Nelonen pilaa elokuvat

Elokuvien ystävä

En ole varmaan ainut jonka Nelonen on saanut ärsyyntymään laittamalla mainoksia ohjelmista elokuvien päälle. Tähän käytäntöön ei ole minkäänlaista perusteltua syytä, koska katsojat voivat tarkistaa ohjelmatarjonnan digiboksin ohjelma-oppaasta, tekstitelevisiosta, internetistä tai lehdistä. Toivottavasti mainosten pakkosyöttö loppuu mahdollisimman pian. Jos olet samaa mieltä, laita palautetta Neloselle:
http://www.nelonen.fi/palaute/

8

1120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainossotkuilla

Ja elokuvat ei ole ainoita kärsijöitä. Se taisi olla juurikin Nelonen, joka pilaa oikeastaan kaikki muutkin ohjelmat runnomalla ohjelman loppuosan päälle kaiken maailman "seuraavaksi" -mainoksia niin, että varsinainen ohjelma jää pyörimään pikkuruutuun kuvan yläreunaan.

Tällainen toiminta on mielestäni typerää ja ohjelmien tekijöitä kohtaan loukkaavaa, sillä tällaisella toiminnalla saatetaan pilata ohjelman loppuhetkien katsominen, jos esim. lopputekstien alla tapahtuu vielä jotain. Ja ei ne lopputekstit ohjelman lopussa huvikseen ole, kyllä ne on tarkoitettu näytettäväksi. Eikö kymmenien ihmisten tuotantotiimi ansaitse edes sen verran tunnustusta, että lopputekstit näytettäisiin lukukelpoisen kokoisina?

• tekee .........

Samaa tekee myös maikkari... ja palautetta on jo pitkään lähetetty, mutta ei se mitään auta.
      Olisipa jossain sellainen henkilö, joka kertoisi perustelut tälle typerälle menettelylle... ja ylettömälle ohjelmien puffaamiselle.

• mitä välii, kun

Niit mainoksii on muutenkin sinne ohjelman katkoihin laitettu, joten mitä hiton välii on, jos pikkasen tekstii on leffan päällä. Leffa on pilalla, jos siihen tehdään TAUKO tai ajatteles sitä helvetin kanavalogoo, joka on nyky kanavilla kaikissa... itke siitäkin, niin helpottaa.

• Markkinataloutta

Testailevat ja lisäävät vähitellen jos kukaan ei puutu.
      Puuttumisella tarkoitetaan siis viranomaista, katsojista ei olla niin kiinnostuttu.
      Subilla on ollut jo mainoksia kesken elokuvankin.
      Maksakaa vaan TV lupa kiltisti. Lupahan on vastaanottimesta. Kukaan ei ole väittänytkään että kunnolla ohjelmia pitäisi näyttää.
      Menkää elokuviin rentoutumaan.

• fffellini

Nelosen elokuvat ovat enimmäkseen sitä tasoa, että ne vain paranevat siitä, jos päälle laitetaan kaikenlaista hauskaa mainosta.

Se on sitten eri asia, jos johonkin Bergmanin tai Fellinin mestariteokseen liimaillaan mainoksia päälle. Mutta milloinkas tuon tasoisia elokuvia olisi nelosella nähty?

• ei ole

liiemmälti nähty kyseisten mestareiden tuotantoa. Itse olen sitä mieltä että jos elokuva on kyllin huono jommpi kumpi kyseessäolevista herroista on jotenkin päässyt vaikuttamaan lopputulokseen.

• pilaa noin

Jim tekee noin ja on kai alusta asti tehnyt, Maikkari on alkanut kans tehdä tuota, Sub puolestaan väläyttelee kesken leffan tai sarjan mainoksia tulevista uusista ohjelmista.

Canal kai tuota on harrastanut pisimpään. Ennen ne laittoi lopputekstien päälle ne seuraavaksi kanavallamme-mainoksensa, nyt niitä laitetaan jo itse leffankin päälle.

Ikävä kyllä myös KinoTV ja Discovery ovat alkaneet tehdä tuota että laitetaan joko kuvan päälle "Seuraavaksi: mmmmmm" kuten tekee Discovery, tai sitten kutistetaan lopputekstit pieneksi niin ettei saa mitään selvää ja siihen muuhun osaan tulee kaikkea tietoa tulevasta...näin tekevät sekä Discovery että KinoTV.

Yleinen suuntaus. Ja todella ikävä sellainen.

Ja sille yhdelle joka sanoi "mitä väliä" ja että "itkekää siitäkin" ym. blaa blaa...mitähän jos ite menisit pois täältä, toisia tuo asia harmittaa vaikka ei sua mut ei sun tarvi toisille siitä vittuilla!

• Tosi ärsyttävää tuo mainosten tunkeminen joka väliin.. Mua häirii eniten se et ku niit tungetaan jo jonkun hyvän elokuvan päälle sinne johonkin yläkulmaan muka kätevästi.. Monesti oon jo "häiriintyny" ku on keskittyny elluun ja yht'äkkiä on putkahtanu jättikokoinen mainosplakatti melkein keskelle ruutua..
      En tiä oletteko te muut huomannu mut mun mielest ne ohjelma- yms mainokset on kasvattanu jossain välissä kokoaan kokoajan koreammiks.. Aluks ne oli "siististi" ja lähes huomaamattomasti siel yläkulmas, mut nykyään ne on värikkäitä ja "hienoja"..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      53
      1934
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1649
    Aihe