Mistä seinäjoelta edullisimmat silmälasit. Tarvitsen miinuslasit, joten ei kannata tavarataloa ehdottaa .
Seinäjoe silmälasiliikkeet mikä edullisin ?
6
1816
Vastaukset
- tuonne hiton
Eyenille... Olivat tosi törkeitä kun kävin lasit ostamassa. Huijasivat esim.
- laku
on kalevankadulla oleva eyen.ehdottomasti.
- -silmälasikäärme-
Itse hain kakkoslasit Eyenistä ja valitettavasti jouduin pettymään niin palveluun kuin laatuun, linssit olivat todella huonolaatuiset.
Kannatan Nissen, Instru ja Tähtioptikkoa. Hyvä palvelu, hyvä hinta/laatu suhde ja jälkihoito toimii.
Mut jos tosiaan halvimpia silmälasia etsit niin Eyen se varmaan on, mut en suosittele.- Specsavers?
???
- runoruukku
Specsavers? kirjoitti:
???
älä mene ko.liikkeeseen ainakaan.
- aika samanlaisia
Ainoa ero on se että Specsaversilta saa kahdet yhden hintaan (en tiedä onko se tarjous vielä voimassa). Mutta hinnat ja mallit muuten kaikissa samat. Ei miinuslaseja mistään alle 200 euron saa. Parasta on varata runsaasti aikaa, kiertää kaikki liikkeet, pyytää myyjää laittamaan mieluisimmat tiskin alle, nukkua yön yli ja käydä sovittamassa kaikki toiseen kertaan. Vain sillä lailla saa varmasti sopivat kehykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903