, kouluttamaton, liikeasioissa kokematon, myyntitaidoton tai -tiedoton ihminen, entisestä työtaustastaan tai työttömyydestään riippumatta voi rakentaa itselleen liiketoiminnan ja yltää siinä miljoonatuloihin.
Mitäh!
Laillisestiko?
Laillisesti, tietysti.
Suuret verkostmarkkinointiyritykset ivät ole mitään winkapitoja, vaan laillisia myyntiyrityksiä.
Heidän jakelukanavansa vain muodostavat itsenäiset ihmiset ja niitä ihmisä on valtavasti.

Luin, että näihin verkostomarkkinointiyrityksiin syntyy enemmän miljonäärejä kuin missään pörssiyrityksessä... otin selvää ja haeskelin lisää tietoa.
En mennyt näille kotimaisille verkostomarkkinointisivuille, joissa kaikkia myyntiyrityksiä leimataan huijareiksi ja väitetään laittomiksi (on muuten uskomatonta että tällaisia laittomuusväitteitä joku viljelee pörsseissä noteerattavista yhtiöistä jotka ovat olleet alallaan 50 tai 30 vuotta).
Etsin sitä positiivista tietoa ja puolueettomilta tahoilta.

Olin ällistynyt: Alkoi näyttää siltä että kaikki maailman johtavat yritysfilosofit olivat samaa mieltä kuin Donald Trump.
Siis miehet ja naiset, jotka kouluttavat maailman yritysjohtoa, eli hyvätuloisia ihmisiä, puolustavat tuota alaa!

Ei pelkästään Donald Trump ja Kiyosaki, vaan Brian Tracy,Harv McKay, Napoleon Hill, Zig Ziglar, Jim Rohn, listaa voi jatkaa loputtomiin.

Kaikki Jari Sarasvuosta Bob Proctoriin, ovat sitä mieltä että verkostomarkkinoinnissa ei ole riskiä, siinä pärjä jokainen joka tekee kutan opetetaan ja ottaa itse vastuun tekemisistään.
He kertovat, miten sen voi aloittaa ensin oman työn ohella ja ansaita vähän taskurhaa vaikka lomamatkaan.
(Miksi muuten joka paikassa otetaan aina nämä lomamatkat esille?)
He kertovat, että yhtiöillä on koulutusjärjestlmät joihin osalllistumalla osaamistaan ja tietojaan voi syventää ja kehittyä.
Huomasin, että siellä ei kukaan saa potkuja, eikä väkeä edes lomauteta.
Ymmärsin, että he pitävät verkostomarkkinointia hyvänä liiketoimintana myös sen vuoksi että siinä on pakko kehittyä ihmisenä, eli pään on kasvettava sen saldon mukana, muuten on vain rikas idiootti.

Ja kun luin lisää, vakuutuin olevani oikealla tiellä.

Jos joku haluaa astua samalle tielle, kannattaa ottaa yhteyttä, antaa nimensä ja numeronsa.
Kerromme miten aloittaa.
Jos on todella peloissaan numeronsa suhteen, kannattaa antaa emailosoite, jonne voimme lähettää linkin sivulle, joihin todella kannattaa tutustua.

[email protected]

2

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPJHFIN

      Muucalainen toi esiin asian jota olin itsekin pohtinut helmikuussa kun sain yllättäen lopputilin työnantajan taloudellisen tilanteen äkillisen heikkenemisen kautta. Olen toiminut yrittäjänä aiemmin elämässäni, ja mietin miten voisin varmistaa edes jotain tuloa joka kuukausi mikäli esim. sairastun.

      Käytyäni läpi useita vaihtoehtoja ja surffattuani netissä pari viikkoa huomasin saman kuin muucalainen, eli todella monen liike-elämän kouluttujan ja asiantuntijan näkemyksen siitä, että verkostomarkkinointi antaa kenelle tahansa mahdollisuuden ainakin kohtuulliseen toimeentuloon. Myyntialalla parikymmentä vuotta olleena päätin jo tuolloin, että kokeilen, mutta kysymykseksi nousikin Suomessa pinnalla ollut asia verkostomarkkinointia käyttävien yritysten luotettavuudesta.

      Keskustelin usean tuttuni kanssa ja tutkin asiaa tarkemmin ja huomasin että maailmalla myydään jopa autoja verkostomarkkinoinnin kautta. Monet miljardiluokan yritykset jotka ovat toimineet jo kymmeniä vuosia menestyksellisesti sanovat suoramarkkinoinnin mahdollistavan kasvun ja menestyksen huomattavasti muita paremmin.

      Itse päädyin edustamaan kahta hyvin erilaista, suhteellisen uutta alaa, joiden kasvupotentiaalia arveltiin mahtavaksi useissa eri lähteissä. Terveystuoteliiketoiminta (perustuen Amazonilta löytyneeseen antioksidanttipommi acaihin) on lahtenyt hitaasti liikkeelle mutta kasvaa tasaisesti ja verkko-oppimisen Googleksi pyrkivä iLearningglobal on osoittautunut todelliseksi menestykseksi ainakin omalta kannaltani.

      Uskon että menestys voi löytyä monelta eri verkostointimarkkinoinnin toimialalta kun muistaa tehdä omat selvitystyönsä kunnolla. Ensin tutkia mitä itseä kiinnostavia vaihtoehtoja on ja sitten tutkia eri vaihtoehdot yrityksistä jotka sillä toimialalla toimivat! Itseäni kiinnostaa terveys ja itsensäkehittäminen/ itse-oppiminen ja kun molemmista löytyi yritys jonka vetäjät ovat alansa huippuja, yrityksen tase ja liiketoimintasuunnitelma esillä ja järkevän tuntuisina niin oma valintani oli lopuksi helppo. Enkä todellakaan kadu puolen vuoden jälkeen päätöksiäni!

      Uskon monen suomalaisen löytävän jatkossa leivän tällä tavalla ja ymmärrän hyvin miksi perinteiset yhtiöt lobbaavat verkostomarkkinointia vastaan, koska tämä poistaa väliportaita jotka nostavat tuotteiden hintaa ja laskee markkinointikuluja kun mediataloille ei tarvitse työntää rahaa mainoksiin. Itse asiassa yritykset jotka eivät näe tätä yhtenä markkinointikanavana, tulevat olemaan todella hankaluuksissa kun suoramyynti valtaa alaa. Muualla maailmassa myydään perustarvikkeita kuten esimerkiksi vaippoja ja jopa hyvin säilyviä elintarviketuotteita suoramarkkinoinnilla!

      Siis jos todella mietit mistä löytäisit töitä, hyppää nettiin ja katso mitä Googlesta löytää niiltä toimialoilta jotka kiinnostavat itseäsi!

    • M26+

      Sijoittaminen on yksi mahdollisuus, vaikkakin miljoonaomaisuuden luominen vaatii kohtuullisen alkupääoman lisäksi todella kovan luokan omistautumista, hyvää pelisilmää ja hillitöntä tuuriakin. Mahdollisuus on kuitenkin olemassa miljooniin, kuten toki suurten summien menetykseenkin.

      Ihan jännää touhua tuo on ollut varsinkin korkean riskin osakkeilla. Salkku on kyllä reilusti plussalla, mutta tilanteet muuttuu nopeasti. En kuitenkaan uskalla ottaa niin suuria taloudellisia riskejä että mahdollisuuksia isompiin omaisuuksiin olisi oikein olemassa. Mutta kaikki se vähäkin kelpaa, ja tässä on toivon mukaan vielä ~50 vuotta aikaa salkkua pyöritellä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe